Een 4-2 zoals afgelopen wedstrijd is mooi hoorquote:
Oprollen niet, maar over twee wedstrijden mag je daar niet van verliezen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef zjroentje het volgende:
Alsof wij Heerenveen gaan oprollen.
Verdomme, nu zit ik de hele tijd met jouw sig in mijn hoofd.quote:Op maandag 21 april 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oprollen niet, maar over twee wedstrijden mag je daar niet van verliezen.
das genaaid jaquote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Omdat je nu een soort play offs vervalsing krijgt omdat Ajax als 2e is geeindigd het recht heeft dat ze eerst een uitwedstrijd spelen en daarna pas thuis. Nu moeten ze waarschijnlijk eerst thuis.
Echt waar?quote:
Dat dodenherdenking op vier mei valt is ook al een jaar of wat bekend, dus de KNVB had dit kunnen voorkomen...quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Volgens mij was het programma voor de play-off toch al eerder bekend of niet ? hadden ze toch ook eerder (amsterdam) rekening mee kunnen houden dat het dan niet kon.
helaas zijn ze niet zo slim bij de KNVBquote:Op maandag 21 april 2008 01:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat dodenherdenking op vier mei valt is ook al een jaar of wat bekend, dus de KNVB had dit kunnen voorkomen...
Hahahaha hoe zat jij hier ook alweer met AZ - Feyenoord en Makaays blessure?quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
heerlijk die reacties hier op ibi
triestig
Misschien dat hij eens even op zijn plaats gezet kan worden?quote:'Helemaal niets in Amsterdam'
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - De spelers van PSV werden zondagavond onder luid gejuich van de supporters gehuldigd op het Stadhuisplein van Eindhoven. Ibrahim Afellay strooide vanaf het bordes van het gemeentehuis nog wat extra zout in de wonden van Ajax. "Helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam", zong de middenvelder luidkeels.
Ach als je op je eigen feestje moet zingen over een ander dan zegt dat ook wel iets denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat hij eens even op zijn plaats gezet kan worden?
Komt een beetje gefrustreerd over, eerst al die uitspraak over de grote mond van Ajax en later weer het zingen op het bordes. Hou dan gewoon je bek!quote:Op maandag 21 april 2008 08:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ach als je op je eigen feestje moet zingen over een ander dan zegt dat ook wel iets denk ik.
Wij verloren altijd alleen maar met ons voetbalteamquote:Op maandag 21 april 2008 08:36 schreef Breach het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt om die Afellay, die gast is zelf pas 20 en dan beschik je nog niet over de ervaring om je enigzins in te houden. En je bent zelf toch ook weleens kampioen geworden met je voetbalteam? Dan weet je hoe door de dolle heen bent..
Gewoon op het EK geen minuut laten spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
vrij zeker volgens mij. zal één dezer dagen wel zeker worden.quote:Op maandag 21 april 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe zeker is het eigenlijk dat Ajax - Heerenveen op zondag 27 april 2008 wordt gespeeld in plaats van zondag 4 mei 2008? Kom ik namelijk mooi onder een familieverplichting uit.
Treurig he? Steeds maar weer dat Calimerogedrag naar Amsterdam toe. Daar is helemaal geen reden voor als je 4x de titel pakt...quote:Op maandag 21 april 2008 08:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ach als je op je eigen feestje moet zingen over een ander dan zegt dat ook wel iets denk ik.
Het lijkt er dik in te zitten. Jullie worden wel vaker genaaid met die PO's trouwens, 2 jaar geleden was er toch ook gezeik in Amsterdam en moesten jullie ipv eerst uit, eerst thuis spelen tegen Groningen. Ging uiteindelijk goed, maar toch.quote:Op maandag 21 april 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe zeker is het eigenlijk dat Ajax - Heerenveen op zondag 27 april 2008 wordt gespeeld in plaats van zondag 4 mei 2008? Kom ik namelijk mooi onder een familieverplichting uit.
Zijn plaats? Je bedoelt al 4 keer op rij kampioen, mede door zijn inzet?quote:Op maandag 21 april 2008 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat lul je nou... dat is gewoon voetbal-eigen.quote:Op maandag 21 april 2008 08:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat weet iedereen in Amsterdam, maar zo'n pisventje die de supporters probeert te plezieren door tot tweemaal toe Ajax op zijn plaats te zetten, mag best zelf eens op zijn plaats gezet worden. Eerstvolgende duel meteen laten incasseren, dat zal hem leren.quote:Op maandag 21 april 2008 08:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn plaats? Je bedoelt al 4 keer op rij kampioen, mede door zijn inzet?
Ik denk dat ie 100% op zijn plaats is.....
Hij heeft toch verdomme gelijk? HE-LE-MAAL NIETS IN AM-STER-DAM!
Weer....
quote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat weet iedereen in Amsterdam, maar zo'n pisventje die de supporters probeert te plezieren door tot tweemaal toe Ajax op zijn plaats te zetten, mag best zelf eens op zijn plaats gezet worden. Eerstvolgende duel meteen laten incasseren, dat zal hem leren.
Kijk, als PSV kampioen wordt met een straatlengte voorsprong, kan ik het wat makkelijker hebben dat een PSV dat voor het tweede jaar achter elkaar met een minimaal verschil landskampioen wordt.quote:
Ach, laten we niet te veel miepen. Wij vonden het vorig jaar, na een dramatische seizoensontknoping, ook prachtig dat Huntelaar en Perez Ryan Donk even te kakken zetten. Appelvlaai kan zich beter met zijn eigen ploeg bezig houden, maar eerlijk is eerlijk: als een Ajacied na een kampioenschap zoiets doet jegens Feyenoord/PSV, vinden we het alleen maar mooi.quote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat weet iedereen in Amsterdam, maar zo'n pisventje die de supporters probeert te plezieren door tot tweemaal toe Ajax op zijn plaats te zetten, mag best zelf eens op zijn plaats gezet worden. Eerstvolgende duel meteen laten incasseren, dat zal hem leren.
Hij heeft gelijk, toch? Kutmarokkaantje wilde zeker scoren met wat populaire opmerkingen bij die domme kutboeren.quote:
Ja, tuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je hem tijdens de eerstvolgende wedstrijd best een tik kan gevenquote:Op maandag 21 april 2008 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb liever dat Ajax volgend jaar ipv een speler die kampioen is geworden kapotschopt, gewoon eens meer mentaliteit kan ophoesten om wel eens van de kleintjes te winnen, richt daar de agressiviteit maar eens op...
Liever eens Luinge zijn tanden uit zijn bek rammen.....quote:Op maandag 21 april 2008 09:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je hem tijdens de eerstvolgende wedstrijd best een tik kan geven.
Ook. En niet alleen hij, maar ook die blonde Dries Roelvink wannabequote:Op maandag 21 april 2008 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever eens Luinge zijn tanden uit zijn bek rammen.....
Eigenlijk al die scheidshomo's....... Ik bedoel, kunnen die gasten nog wel eens een GOEIE beslissing nemen? Of dat verdraaid lastige buitenspel eens WEL zien?quote:Op maandag 21 april 2008 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook. En niet alleen hij, maar ook die blonde Dries Roelvink wannabe.
De kwaliteit van de arbiters gaat wel met grote stappen achteruit. Als Griekenland zelfs al een scheidsrechter heeft die hoger staat aangeschreven staat bij de UEFA, dan weet je dat het écht mis is.quote:Op maandag 21 april 2008 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk al die scheidshomo's....... Ik bedoel, kunnen die gasten nog wel eens een GOEIE beslissing nemen? Of dat verdraaid lastige buitenspel eens WEL zien?
Ik zeg toch niet dat dat bij Ajax niet gebeurt?quote:Op maandag 21 april 2008 08:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat lul je nou... dat is gewoon voetbal-eigen.
Toen ajax wereldkampioen werd moest van Gaal zelfs nog even rotterdam en eindhoven er bij halen![]()
![]()
![]()
27 april thuis en 1 mei uit, lijkt me prima.quote:
Hij liever dan ik.quote:
Ik weet nog dat Ajax het beste team van de wereld was. Zelfs toen ging uitgerekend de trainer Eindhoven en Rotterdam erbij halen.quote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Treurig he? Steeds maar weer dat Calimerogedrag naar Amsterdam toe. Daar is helemaal geen reden voor als je 4x de titel pakt...Ze beginnen er zelf steeds over.
dat bedoel ik eigenlijk niet zo.quote:Op maandag 21 april 2008 10:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ajax het beste team van de wereld was. Zelfs toen ging uitgerekend de trainer Eindhoven en Rotterdam erbij halen.
Wedden dat jullie zoiets ook prachtig vonden?
Een gele kikker?quote:Op maandag 21 april 2008 10:49 schreef Zwansen het volgende:
Er is idd wel een soort vergelijking met PSV en Calimero:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |