Bril-jantquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:56 schreef Unstoppable het volgende:
Spel vandaag binnen gekregen en Rutten opgezocht![]()
Geloof dat dit filmpje het grootste gedeelte bevat:
Bas![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk minutenlang me helemaal kapot gelachen. Zijn Street Fighting video was al funny, maar dit is echt ongelovelijk
Kan hier wel een zooitje quotes neerpleuren, maar er zitten echt zoveel geweldige in die 10 mins![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Thomas, Kuniyoshi Hironaka, and Tommy Speer are three fighters involved in the UFC’s latest round of roster cuts, according to a report in the May 7 print edition of the Wrestling Observer.
Thomas had appeared to be in contention for the UFC lightweight title following three consecutive wins in 2006-2007. However, “The Ultimate Fighter” alumnus from season four went on to lose his next two fights.
Thomas’ three fight win streak was broken at the hands of Kenny Florian at UFC Fight Night 11 last September when he submitted to a rear naked choke at 4:31 of round 1. During the fight, Thomas suffered a major knee injury.
He would return to the Octagon at UFC Fight Night 13 this past April, where he lost a unanimous decision to the returning Josh Neer.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:30 schreef Unstoppable het volgende:
TUF e5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Laat me raden... toen werd je KO geslagen op de manier zoals Ninja Rua KO ging?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een beetje ging sparren met Sergei
Nee, was heel relaxed sparren enzo. Op gegeven moment wilde ik voor rnc gaan, maar in mn droom had hij ene gigantische nek en kreeg ik mn arm niet om zn nek heen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:52 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Laat me raden... toen werd je KO geslagen op de manier zoals Ninja Rua KO ging?
Ik was al bang dat er een douche scene in voor zou komenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, was heel relaxed sparren enzo. Op gegeven moment wilde ik voor rnc gaan, maar in mn droom had hij ene gigantische nek en kreeg ik mn arm niet om zn nek heen.![]()
Vaag.
Nu hopen dak ene keer over Thiago Alves ga dromen
Zul je zien dat je de volgende keer in een rear naked poke van Kimbo beland...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu hopen dak ene keer over Thiago Alves ga dromen
Gedverdemme.... Mental images and stuff.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef Dacide het volgende:
[..]
Zul je zien dat je de volgende keer in een rear naked poke van Kimbo beland...
Ieuwww, anale seks.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef Dacide het volgende:
[..]
Zul je zien dat je de volgende keer in een rear naked poke van Kimbo beland...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hier echt niks aan toe te voegenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Schitterende TUF episode + nog vettere preview voor volgende week
Rampage is echt gestoord
quote:Mmamania.com is reporting that Chris Leben has been sentenced to a jail stint that may jeopardize his next scheduled bout: middleweight fighter Chris Leben was today sentenced to 35 days in jail. No other details were available at this time.
As explained by T. Jay Thompson, a friend of Leben’s, the UFC contender turned himself in to Oregon authorities in order to settle a DUI he was charged within ‘05. Leben needs a travel visa after he was booked to fight at UFC 85 in London against Michael Bisping, something he would not qualify for without settling his debt with the state. Leben has been living in Hawaii and was unsuccessful in transferring his probation to his new home state.
Mijn hemel... Droomquote:
Ik ben ook niet echt thuis in het gokken met echt geld maar het wil volgens mij zeggen dat:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mijn hemel... Droom![]()
![]()
Ben niet zo heel bekend met gokken, maar je krijgt 1,25x je inleg terug als Melvin Manhoef wint? Ik zou daar zo wel 100 dollaros op inzetten.Safebet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |