quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef Roemertje het volgende:
het verhaal brijd zich uit, er is een meisje geweest die heeft gekeken of ze hem kon laten komen.
daar was geen kunst aan want hij is zo hetro als wat, hij heeft het afgeschoven om dat ze kennelijk goed kon pijpen daarna. maar het werkt dus wel..
Volgens mij ben jij niet alleen woordblind.quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef Roemertje het volgende:
het verhaal brijd zich uit, er is een meisje geweest die heeft gekeken of ze hem kon laten komen.
daar was geen kunst aan want hij is zo hetro als wat, hij heeft het afgeschoven om dat ze kennelijk goed kon pijpen daarna. maar het werkt dus wel..
Omdat het kansloos is om vrouwen te versieren met de kutsmoes dat je homo bent ?quote:Op maandag 21 april 2008 21:09 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Als het werkt, waarom niet! ^^
Er heeft een homo aan Scarlett Johanson dr tieten gezeten, het ging wereldwijd. Vond ze niet erg, omdat hij homo was. Was hij geen homo dan was het een groot probleem.quote:Op maandag 21 april 2008 21:25 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Omdat het kansloos is om vrouwen te versieren met de kutsmoes dat je homo bent ?Het toont alleen aan dat je door je als jezelf te gedragen niet kunt scoren dus dat je een kutpersoonlijkheid hebt
Pics!quote:Er heeft een homo aan Scarlett Johanson dr tieten gezeten
Dus jouw homo vriendje kan zich wél gedragen?quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef Roemertje het volgende:
nee ik ben niet jaloers.
ik zou me diep schamen als ik zo iets zou doen
het is niet me homo vriendje die het zegt, t zijn de mensen die er bij waren toen ze naar de wc gingen.
quote:
Ik zie hem alweer bezig ja''ik ben homo en heb nog nooit een borst/poes gevoeld, mag ik eens?''quote:
Eigenlijk is het ook best wel ernstig, alsie het zo zou vragenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:34 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Ik zie hem alweer bezig ja''ik ben homo en heb nog nooit een borst/poes gevoeld, mag ik eens?''![]()
Eigenlijk dit onderwerp naar ONZ gooien en daar alles verzinnen wat hij tegen de dames zou zeggen sowieso
Ik zou het geniaal vinden als die dat deedquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef booo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook best wel ernstig, alsie het zo zou vragen
Ah je lult man.quote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef Roemertje het volgende:
goed, dan geloof je het niet.
Dan nog blijft het kansloos om je als homo voor te doenquote:Op maandag 21 april 2008 22:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Er heeft een homo aan Scarlett Johanson dr tieten gezeten, het ging wereldwijd. Vond ze niet erg, omdat hij homo was. Was hij geen homo dan was het een groot probleem.
Zal wel zo zijn dat een homo de meiden niet ziet als neukpoppen maar personen waar je lol mee kan hebben. Verder nemen ze aan dat ze verder niks van je moeten behalve vriendschap.
Weet ik veel johMaar als je vrouwenverhalen hoort over mannen..
Scarlett Johansonn, en dan zou het mij boeien of ik kansloos benquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:29 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Dan nog blijft het kansloos om je als homo voor te doen
quote:Op maandag 21 april 2008 22:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Er heeft een homo aan Scarlett Johanson dr tieten gezeten, het ging wereldwijd. Vond ze niet erg, omdat hij homo was. Was hij geen homo dan was het een groot probleem.
Zal wel zo zijn dat een homo de meiden niet ziet als neukpoppen maar personen waar je lol mee kan hebben. Verder nemen ze aan dat ze verder niks van je moeten behalve vriendschap.
Weet ik veel johMaar als je vrouwenverhalen hoort over mannen..
waarna je geen enkele andere vrouw kunt neuken want dan heb je een rechtzaak aan je broekquote:Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Scarlett Johansonn, en dan zou het mij boeien of ik kansloos ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |