Freek is één met Ajax, zijn hart huilt.quote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt zo'n zelfingenomen zuurpruim die Freek, hij heeft helemaal NIKS met voetbal te maken, wat doet die man daar in godsnaam.
Het kan bijna niet anders of hij heeft geld betaald aan de NOS om daar te mogen zitten
Helemaal eensch..quote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt zo'n zelfingenomen zuurpruim die Freek, hij heeft helemaal NIKS met voetbal te maken, wat doet die man daar in godsnaam.
Het kan bijna niet anders of hij heeft geld betaald aan de NOS om daar te mogen zitten
Hij gaat straks z'n nieuwe programma nog even promoten.quote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Iek hau niet van roesiequote:Op zondag 20 april 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
En Petro zit alleen iedereen te verdedigen waar kritiek op is
Met Freek en Petrovic weet je dat vantevoren, ze zijn echt niet goed wijs bij de NOSquote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef Palmboom313 het volgende:
wordt constant door elkaar gepraat wat een slechte aflevering
Ies allemaal fantasties kloep en mensj!quote:Op zondag 20 april 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
En Petro zit alleen iedereen te verdedigen waar kritiek op is
Die grap maakte ik al 10 minuten na de lotingquote:
Je bent een genie en een standup comedian!quote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die grap maakte ik al 10 minuten na de loting
Vennegoorquote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie moet Marco dan thuis laten?
Ruud of Klaas-Jan?
Maak je toch nog één grap als eerste.quote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die grap maakte ik al 10 minuten na de loting
Nee dat doet hij niet, hij is een gentleman, Foppequote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef Blawh het volgende:
Foppe probeert zijn uilatingen goed te praten.
zonde van de tijdquote:Op zondag 20 april 2008 23:42 schreef Houniet het volgende:
Ik ga morgen maar eens kijken.
tegen Kilmarnockquote:Op zondag 20 april 2008 23:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij wel laten zien een wedstrijd die op slot zit te kunnen openbreken.
Ja, maar dan nog...quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef Prosac het volgende:
Freek zou alleen maar komen als Ajax kampioen zou worden
Tegen Oostenrijk en de interland ervoor tegen Kroatië scoorde hij ook. Bovendien heeft hij het ook aardig gedaan als spits bij PSV in de wedstrijden dat hij speelde in de CL.quote:
Het was een absurde aflevering. Daarom zo leukquote:
Oké dan slaap ik lekker uit.quote:
Hij had gedronkenquote:Op maandag 21 april 2008 00:06 schreef maril het volgende:
T was wel leuk om zo,n rustige kerel als Sjef te zien schuimbekken(ik overdrijf wat maar toch)
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Heb ik iets gemist met het uitzetten toen Petro in beeld kwam
Jaquote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Heb ik iets gemist met het uitzetten toen Petro in beeld kwam
quote:
Wie moet ik nou geloven?quote:
Ik geloof Sjimmie, dat is een plolisieman, daar heb ik vertrouwen in.quote:
Ik heb een belofte moeten doen voordat ik beedigd werd.quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof Sjimmie, dat is een plolisieman, daar heb ik vertrouwen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |