Je houdt van fruit of niet !quote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef Leandra het volgende:
Ik word een beetje moe van dat Bananenbar-niveau van dat vrijgezellenfeestje...
Ze vroegen of hij Für Elise wilde spelen op de piano, maar hij had er geen zin anquote:Op maandag 21 april 2008 22:49 schreef Kinga het volgende:
Hahaha, gaat ie nu ruzie zoeken met de vriendinnen van Claire?
<hyenalach> Samen met Mannie krijg ik je er wel onder <ogen naar boven gooit>quote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik persoonlijk!...ben erg goed in pootje haken..met name tegen een kickbokser...
Ja! Die ene die nooit gewassen werd en waar ze altijd sex in had met brrrainquote:Op maandag 21 april 2008 22:52 schreef STAP01 het volgende:
Even voor de streamers die de beginmaanden van Amanda hebben meegemaakt.
Ricardo he...heeft hij niet het allereerste slaapjurkje aan van Amanda??!!!
quote:Op maandag 21 april 2008 22:52 schreef STAP01 het volgende:
Jazeker. Het stond haar zo mooi dat ze het dag en nacht droeg en nooit waste. Het ruikt ongetwijfeld erg lekker.quote:Op maandag 21 april 2008 22:52 schreef STAP01 het volgende:
uuh..ik wilde je de link van peter geven...van het jammen van Huub eb darril...en toen ging er wat mis..ik begin er niet meer aan..kijk zelf maar.. hier...post van 22.40 uur van PeterNBquote:
Claire is een sloerie.quote:Op maandag 21 april 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
Is Claire dronken ze pakt Amanda beet en begint met haar te dansen.....zijn ze meer vriendinnen als dat wij moeten denken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |