Ik was eerderquote:
Dan ben jij ook heel goedquote:
Volkomen terecht.quote:Op maandag 21 april 2008 12:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal users die coldplay zaaddodend vinden..
Gaan we weerquote:
Whoiquote:
accepteer dan ook gewoon dat het zaaddodende muziek isquote:
Gelukkig heb ik geen zaad, dus kan ik er gewoon naar luisterenquote:Op maandag 21 april 2008 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
accepteer dan ook gewoon dat het zaaddodende muziek is
En ik een laptop, dus ik ookquote:Op maandag 21 april 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen zaad, dus kan ik er gewoon naar luisteren
Oh ok .. nu je zinquote:Op maandag 21 april 2008 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
accepteer dan ook gewoon dat het zaaddodende muziek is
Dat tweede sowiesoquote:Op maandag 21 april 2008 13:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ok .. nu je zin![]()
Is Fok bij jullie ook zo traag? Of zit Danny mijn PM's te lezen
Deze lijkt me?quote:Op maandag 21 april 2008 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
kan iemand mij aub de deeplink sturen van een plaatje op de website van drijfzand.com? op de website moet je ff zoeken naar "motivational pictures" of motivatie-plaatjes. iets in die richting. dan staan er een stuk of 20, en dan ook een plaatje van een meid dr gezicht, en dan eentje uitgezoomd, waarbij het een vadsig wijf blijkt te zijn..
Ik kan ff vanaf dit account niet naar die website gaan..
bvd
Tenzij je vrij zeker weet dat je geen kinderen wilt, dan kan het wel doeltreffend zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Dus als man zijnde met je mobieltje in je broekzak en coldplay als ringtone en een laptop op zijn schoot luisterend naar Coldplay moet zich helemaal zorgen maken.
quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deze lijkt me?
[ afbeelding ]
-edit- Gaat lekker wel met fok
jackpotquote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deze lijkt me?
[ afbeelding ]
-edit- Gaat lekker wel met fok
nee nee dat niet, want - + - = +quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Dus als man zijnde met je mobieltje in je broekzak en coldplay als ringtone en een laptop op zijn schoot luisterend naar Coldplay moet zich helemaal zorgen maken.
Ik vind van niet.quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig lost dat probleem zich met een paar generaties dus vanzelf opquote:Op maandag 21 april 2008 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tenzij je vrij zeker weet dat je geen kinderen wilt, dan kan het wel doeltreffend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |