idd dat is hetquote:Op zondag 20 april 2008 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
Klote internetstream zend dat gewoon niet uit.
Ik wil naar Eindhovenquote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Goede morgen. Al aan de champagne om het kampioenschap te vieren?
mja volgend seizoen gelukkig weer reclameloos voetbal kijkenquote:Op zondag 20 april 2008 16:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
DamnDan vanavond maar even tussen de reclames bij RTL4 kijken
Vasthouden tot 2013 dan!quote:Op zondag 20 april 2008 16:48 schreef Juweel het volgende:
Gomes op de vraag of ie naar de Spurs gaat: nee nee nee, ik heb een contract tot 2013
eensch..quote:Op zondag 20 april 2008 17:15 schreef ganzenherder het volgende:
Beste Lazovic
Met de goal van vandaag heb je al je missers van dit seizoen goed gemaakt. Maar je moet nog steeds weg na dit seizoen
Groetjes en succes
quote:Op zondag 20 april 2008 17:19 schreef Houniet het volgende:
Mijn felicitaties.
'Helemaal niets in Amsterdam!'quote:Op zondag 20 april 2008 17:20 schreef Yozzz het volgende:
Wat stond er op het shirt van Lazo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ah frustratiequote:Op zondag 20 april 2008 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Beetje sneue reactie van Affelay richting Amsterdam ... "Ze hebben de grootste mond maar prestaties ho maar"
Beetje kinderachtig en misplaatst maar goed, het manneke heeft dan ook pas net zijn eerste schaamhaar ontdekt
Wat is er sneu aan, de hele week zijn er vanuit Amsterdam ook stoere praatjes gekomen.quote:Op zondag 20 april 2008 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Beetje sneue reactie van Affelay richting Amsterdam ... "Ze hebben de grootste mond maar prestaties ho maar"
Beetje kinderachtig en misplaatst maar goed, het manneke heeft dan ook pas net zijn eerste schaamhaar ontdekt
quote:Op zondag 20 april 2008 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Helemaal niets in Amsterdam!'In dat geval is Lazovic gewoon een klootzak. Ik had op een vriendelijke tekst richting Vitesse gehoopt, om de bedanken voor het mooie vorige jaar, waarin Lazo opgebloeid is. Weinig respectvol dat juichen en gaan liggen bij elke aanraking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Jorien, knap dat jullie 6e zijn geworden!quote:Op zondag 20 april 2008 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
psv eindhoven eey hooo
Verbetering ten opzichte van vorig jaarquote:Op zondag 20 april 2008 17:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey Jorien, knap dat jullie 6e zijn geworden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |