Als ik zou spelen:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:41 schreef Dacide het volgende:
zojuist 60 euro ingezet bij unibet... 30 op manhoef (bij winst 37,50 uitbetaling)
en 30 op daisuke nakamura (bij winst 60 euro uitbetaling)
anyway... als beiden winnen ga ik met 97,50 naar huis... dus 37,50 pure winst.
ben benieuwd. duim voor me.
Hehe, zojuist een account geopend. Via iDeal wat naar moneybookers overgemaakt en via MB weer naar Unibet, had het idee dat direct via iDeal naar Unibet er wat vertraging tussen zou zitten?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:41 schreef Dacide het volgende:
zojuist 60 euro ingezet bij unibet... 30 op manhoef (bij winst 37,50 uitbetaling)
en 30 op daisuke nakamura (bij winst 60 euro uitbetaling)
anyway... als beiden winnen ga ik met 97,50 naar huis... dus 37,50 pure winst.
ben benieuwd. duim voor me.
Mja nakamura... mijn gedachtengang was ook 1 grote gok...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, zojuist een account geopend. Via iDeal wat naar moneybookers overgemaakt en via MB weer naar Unibet, had het idee dat direct via iDeal naar Unibet er wat vertraging tussen zou zitten?
In ieder geval heb ik dit geplaatst:
-30e op Manhoef, potentiële winst 7,50
-4,10e op combi Kawajiri en Ishida, potentiële winst 7,09.
Beiden goed betekent kleine 15e winst, wint Manhoef en verknalt Kawajiri of Ishida het dan speel ik quitte. Manhoef MOET gewoon winnen en dat gaat ook wel gebeuren lijkt me.![]()
Vind dat jij een aardige gok neemt bij Nakamura, Dacide! Maar zal ook voor jou duimen
Manhoef verloor ook van Don Sik Yoon (via armbar dacht ik) nog niet al te lang geleden en in dat gevecht was hij ook favoriet.. risico om met 30euro maar 7te winnen is wat mij betreft te groot.. maar goed iedereen is vrij om een gokje te wagenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:46 schreef Dacide het volgende:
Manhoef is idd link ja.. zeker omdat ie pas verloren heeft van bonjasky.
Wil idd ook nog ff 10e inzetten op die shibata.. puur om ff te proberen.. stel dat Miller geblesseerd raakt of tegen lucky punch aan loopt... hoppa 10e in, 65e uit
Pas maar op, anders solliciteer ik als mod en geef ik je een banquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:28 schreef Paxlie het volgende:
ik vind het niet erg dat jullie het niet over weddenschappen hebben, als het maar niet de boventoon gaat voeren. Anders KO ik jullie allemaal met een atomic Butt Drop (c) Mark Hunt
Alleen maar en atomic Butt Drop? Damn.. Dan komen ze er nog makkelijk vanaf.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:28 schreef Paxlie het volgende:
ik vind het niet erg dat jullie het niet over weddenschappen hebben, als het maar niet de boventoon gaat voeren. Anders KO ik jullie allemaal met een atomic Butt Drop (c) Mark Hunt
naja, af en toe ouwehoeren over een weddenschap snap ik best, als het maar niet vervelend wordt en die butt drop is voldoendequote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alleen maar en atomic Butt Drop? Damn.. Dan komen ze er nog makkelijk vanaf.
ja zoiets bedoel ik dus, dat is geen probleemquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:55 schreef Dacide het volgende:
Neither do i...
Tuurlijk... dit is geen bet-topic.. het is een mma discussie topic..
Normaal hebben we het hier nooit over het wedden.. nu een keer wel.. Zie het probleem niet zo.. ik hoef de ascii op de server niet te betalen
Maarre, laten we puur voor de dream weddenschappen erover discussieren... blijkt hierna dat we vaker zoiets willen/gaan doen.. dan is het idd een kleine moeite om daar dan een subtopic voor aan te maken...
Sounds cool paxlie?
nuff saidquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef Dacide het volgende:
welkom bij de mooiste, meest veelzijdige en snelst groeiende sport ter wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |