Vraag ik me ook af. Iemand dit wat meer weet over de data?quote:Op zondag 20 april 2008 17:03 schreef kalinho het volgende:
En nu woensdag al playoffs?
Ok is een groot woord, maar de teleurstelling is hier ook niet groot. Sowieso ging ik er na PSV-Ajax al vanuit dat PSV weer kampioen zou worden. Dat PSV het daarna liet gebeuren dat Ajax nog terug kon komen, bracht de hoop wel terug maar rationeel gezien hield ik er al geen rekening mee. Tel daarbij op dat het vanmiddag sowieso niet spannend was, en je krijgt dit.quote:
Hier op Sport 1 (Tele 2 kanaal) niet hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 17:09 schreef Houniet het volgende:
Iemand nog Tele2 aan? Ik zit te wachten op de persconferentie maar ik heb alleen maar reclame.
quote:Op zondag 20 april 2008 17:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik op de een of andere manier ook veel vertrouwen in Van Basten en volgend jaar.
Sorry maar heb er nu wel even genoeg van dus zou het niet durven zeggenquote:Op zondag 20 april 2008 17:09 schreef Houniet het volgende:
Iemand nog Tele2 aan? Ik zit te wachten op de persconferentie maar ik heb alleen maar reclame.
Ja.quote:Op zondag 20 april 2008 17:24 schreef MaxC het volgende:
Heereveen wordt trouwens ongelofelijk moeilijkHad liever Nac of Twente gezien
We spelen eerst uit hé (uitdoelpunten tellen volgens UC/CL regeling).quote:Op zondag 20 april 2008 17:24 schreef MaxC het volgende:
Heereveen wordt trouwens ongelofelijk moeilijkHad liever Nac of Twente gezien
Hij doet alleen Fifaquote:Op zondag 20 april 2008 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toch niet met die k*tkneus Jorien hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |