Ik schaam mezelf zo dat ik dat al die tijd niet heb willen zienquote:Op maandag 21 april 2008 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De held![]()
Altijd maar aan een ander denken hè... er zit geen greintje egoïsme in...
Niet verwachten dat anderen het huishouden runnen, maar zelf zorgen dat alles tip top in orde is
Misschien toch is vaker proberen aangezien de eerste keer vrijwel nooit een succes isquote:Op maandag 21 april 2008 23:04 schreef Desii het volgende:
Linde vind Huub nix... maar ze kan niet echt oordelen, want ze kijkt alleen tv
Ze heeft 1x sex gehad, maar vond het helemaal nix
Wat fijn voor Brian en Amanda dat ze zo toch nog de benodigde informatie kunnen binnenhalen, ondanks het feit dat Amanda verbannen was van het feestje.quote:Op maandag 21 april 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schaam mezelf zo dat ik dat al die tijd niet heb willen zien![]()
Die vriendin van Claire is lekker, om zo over Claire en Huub te gaan staan praten met Amanda.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:27 schreef ericahysterica het volgende:
leuk om huub en die gitarist samen bezig te zien ipv dat domme platte gedoe
Heerlijk te zien hoe goed Amanda met kritiek om kan gaan. Die heeft heul geen lessen van dieenebart nodig.quote:Op maandag 21 april 2008 23:09 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ga de hele dag naar me kijken en op me vingeren, het boeit me niet. Je zit nu tv te maken. Mannie is pissed
dit vind ik nou eerlijk...alleen jammer dat dit weer eerst met de nodige alcohol op moet.quote:Op maandag 21 april 2008 23:07 schreef Kinga het volgende:
Linde zegt ff dat ze Amanda een slet vindt.God, die heeft echt teveel op... of ze zegt altijd meteen wat ze vindt... Dit is wel heel dom.
Maar Brian wil dat niet... Zolang hij niet in staat is Amanda via de geëigende weg te nemen, wil hij haar niet binden aan een botte lul minder dan perfect harmonieuze liefdesrelatie.quote:Op maandag 21 april 2008 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Als we nu met zijn allen geld inzamelen kunnen we ervoor zorgen dat Brian en
Amanda ergens in mei een VEEEEEEL, HEEEEL VEEEEEEEL grotere bruiloft krijgen !!!
Met Marco Borsato, helikopters, een philarmonisch strijkorkest, 1000 ipv 16 gasten, etc. etc.
Kunnen we Deborah (F) wel voor overhalen denk ik zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |