quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:50 schreef SeaOfLove het volgende:
laat ik dan ook maar een smiley posten![]()
Owja! Eten vanavond. Geen idee wat het gaat worden. Ik denk iets met courgettes. Want ik heb iig courgettes in de koelkast. En ik denk dat het geen courgettesoep gaat worden. Maar wat wel?quote:het wordt roti btw voor vanaaf
Maak een beslagje van bloem, bier, eierdooiers, chilipoeder en zout en laat dit even een paar uurtjes rusten. Vanavond je courgette in plakken er door halen en in een zonnebloemolie frituren! Wat tzaziki erbij en wat rijst en eventueel een stukje vlees: klaar!quote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Meedoet!
[..]
Owja! Eten vanavond. Geen idee wat het gaat worden. Ik denk iets met courgettes. Want ik heb iig courgettes in de koelkast. En ik denk dat het geen courgettesoep gaat worden. Maar wat wel?
are you suggesting sex?? bah!quote:Op maandag 21 april 2008 15:04 schreef FleshWound het volgende:
Jaaaaa, een mannen en een vrouwenmeet, en dan in dezelfde stad, bij twee verschillende restaurants wat gaan eten en vervolgens samen door de stad lopen en de kroeg induiken en er volslagen laveloos weer uitgegooid worden en waarna vervolgens 50% van de aanwezigen bij de andere 50% in bed belandt.
Ik ben voor
Oew! Dat klinkt allebei erg goed! Alhoewel ik niet zo heel veel zin heb om pas om 10 uur vanavond te eten.quote:Op maandag 21 april 2008 15:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maak een beslagje van bloem, bier, eierdooiers, chilipoeder en zout en laat dit even een paar uurtjes rusten. Vanavond je courgette in plakken er door halen en in een zonnebloemolie frituren! Wat tzaziki erbij en wat rijst en eventueel een stukje vlees: klaar!
Of de courgettekoekjes natuurlijk (die waren volgens mij van CF).
Hmm, dan valt optie 1 af. Het beslag is gewoon het lekkerst na minimaal 2 uurtjes rust......quote:Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Dat klinkt allebei erg goed! Alhoewel ik niet zo heel veel zin heb om pas om 10 uur vanavond te eten.
Dus het zal eerder de 2e dan de 1e worden.
Zal ik wel of niet naar de bloedbank gaan vandaag? Ik was het een beetje vergeten.En eigenlijk moet ik tot 6 uur doorwerken. Maar als ik naar de bloedbank ga niet.
Oooooh dat ga ik eten vanavond! Goede tip!quote:Op maandag 21 april 2008 15:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, dan valt optie 1 af. Het beslag is gewoon het lekkerst na minimaal 2 uurtjes rust......
Ik heb ook nog een optie drie:
Snijd de courgette in de lengte doormidden, hol hem een beetje uit en vul hem met een lekker prutje van gehakt, feta, courgette, champignons (eigenlijk wat je lekker vindt). Eventjes de oven in en klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |