nee was niet uitverkochtquote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Zijn de vorige play-offs uitverkocht geweest thuis ?
Volgens mij niet, als het je gaat om kaartjes dan kan ik zeggen dat die heel makkelijk te verkrijgen zijn. Omdat volgens mij de helft van de SCC-houders niet gaat.quote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Zijn de vorige play-offs uitverkocht geweest thuis ?
Het is elk jaar wel watquote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:
Goed, volgend jaar is het voetbal weer bij de NOS en worden we weer gewoon kampioen.
Iedereen eens met dit voorstel?
Voorstel aangenomen!
quote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:
Goed, volgend jaar is het voetbal weer bij de NOS en worden we weer gewoon kampioen.
Iedereen eens met dit voorstel?
Voorstel aangenomen!
Ik zie het zo misgaan dit keerquote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Longmen het volgende:
De ploeg die 3x op rij de play-offs wint, een record![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Longmen het volgende:
De ploeg die 3x op rij de play-offs wint, een record![]()
Balen dat we gelijk tegen Herenveen moeten, de sterkste van de 3. Maar heb er weel vertrouwen in.quote:
daar ging het inderdaad om, dankje.quote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij niet, als het je gaat om kaartjes dan kan ik zeggen dat die heel makkelijk te verkrijgen zijn. Omdat volgens mij de helft van de SCC-houders niet gaat.
Herenveen - Nac 3-1quote:Op zondag 20 april 2008 20:41 schreef GieJay het volgende:
Ajax - Heerenveen 3-1
Heerenveen - Ajax 0-0
Nac - Twente 1-1
Twente - Nac - 4-1
Ajax - Twente 2-0
Twente - Ajax 2-2
![]()
Ik mis de traditionele tegengoalquote:
Heerenveen ligt ons denk ik beter dan die andere 2. Die spelen super verdedigend.quote:Op zondag 20 april 2008 20:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Balen dat we gelijk tegen Herenveen moeten, de sterkste van de 3. Maar heb er weel vertrouwen in.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Herenveen - Nac 3-1
Nac- Herenveen 1-0
Nac geen europees
oh shit. Was dat vanwege de KNVB beker?quote:Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nope nog niet zeker ajax twente en herenveen ook nog niet
Nee als ze alle wedstrijden verliezen in play off hebbe ze alleen inter totoquote:Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
oh shit. Was dat vanwege de KNVB beker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |