Kansloze reactiequote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...
Als je die zuiderlingen hoort praten kan je toch niet anders concluderen?quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...
hehequote:
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh.quote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.
Als dat gebeurt zwem ik desnoods naar Engeland.quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..
Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..
Dat dus..quote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
JOHNNY BEDANKT
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...quote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
-Edit laat maar-quote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...
Jullie zijn toch altijd al kampioen voordat het seizoen begonnen is![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA
IK GA VERDER ZUIPEN... Oh Johnny
Ik begrijp dat ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef StarGazer het volgende:
4 keer achter elkaar kampioen worden en dan nog janken over Ajax. Zij zijn groot en wij zijn klein! Schattige calimero's
Waar roepen ze nu al dagen dat ze kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
Hoezo? Heb je carnaval wel eens gezien hier in NL.quote:Op zondag 20 april 2008 18:11 schreef maril het volgende:
[..]
Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.
quote:Darío Cvitanich naar Ajax
zondag 20 april, door Manu23, Amsterdam, 18:32u, calciomercato.com
Volgens de Italiaanse voetbalsite www.calciomercato.com, heeft de Argentijnse spits Darío Cvitanich van Club Atlético Banfield een 5-jarig contract getekend bi de Amsterdammers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |