hij is ook niet slecht, helemaal nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
mwoah, vind hem de laatste tijd ontzettend goed vechten. Het wordt een puur kickbox gevecht en ik denk dat JLB gewoon kan winnen. Zeker hoe CC de laatste tijd is.
sjah. Als je kijkt naar hoe CC ging. Kongo zat in zijn face, Gonzaga zat vol in zijn smoel. Beiden hebben hem echt hard verslagen. Ik ga echt keihard voor JLBquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hij is ook niet slecht, helemaal nietmaar hij kent maar 1 stijl (ook als hij het af aant leggen is) en dat is
'right in your face' dus bijzonder slim qua vechten vind ik hem niet
CC en takedowns?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef roepdeman het volgende:
Als we scorebord journalistiek gaan gebruiken, heeft JLB niks op Cro Cop. Dit lijkt me een MMA walkover voor CC, maar goed ondertussen vraag ik me af wat JLB gaat doen als CC besluit een TD attempt maakt. 3 - 1 spreekt dan niet echt in het voordeel van JLB
ik vrees dat hij daar te arrogant voor isquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef roepdeman het volgende:
ALS my dear Paxlie :p
Ik neem aan dat hij onderhand wel weet hoe het een beetje moet. Tenzij jij iets anders weet te vertellen dat hij, tegen een MMA rookie als JLB, geen gebruik zal maken van zijn verworven technieken?
Alves is mijn pick. Maar ik zou nog altijd balen als ik naar die andere card kijk en hetzelfde ervoor neer moest leggenquote:....Late Friday afternoon, the UFC confirmed all of the above bouts. Hughes will indeed face Alves in the main event, Evans vs. Irvin was confirmed, and the bout between Bisping and Leben was also confirmed, although it will play second fiddle to Hughes vs. Alves....
quote:April 25 episode of Inside MMA, Ron Kruck announced the official partnership between HDNet and FEG to bring the DREAM series to the Western Hemisphere. With the long rumored deal now official, HDNet will be the broadcast home for the fledgling series in North America. The deal comes a shade late for HDNet to show DREAM.2 live, but fans will have a chance to catch up next weekend. DREAM.1 took place in March and will be aired next Friday, May 2 and DREAM.2, slated for next Tuesday, will be aired on Saturday, May 3. Both programs will begin at 10:30 PM EST.
The announcement comes on the heels of news that Tokyo Broadcasting System, DREAM’s TV home in Japan, has removed the series from its lineup for good. DREAM.2 will still air on TBS, but instead of the live event, the show will be edited into one-hour installments and shown in less watched afternoon and late night time slots. The rest of the series will be moved over to Japanese PPV outlet SkyPerfecTV.
The lovechild of FEG and former PRIDE staffers may still die with a whimper in the end, but partnering with HDNet will give fans a long-awaited legitimate outlet for MMA events in the far east. With four more events planned for 2008 after DREAM.2, the strenuous pace DREAM is keeping may not live to see the end of the year. A peek at what may be Japan’s most ambitious effort after the fall of PRIDE however is worth HDNet’s subscription price. Catch it while you can…
Dat klopt! Ik vind die tekst trouwens heel suggestief geschreven, maar goed je moet ook iets om je site mee op te vullen. Het goede nieuws blijft toch wel dat we DREAM nu wel met engels commentaar te zien krijgen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Roepdeman ik neem aan dat je hierop doelde
HDNet to broadcast DREAM!
[..]
quote:HDNet will air DREAM 1 and DREAM 2 on May 2 and May 3
HDNet and HDNet Fights will also bring the next four DREAM events -
DREAM 3 on May 11,
DREAM 4 on June 15,
DREAM 5 on July 21,
DREAM 6 on September 23
hij was compleet gassed na 3 minutenquote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef Dacide het volgende:
ff geen zin om de bron erbij op te zoeken..
Maarre, Travis Lutter is weg bij de UFC..
Joe Silva had hem dat verteld nadat ie 2 op een rij verloren had..
Van mij had ie best nog wel een kans mogen krijgen.
Hij was in staat om Anderson Silva te ground en pounden.. en hij submitte bijna Franklin in de eerste ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:21 schreef Dacide het volgende:
DREAM 2 is nu bezig...
hier de uitslagen so farSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Bril-jantquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:56 schreef Unstoppable het volgende:
Spel vandaag binnen gekregen en Rutten opgezocht![]()
Geloof dat dit filmpje het grootste gedeelte bevat:
Bas![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk minutenlang me helemaal kapot gelachen. Zijn Street Fighting video was al funny, maar dit is echt ongelovelijk
Kan hier wel een zooitje quotes neerpleuren, maar er zitten echt zoveel geweldige in die 10 mins![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Thomas, Kuniyoshi Hironaka, and Tommy Speer are three fighters involved in the UFC’s latest round of roster cuts, according to a report in the May 7 print edition of the Wrestling Observer.
Thomas had appeared to be in contention for the UFC lightweight title following three consecutive wins in 2006-2007. However, “The Ultimate Fighter” alumnus from season four went on to lose his next two fights.
Thomas’ three fight win streak was broken at the hands of Kenny Florian at UFC Fight Night 11 last September when he submitted to a rear naked choke at 4:31 of round 1. During the fight, Thomas suffered a major knee injury.
He would return to the Octagon at UFC Fight Night 13 this past April, where he lost a unanimous decision to the returning Josh Neer.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:30 schreef Unstoppable het volgende:
TUF e5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Laat me raden... toen werd je KO geslagen op de manier zoals Ninja Rua KO ging?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een beetje ging sparren met Sergei
Nee, was heel relaxed sparren enzo. Op gegeven moment wilde ik voor rnc gaan, maar in mn droom had hij ene gigantische nek en kreeg ik mn arm niet om zn nek heen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:52 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Laat me raden... toen werd je KO geslagen op de manier zoals Ninja Rua KO ging?
Ik was al bang dat er een douche scene in voor zou komenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, was heel relaxed sparren enzo. Op gegeven moment wilde ik voor rnc gaan, maar in mn droom had hij ene gigantische nek en kreeg ik mn arm niet om zn nek heen.![]()
Vaag.
Nu hopen dak ene keer over Thiago Alves ga dromen
Zul je zien dat je de volgende keer in een rear naked poke van Kimbo beland...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu hopen dak ene keer over Thiago Alves ga dromen
Gedverdemme.... Mental images and stuff.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef Dacide het volgende:
[..]
Zul je zien dat je de volgende keer in een rear naked poke van Kimbo beland...
Ieuwww, anale seks.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef Dacide het volgende:
[..]
Zul je zien dat je de volgende keer in een rear naked poke van Kimbo beland...
ik heb hier echt niks aan toe te voegenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Schitterende TUF episode + nog vettere preview voor volgende week
Rampage is echt gestoord
quote:Mmamania.com is reporting that Chris Leben has been sentenced to a jail stint that may jeopardize his next scheduled bout: middleweight fighter Chris Leben was today sentenced to 35 days in jail. No other details were available at this time.
As explained by T. Jay Thompson, a friend of Leben’s, the UFC contender turned himself in to Oregon authorities in order to settle a DUI he was charged within ‘05. Leben needs a travel visa after he was booked to fight at UFC 85 in London against Michael Bisping, something he would not qualify for without settling his debt with the state. Leben has been living in Hawaii and was unsuccessful in transferring his probation to his new home state.
Mijn hemel... Droomquote:
Ik ben ook niet echt thuis in het gokken met echt geld maar het wil volgens mij zeggen dat:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mijn hemel... Droom![]()
![]()
Ben niet zo heel bekend met gokken, maar je krijgt 1,25x je inleg terug als Melvin Manhoef wint? Ik zou daar zo wel 100 dollaros op inzetten.Safebet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |