vrouwen houden van chocolade en niet van wodka, dus geef je wodka een chocolade smaak dan vinden ze 't wel lekker(hoop ikquote:Op zondag 20 april 2008 18:07 schreef LasTeR het volgende:
Chocola? Weet je dat héél zeker? Volgens mij gaat dat net zo ranzig worden.
Vodka hoort gedronken te worden als het is.
zie de post boven jequote:Op zondag 20 april 2008 18:11 schreef zquing het volgende:
[..]
vrouwen houden van chocolade en niet van wodka, dus geef je wodka een chocolade smaak dan vinden ze 't wel lekker(hoop ik)
en wodka is ook wel lekker als 't gemixt wordt
nee de wodka koop ik gewoon in de winkel, wil niet blind wordenquote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef NanKing het volgende:
Wodka + Choco is heel lekker.
Dat is zelfs te koop in de winkel (dooleys of dooly's ofzoot heet 't).
Wat leuk is voor een feestje is een gaatje boren in een watermeloen het volgieten met wodka en een nachtje in laten trekken. De volgende dag kun je er gewoon stukken uit snijden.
De wodka helemaal zelf maken lijkt mij niet zo'n heel goed plan hoor.
Dan begreep ik 't verkeerdquote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef zquing het volgende:
[..]
nee de wodka koop ik gewoon in de winkel, wil niet blind worden
Wodka met watermeloen smaak bestaat ook volgens mij kant en klaar.quote:zelf maken leek me leuker, mischien moet ik gewoon die met de watermeloen doen. Of de wodka met watermeloen smaak maken
gewoon -18, net uit de diepvriesquote:Op zondag 20 april 2008 18:20 schreef stokbrood het volgende:
Wodka hoort blank en puur te zijn en goed koud. Zonder ijs er in, dat dan weer wel. In de kroeg weten ze ook nog steeds niet hoe het moet. Klein laagje wodka en flikkeren ze er 6 grote ijsklonten bij inStaan ze je ook nog raar aan te kijken als je zonder ijs besteld...
hier in CUL?quote:Op zondag 20 april 2008 18:29 schreef Guncta het volgende:
Er was laatst iemand die een topic had geopend over Wodka met Napoleonsnoepjes smaak. Van die salmiakdingen.
Geen idee welk subforum precies.quote:
je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 20 april 2008 18:39 schreef Guncta het volgende:
[..]
Geen idee welk subforum precies.
Ze gebruikten er ook een koffiefilter bij volgens mij.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:44 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk
sterker nog, ik heb er zelf nog in gepost ook
Dropvodka
En ik was net van plan om wat liever met drank om te gaan..quote:
Verder kan je natuurlijk alle denkbare soorten fruit gebruiken. Vooral bananen, citroen en limoen schijnen zich er erg goed voor te lenen. Kiwi lijkt mij ook wel lekker, moet je wel zorgen dat ze perfect rijp zijn.quote:Op zondag 14 november 2004 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
maak je eigen absinth.
1 glas wodka
1 theelepel alsem
2 eetl. gesn. muntblad
1 citroen-/lemonschil
1/2 kopje suikerwater
alsem+wodka 48 uur laten trekken. wodka door de zeef. mint + citroenschil erbij. 8 dagen laten trekken. weer door de zeef, suikerwater toevoegen. disclaimer: kijk uit met absinth, dit spul is ietsje sterker dan wat er nu in de winkels staat.
helemaal niets mis mee, maar variatie doet levenquote:Op maandag 21 april 2008 18:54 schreef Avani het volgende:
Ik zal wel een simpel mens zijn, maar wat is er mis met grapefruit of cranberry sap en vodka? Chocolade klinkt echt ranzig.
Valt wel mee hoor , probeer maar een keer wat ik een paaar posts hierboven heb geschreven , is erg lekker namelijkquote:Op maandag 21 april 2008 18:54 schreef Avani het volgende:
Ik zal wel een simpel mens zijn, maar wat is er mis met grapefruit of cranberry sap en vodka? Chocolade klinkt echt ranzig.
hoe moet dat nou als je geen vaatwasser hebt?quote:Op maandag 21 april 2008 15:24 schreef Scooter1 het volgende:
Gewoon 3/4 fles vodka nemen, een zak tyrkisk peber er in proppen. Alles goed dichtmaken en in de vaatwasser laten genieten van een warme douche. De fles met gesmolten inhoud goed schudden tot alles goed gemengd is dan laten afkoelen voor het openen anders vervliegt de alcohol.
De tyrkisk peber kan je natuurlijk door vanalles qua snoepgoed vervangen:
Vicks
Napaleon
Aarbeien
Hopjes
blå fiskar eller Spickesill som dom egentligen heter
au bain marie?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoe moet dat nou als je geen vaatwasser hebt?
Tijltje/emmer vullen met heet water, de fles(sen) erin leggen. Nadeel is dat je erbij moet blijven om de fles(sen) regelmatig te schudden en het water warm te houden.quote:
naar knoflook i guessquote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef Gesloten het volgende:
Hoe zou vodka met knoflooksmaak smaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |