-Edit laat maar-quote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...
Jullie zijn toch altijd al kampioen voordat het seizoen begonnen is![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA
IK GA VERDER ZUIPEN... Oh Johnny
Ik begrijp dat ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef StarGazer het volgende:
4 keer achter elkaar kampioen worden en dan nog janken over Ajax. Zij zijn groot en wij zijn klein! Schattige calimero's
Waar roepen ze nu al dagen dat ze kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
Hoezo? Heb je carnaval wel eens gezien hier in NL.quote:Op zondag 20 april 2008 18:11 schreef maril het volgende:
[..]
Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.
quote:Darío Cvitanich naar Ajax
zondag 20 april, door Manu23, Amsterdam, 18:32u, calciomercato.com
Volgens de Italiaanse voetbalsite www.calciomercato.com, heeft de Argentijnse spits Darío Cvitanich van Club Atlético Banfield een 5-jarig contract getekend bi de Amsterdammers.
quote:
Gabrich flash backsquote:2003-present Banfield 75 (24)
Vervanger voor Urzaiz, wereldafscheid voor die heldquote:Op zondag 20 april 2008 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Gabrich flash backs.
Als dat de vervanger voor Huntelaar moet zijn.. Trek dan gewoon je portomonnee open en koop Moreno. Gierige lijers. 5 op een rij maar.
Ah, DAM. Het autistische voetbalwonder die Zarate beter vindt dan Torres?quote:Op zondag 20 april 2008 18:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
DAM vond hem beter dan de spitsen van Kroatie meen ik me te herinneren.
ook niet weinig..quote:Op zondag 20 april 2008 18:45 schreef sjimz het volgende:
In het bericht staat ook dat hij voor 6 miljoen gekocht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |