heel belangrijk. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen van zware inspanning om blessures te voorkomen..quote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 26 mei 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel belangrijk. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen van zware inspanning om blessures te voorkomen..
voor een beginner is 3 keer 3 minuten al een zware inspanning, maar aangezien je over het algemeen elke keer net iets over je vorige grens heen probeert te lopen, blijft het een zware inspanning die je niet moet onderschatten
voorzichtig met je lichaam, dat moet je altijd zijn..
het viel mij ook alles mee...die kleine 20 minuten van die eerste les vlogen echt om...quote:
Dat heb ik nu ook, mede doordat jij ook rent.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Ik heb nu echt zoiets van: ik zou morgen wel weer willen
Waarschijnlijk morgen weer spierpijn, dus het zal idd niet echt verstandig zijn om weer direct te gaan.
Ik heb de zin in ieder geval wel helemaal gevonden
Vind het warempel leuk om te doen.
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wou zeggen: dan loop ik met je meemaar dan kan ik OOK niet.. misschien de bridge to bridge dan maar?
Zelf heb ik vandaag voor het eerst weer gelopen in een maand! Nou ja, voor het eerst Evy gelopen in een maand. Wel wat hardlooptrainingen binnendoor gedaan. En gespinned en gesquashed, dus niet helemaal stilgezeten.
Was bij les 9 gebleven, maar wilde les 7 doen. Die bleek niet meer in mn mp3 te staan, dus maar les 8 nog een keer gedaan met de instelling: als het te zwaar word, stop ik gewoon.
Maar dat bleek allezins mee te vallen. Heb de 41 minuten uitgelopen en zelfs nog kunnen versnellen de laatste 5 minuten!zeer trots! en dat alles met een gemiddelde hartslag van 174!
De conditie gaat echt vooruit hier!
Geen dank.quote:
Zegerplas is toch maar 4,2 km ofzo??quote:Ja, en dan hier pronken dat we nog geen 5 km hebben gerend
Maar het streven is er!
Haha, wat grappig! Ik kom oorspronkelijk uit Alphen a/d Rijn en heb de Zegerplas dus ook regelmatig moeten trotseren in de gymles. Rond m'n 12e/13e heb ik die het snelst gelopen, zonder tussendoor te wandelen in 20:30 minutenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar eer-ik en ik houden elkaar gestimuleerd om te lopen en gaan samen ook ons jeugdtrauma verwerken: een rondje om de Alphense Zegerplas.
Ja, klopt, maar had er vroeger genoeg moeite meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:37 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Zegerplas is toch maar 4,2 km ofzo??
Ga ik waarschijnlijk van t weekend of volgende week lopen, morgenavond eens kijken of we de 3,7 halen, het gaat tot nu toe erg voorspoedig, vorige week begonnen met 2,2 km in het bos, gister redelijk makkerlijk 3,2 km gelopen. Op naar de 6,4 km met de dam-tot-damloop in september..
Goed idee voor een Challenge!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:24 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Haha, wat grappig! Ik kom oorspronkelijk uit Alphen a/d Rijn en heb de Zegerplas dus ook regelmatig moeten trotseren in de gymles. Rond m'n 12e/13e heb ik die het snelst gelopen, zonder tussendoor te wandelen in 20:30 minuten![]()
Op m'n 13e stopte ik met turnen en daarna heb ik dus 7 jaar niets anders gesport dan dat beetje gymles op de middelbare school.
Een half jaar geleden ben ik begonnen met hardlopen, hartstikke leuken ik vind eigenlijk dat het moet lukken om die Zegerplas een keer sneller te doen, maar ik betwijfel of het lukt! M'n snelste tijd op 5 km is tot nu toe 27:16. Lopen vind ik nu heerlijk maar ik betwijfel of er veel meer snelheid in zit dan dit...
Maar succes ermee dus
Vind ik ook hoor! De langste afstand die ik aan een stuk gelopen heb is 7.5 km en daar was ik veel trotser op dan wanneer ik een paar seconden korter over een afstand doe waarvan ik weet dat ik het sowieso kan uitlopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:58 schreef eer-ik het volgende:
Goed idee voor een Challenge!
Meer snelheid is toch ook niet het belangrijkste...
Lang volhouden >>> hoge snelheid als je 't mij vraagt.waar heb je op school gezeten dan?
Ik had ook altijd moeite met rondje meerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:18 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor! De langste afstand die ik aan een stuk gelopen heb is 7.5 km en daar was ik veel trotser op dan wanneer ik een paar seconden korter over een afstand doe waarvan ik weet dat ik het sowieso kan uitlopen.
Ik zat op het Ashram College. Jij/jullie?
Ding komt pas 06.06 in de winkelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:59 schreef eer-ik het volgende:
Dalijk deze halen + schoenen
[ afbeelding ]
http://nikeplus.nike.com/nikeplus/quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:50 schreef Blik het volgende:
[..]
wat is het precies, misschien wel geinteresseerd
Ik zat op het Scala, en ook zeker een keer of 3/4 dat rondje gelopenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:18 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor! De langste afstand die ik aan een stuk gelopen heb is 7.5 km en daar was ik veel trotser op dan wanneer ik een paar seconden korter over een afstand doe waarvan ik weet dat ik het sowieso kan uitlopen.
Ik zat op het Ashram College. Jij/jullie?
Ik ook zoiets gok ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zat op het Scala, en ook zeker een keer of 3/4 dat rondje gelopen
leuk speeltje ja...zit er aan te denken het ook te kopen...je hebt als het goed is een versie met bijhorende schoenen, en een versie met een sensor die je aan je schoenen vast kan makenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://nikeplus.nike.com/nikeplus/
staat daar.
Klik daar op 'Gear and music' dan op 'gear' en dan op sportband.
Houdt e.e.a. bij en je kan die gegevens dan uploaden naar nikeplus.com.
Daar kan je makkelijk al je stats bijhouden, hoeveel je al gelopen hebt etc
Er zijn verschillende schoenen, je kunt in de store kijken naar de NIke+ schoenen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
leuk speeltje ja...zit er aan te denken het ook te kopen...je hebt als het goed is een versie met bijhorende schoenen, en een versie met een sensor die je aan je schoenen vast kan maken![]()
net les 2 gelopen, trouwens...was al redelijk moe van een lange dag, maar wilde per se nog even...ging opnieuw redelijk makkelijk, maar iets lastiger dan de eerste les...waarschijnlijk omdat ik pas tegen half 9 thuis was vandaag ivm die bommelding op Amsterdam CS
aha...thanx...moet maar even informeren in hoeverre dat even goed werkt in mijn schoenen dan...vind het systeem op zich er nl wel erg prettig uit zien...en wil sowieso wel enige indicatie hebben van de afstand die ik aflegquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn verschillende schoenen, je kunt in de store kijken naar de NIke+ schoenen.
Er zit bij die polsband een sensor die je in die nike+ schoenen kunt doen.
Je kan ze ook op andere schoenen doen maar dan is het waarschijnlijk wel wat minder accuraat.
Bij die officiele schoenen zit er een uitsparing in de zool aan de binnenkant van de schoen waar ie inmoet.
Zijn verschillende modellen verkrijgbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |