+1.quote:
Jaaa, ik weetquote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
Nou je hebt donders goed weer morgen Mi!
OT: Nog steeds sexy.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:04 schreef zwartedoos het volgende:
Benieuwd naar wat ik morgen te lezen krijgHoop eindelijk eens goed nieuws
Verder heel blij met mijn lieve vriend die hartstikke lief is en voor me klaarstaat terwijl dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is
same herequote:Op maandag 21 april 2008 23:10 schreef fraubitch het volgende:
tja.
zin om met mijn hoofd tegen de muur te bonken, net zolang totdat ik totaal niets meer voel.
Is het voor de zoveelste keer weer aan dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Heerlijk! Straks met m'n dinnetje shoppen. Heb kaartjes in de pocket voor Dance Valley en m'n vriendje is eindelijk een beetje 'afgericht' na een jaar intensief werk
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:21 schreef coltje87 het volgende:![]()
![]()
Ik heb een baan!! Eindelijk. Mag donderdag al beginnen
Grapjasquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:13 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
dit is hoe voel je je nu...
niet wat ben je..
Dankjewelquote:
Hier ook, al is 't wat rustiger dan gisteren nu.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:48 schreef Miam het volgende:
mohhh kan beter.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:29 schreef coltje87 het volgende:
[..]
DankjewelIk ben dan receptioniste/administratief medewerkster bij een groothandel in bouwmaterialen. Op 10 minuten fietsen van m'n huis, leuke bijkomstigheid.
jeeeeeej..quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:48 schreef heavenstar het volgende:
iig wel blij dat mijn pc het weer doet....![]()
![]()
fijn nachtje bagger scheppen dan...quote:Op woensdag 23 april 2008 00:10 schreef cerror het volgende:
Is 't gevoel bij de ander er nog wel? Je ne sais pas.
Tobben over dat soort dingen houdt me uit m'n slaap.
Doodop. Al negentien uur non-stop aan het werk. Hoewel ik een uur of acht geleden een break van drie minuten nam voor enkelequote:
dus het was van de week wel goed nieuws?!quote:Op woensdag 23 april 2008 08:29 schreef zwartedoos het volgende:
Stomme burenVerder heel benieuwd of het goede nieuws geen addertje heeft...
grappig, zo voel ik me ookquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus het was van de week wel goed nieuws?!
ik hou niet van addertjes
Oeh dat kan zo lekker zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:54 schreef Lakai het volgende:
ik ben boos op mijn ex..
en dat voelt eigenlijk na 1.5 jaar achter haar aan hobbelen best wel heel erg relax en bevrijdend!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |