+1quote:Op maandag 21 april 2008 22:37 schreef Lady-night het volgende:
Mag de chill terug in beeld???
Sorry ik moest even lachen...quote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet dat dat moet kunnen. Het moet hier maar eens afgelopen zijn met die discriminatie en achtervolging van Brian en Amanda fans, het is echt niet leuk meer. Vanaf nu is er voor iedereen plek, maar zullen de Huub fans ervan lusten.
Blijkbaar niet.Als je voor Huub ben ,dan ben je een meeloper en post je eenzijdig.Erger nog je loopt leider Huub achteraan .En we hebben de Brianfans weggejaagd,want we posten alleen maar dat Huub een geweldige kerel is en Brian een klootzak.Dat we ook veel commentaar hebben als Huub wat fout doet,dat hoor je dan weer niet.quote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik neem aan dat iedereen toch ook wel een mening mag hebben??! Iedereen denkt gewoon anders over bepaalde dingen, moet kunnen toch?!
Potje sparren (dit is geen dreigement maar ik wil je wel even laten weten dat ik kan kickboksen)?quote:
Vermoeiend dit zeg!! Laat iedereen lekker zijn of haar eigen mening hebben, of je nu Brian leuk vind of Huub leuk vind (of Jaap, Amanda, Claire...) dat moet toch geen klap uitmaken!!!quote:Op maandag 21 april 2008 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.Als je voor Huub ben ,dan ben je een meeloper en post je eenzijdig.Erger nog je loopt leider Huub achteraan .En we hebben de Brianfans weggejaagd,want we posten alleen maar dat Huub een geweldige kerel is en Brian een klootzak.Dat we ook veel commentaar hebben als Huub wat fout doet,dat hoor je dan weer niet.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Potje sparren (dit is geen dreigement maar ik wil wel even weten dat ik kan kickboksen)?
Waar waar waar? Ik zie alleen een man met een nep piemel (?) overgoten met slagroom ranzig kruipen op Claire?quote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Darril zijn aan het jammen...alleen lukt het niet zo goed...
Het is de bedoeling dat je meegaat met de meerderheid. Dat is vanaf nu dus voor Brian en desnoods voor Amanda. Maar niet meer voor Huub!quote:Op maandag 21 april 2008 22:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry ik moest even lachen...
Edit: Moet je trouwens perse fan van iemand zijn???? Want anders val ik al meteen buiten de boot, want ik ben toch zeker geen fan van dit stelletje ordinaire gekken?!!
die moeder is denk ik ook geen maagd meer.quote:Op maandag 21 april 2008 22:44 schreef coldstar het volgende:
Claire krijgt de stripper boven zich met een chocolade lul.......ze mag hem aflikken. Leuk met je moeder erbij.....het begint steeds ranziger te worden.
Gatverdamme wat vreselijk goor toch.quote:Op maandag 21 april 2008 22:44 schreef coldstar het volgende:
Claire krijgt de stripper boven zich met een chocolade lul.......ze mag hem aflikken. Leuk met je moeder erbij.....het begint steeds ranziger te worden.
Ja echt. Je ziet maar weer hoe ranzig die Huub is. Ik zei het toch..... ik zei het toch coldstar?quote:Op maandag 21 april 2008 22:44 schreef coldstar het volgende:
Ik persoonlijk!...ben erg goed in pootje haken..met name tegen een kickbokser...quote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Potje sparren (dit is geen dreigement maar ik wil wel even weten dat ik kan kickboksen)?
Iedereen is de weg kwijt vanavondquote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dadelijk gaat Jewxcsky het ook nog over "Brian" en "Amanda" hebben.
Je houdt van fruit of niet !quote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef Leandra het volgende:
Ik word een beetje moe van dat Bananenbar-niveau van dat vrijgezellenfeestje...
Ze vroegen of hij Für Elise wilde spelen op de piano, maar hij had er geen zin anquote:Op maandag 21 april 2008 22:49 schreef Kinga het volgende:
Hahaha, gaat ie nu ruzie zoeken met de vriendinnen van Claire?
<hyenalach> Samen met Mannie krijg ik je er wel onder <ogen naar boven gooit>quote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik persoonlijk!...ben erg goed in pootje haken..met name tegen een kickbokser...
Ja! Die ene die nooit gewassen werd en waar ze altijd sex in had met brrrainquote:Op maandag 21 april 2008 22:52 schreef STAP01 het volgende:
Even voor de streamers die de beginmaanden van Amanda hebben meegemaakt.
Ricardo he...heeft hij niet het allereerste slaapjurkje aan van Amanda??!!!
quote:Op maandag 21 april 2008 22:52 schreef STAP01 het volgende:
Jazeker. Het stond haar zo mooi dat ze het dag en nacht droeg en nooit waste. Het ruikt ongetwijfeld erg lekker.quote:Op maandag 21 april 2008 22:52 schreef STAP01 het volgende:
uuh..ik wilde je de link van peter geven...van het jammen van Huub eb darril...en toen ging er wat mis..ik begin er niet meer aan..kijk zelf maar.. hier...post van 22.40 uur van PeterNBquote:
Claire is een sloerie.quote:Op maandag 21 april 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
Is Claire dronken ze pakt Amanda beet en begint met haar te dansen.....zijn ze meer vriendinnen als dat wij moeten denken???
Lijkt wel nu dat ie eens een keer flink door de 100graden was heen is gehaald want alle kleuren zijn er bijna uitquote:Op maandag 21 april 2008 22:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja! Die ene die nooit gewassen werd en waar ze altijd sex in had met brrrain
Stoppen met Bea, die komt woensdag op mn werk langs is al erg genoegquote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
Ze heeft toch wel iets van Bea..vinden jullie niet?
[ afbeelding ]
Daar verbaasde ik me vanmiddag ook al over.. Samantha is ook compleet anders dan Amanda.quote:Op maandag 21 april 2008 22:56 schreef Starlie het volgende:
Kan me totaal niet voorstellen trouwens dat die Tiffany een vriendin van Amanda is... lijkt me zo'n ander typ....
quote:Op maandag 21 april 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
Huub voelt zich weer eens aangesproken. Een van de vriendinnen zegt Huubje....hij schiet gelijk weer in de verdediging. Of zij soms denkt dat ze hem kent......Jawel zegt ze, je zit al ruim een jaar met je kop op de TV. En dan denk je dat je me kent zegt Huub.......jeeeee![]()
Is ze ook niet. Tiffany werkt "achter" als stagiare en is erin gestopt als vriendin van Amanda om haar (Amanda) het idee te geven dat ze wel degelijk vrienden heeft.quote:Op maandag 21 april 2008 22:56 schreef Starlie het volgende:
Kan me totaal niet voorstellen trouwens dat die Tiffany een vriendin van Amanda is... lijkt me zo'n ander typ....
De heldquote:Op maandag 21 april 2008 23:00 schreef Disana het volgende:
Terwijl iedereen plezier maakt, is het Brian die denkt aan de huishoudelijke taken (ijsblokjes?) die vervuld moeten worden.
[ afbeelding ]
Ah! Ik zie nu pas de link van het filmpje.. Huub ging het Bob Marley akkoorden boek vragen en toen was het ineens afgelopen.. Vond het zowaar best leuk om naar te kijken..quote:Op maandag 21 april 2008 22:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
uuh..ik wilde je de link van peter geven...van het jammen van Huub eb darril...en toen ging er wat mis..ik begin er niet meer aan..kijk zelf maar.. hier...post van 22.40 uur van PeterNB
Waarop Amanda zegt: Ja maar daar moet je even doorheen prikken, je moet het niet bij 1 keer laten.quote:Op maandag 21 april 2008 23:04 schreef Desii het volgende:
Linde vind Huub nix... maar ze kan niet echt oordelen, want ze kijkt alleen tv
Ze heeft 1x sex gehad, maar vond het helemaal nix
Ik schaam mezelf zo dat ik dat al die tijd niet heb willen zienquote:Op maandag 21 april 2008 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De held![]()
Altijd maar aan een ander denken hè... er zit geen greintje egoïsme in...
Niet verwachten dat anderen het huishouden runnen, maar zelf zorgen dat alles tip top in orde is
Misschien toch is vaker proberen aangezien de eerste keer vrijwel nooit een succes isquote:Op maandag 21 april 2008 23:04 schreef Desii het volgende:
Linde vind Huub nix... maar ze kan niet echt oordelen, want ze kijkt alleen tv
Ze heeft 1x sex gehad, maar vond het helemaal nix
Wat fijn voor Brian en Amanda dat ze zo toch nog de benodigde informatie kunnen binnenhalen, ondanks het feit dat Amanda verbannen was van het feestje.quote:Op maandag 21 april 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schaam mezelf zo dat ik dat al die tijd niet heb willen zien![]()
Die vriendin van Claire is lekker, om zo over Claire en Huub te gaan staan praten met Amanda.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:27 schreef ericahysterica het volgende:
leuk om huub en die gitarist samen bezig te zien ipv dat domme platte gedoe
Heerlijk te zien hoe goed Amanda met kritiek om kan gaan. Die heeft heul geen lessen van dieenebart nodig.quote:Op maandag 21 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ga de hele dag naar me kijken en op me vingeren, het boeit me niet. Je zit nu tv te maken. Mannie is pissed
dit vind ik nou eerlijk...alleen jammer dat dit weer eerst met de nodige alcohol op moet.quote:Op maandag 21 april 2008 23:07 schreef Kinga het volgende:
Linde zegt ff dat ze Amanda een slet vindt.God, die heeft echt teveel op... of ze zegt altijd meteen wat ze vindt... Dit is wel heel dom.
Maar Brian wil dat niet... Zolang hij niet in staat is Amanda via de geëigende weg te nemen, wil hij haar niet binden aan een botte lul minder dan perfect harmonieuze liefdesrelatie.quote:Op maandag 21 april 2008 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Als we nu met zijn allen geld inzamelen kunnen we ervoor zorgen dat Brian en
Amanda ergens in mei een VEEEEEEL, HEEEEL VEEEEEEEL grotere bruiloft krijgen !!!
Met Marco Borsato, helikopters, een philarmonisch strijkorkest, 1000 ipv 16 gasten, etc. etc.
Kunnen we Deborah (F) wel voor overhalen denk ik zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |