quote:Op zondag 20 april 2008 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik check net 'n portemonnee, de euro's zijn er wel knallend hard uitgevlogen...
Nou? Nou?quote:Aanvoerder op 17-01-2008: Als Ajax in het seizoen 2007-'08 geen kampioen wordt, steekt hij de ArenA in brand.
Goede keusquote:Op zondag 20 april 2008 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
kzat net wat filmpjes te kijken van cristiano ronaldo en tering die is goed, hopelijk probeert ajax hem aan te trekken.
Nee, niet jijquote:
Kut dat je geen vrienden hebt, nu heb je eigenlijk niks te vieren.quote:Op zondag 20 april 2008 21:05 schreef RijstNatie het volgende:
[ [url=http://www1.sport1.nl/images/thumbs/466x347/files/Uploads/1185979516.jpg[img]
Ook jij bedankt voor je doelpunten bij PSV jonge, helaas geen kampioenschap![]()
[img]http://eredivisie.infostradasports.com/images/lib/news/large/PRO_kennethperezajax.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat heb ik ff gemist dan. Jammer dat wij van beneden naar boven kwamen, vecht toch een stuk lastiger dan van boven naar beneden.quote:Op zondag 20 april 2008 21:08 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Nee, niet jij,
Over die clash van vanmiddag, zo'n knuppel bij het hekje op 411 zat capo 410 uit te schelden, waarna er een groepie op hem af gingen. Capo rest van de wedstrijd weg, en dooie sfeer 2e helft![]()
Wat er op zuid gebeurde weet ik ook niet.
heb het nog geprobeerd, maar wat devv zegt, wilde niet fikken.quote:
Zo kan ik er ook gemakkelijk vanaf komen natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2008 21:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
heb het nog geprobeerd, maar wat devv zegt, wilde niet fikken.
ik vlucht het land gewoon weer uit.quote:Op zondag 20 april 2008 21:14 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zo kan ik er ook gemakkelijk vanaf komen natuurlijk.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:20 schreef RayMania het volgende:
Please, Dirk-Kuijt. Je maakt jezelf volkomen belachelijk. Ik kan het niet laten:
[..]
[..]
Flapdrol.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:14 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zo kan ik er ook gemakkelijk vanaf komen natuurlijk.
Ook de 3e keer voor jullie toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |