abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58927580
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:11 schreef eer-ik het volgende:
Zeg,

Hoe belangrijk is zo'n rustdag?
heel belangrijk. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen van zware inspanning om blessures te voorkomen..

voor een beginner is 3 keer 3 minuten al een zware inspanning, maar aangezien je over het algemeen elke keer net iets over je vorige grens heen probeert te lopen, blijft het een zware inspanning die je niet moet onderschatten

voorzichtig met je lichaam, dat moet je altijd zijn..
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:30:46 #52
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58927612
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heel belangrijk. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen van zware inspanning om blessures te voorkomen..

voor een beginner is 3 keer 3 minuten al een zware inspanning, maar aangezien je over het algemeen elke keer net iets over je vorige grens heen probeert te lopen, blijft het een zware inspanning die je niet moet onderschatten

voorzichtig met je lichaam, dat moet je altijd zijn..
Ja, dat is waar
Ik heb nu echt zoiets van: ik zou morgen wel weer willen
Waarschijnlijk morgen weer spierpijn, dus het zal idd niet echt verstandig zijn om weer direct te gaan.
Ik heb de zin in ieder geval wel helemaal gevonden
Vind het warempel leuk om te doen.
Signature.
pi_58927741
ik heb één keer schijt gehad aan mijn eigen advies, en voelde me kiplekker en dacht: ik ga gewoon weer, een klein eindje

en toen had ik me toch een spierpijn de dag erna
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:36:43 #54
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58927753
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
het viel mij ook alles mee...die kleine 20 minuten van die eerste les vlogen echt om...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_58927765
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ja, dat is waar
Ik heb nu echt zoiets van: ik zou morgen wel weer willen
Waarschijnlijk morgen weer spierpijn, dus het zal idd niet echt verstandig zijn om weer direct te gaan.
Ik heb de zin in ieder geval wel helemaal gevonden
Dat heb ik nu ook, mede doordat jij ook rent.
Coolest trailer ever
Cafeďne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_58930366
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:41 schreef gday het volgende:
Hier octo: http://www.bridgetobridge.nl/

dankje

das natuurlijk wel mooi in de buurt bij motorbloempje (jah, ook Nijmegen vind ik nog wel in de buurt :p)
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wou zeggen: dan loop ik met je mee maar dan kan ik OOK niet.. misschien de bridge to bridge dan maar?

Zelf heb ik vandaag voor het eerst weer gelopen in een maand! Nou ja, voor het eerst Evy gelopen in een maand. Wel wat hardlooptrainingen binnendoor gedaan. En gespinned en gesquashed, dus niet helemaal stilgezeten.

Was bij les 9 gebleven, maar wilde les 7 doen. Die bleek niet meer in mn mp3 te staan, dus maar les 8 nog een keer gedaan met de instelling: als het te zwaar word, stop ik gewoon.

Maar dat bleek allezins mee te vallen. Heb de 41 minuten uitgelopen en zelfs nog kunnen versnellen de laatste 5 minuten! zeer trots! en dat alles met een gemiddelde hartslag van 174!
De conditie gaat echt vooruit hier!

Maar jij gaat dan toch wel de 10 km lopen gekkie!
pi_58930395
het is iig in mijn stad (nu nog), maar anders iig in de buurt (Nijmegen), dus ik denk dat ik wel mee ga lopen met de BtB.

En nou ja.. misschien loop ik wel gezellig met jou mee

kijk wel even.. hoop wel op de 10km, maar misschien is een uur lopen nog wat te enthousiast
Ja doei.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:27:15 #58
10710 gday
propria cures
pi_58931889
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:24 schreef octopussy het volgende:

[..]

dankje
Geen dank.

Ik wil sowieso zelf ook wel de Bridge-to-Bridge doen dus dacht wel dat die je dan beter zou liggen qua datum. M'n doel is om dan de 10 te doen maar omdat het nu even wat trager gaat (knieklachten ná het aanschaffen van goede schoenen ) weet ik niet of dat me gaat lukken in een enigszins competitieve tijd. Ben op het moment meer bezig met badminton en volleybal.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:37:16 #59
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_58937494
quote:
Ja, en dan hier pronken dat we nog geen 5 km hebben gerend

Maar het streven is er!
Zegerplas is toch maar 4,2 km ofzo??

Ga ik waarschijnlijk van t weekend of volgende week lopen, morgenavond eens kijken of we de 3,7 halen, het gaat tot nu toe erg voorspoedig, vorige week begonnen met 2,2 km in het bos, gister redelijk makkerlijk 3,2 km gelopen. Op naar de 6,4 km met de dam-tot-damloop in september..
pi_58938521
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:22 schreef vrolijke-frits het volgende:

Maar eer-ik en ik houden elkaar gestimuleerd om te lopen en gaan samen ook ons jeugdtrauma verwerken: een rondje om de Alphense Zegerplas.
Haha, wat grappig! Ik kom oorspronkelijk uit Alphen a/d Rijn en heb de Zegerplas dus ook regelmatig moeten trotseren in de gymles. Rond m'n 12e/13e heb ik die het snelst gelopen, zonder tussendoor te wandelen in 20:30 minuten

Op m'n 13e stopte ik met turnen en daarna heb ik dus 7 jaar niets anders gesport dan dat beetje gymles op de middelbare school.
Een half jaar geleden ben ik begonnen met hardlopen, hartstikke leuk en ik vind eigenlijk dat het moet lukken om die Zegerplas een keer sneller te doen, maar ik betwijfel of het lukt! M'n snelste tijd op 5 km is tot nu toe 27:16. Lopen vind ik nu heerlijk maar ik betwijfel of er veel meer snelheid in zit dan dit...

Maar succes ermee dus
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:58:09 #61
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58940558
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:37 schreef bmwdevil het volgende:

[..]

Zegerplas is toch maar 4,2 km ofzo??

Ga ik waarschijnlijk van t weekend of volgende week lopen, morgenavond eens kijken of we de 3,7 halen, het gaat tot nu toe erg voorspoedig, vorige week begonnen met 2,2 km in het bos, gister redelijk makkerlijk 3,2 km gelopen. Op naar de 6,4 km met de dam-tot-damloop in september..
Ja, klopt, maar had er vroeger genoeg moeite mee
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:24 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Haha, wat grappig! Ik kom oorspronkelijk uit Alphen a/d Rijn en heb de Zegerplas dus ook regelmatig moeten trotseren in de gymles. Rond m'n 12e/13e heb ik die het snelst gelopen, zonder tussendoor te wandelen in 20:30 minuten

Op m'n 13e stopte ik met turnen en daarna heb ik dus 7 jaar niets anders gesport dan dat beetje gymles op de middelbare school.
Een half jaar geleden ben ik begonnen met hardlopen, hartstikke leuk en ik vind eigenlijk dat het moet lukken om die Zegerplas een keer sneller te doen, maar ik betwijfel of het lukt! M'n snelste tijd op 5 km is tot nu toe 27:16. Lopen vind ik nu heerlijk maar ik betwijfel of er veel meer snelheid in zit dan dit...

Maar succes ermee dus
Goed idee voor een Challenge!
Meer snelheid is toch ook niet het belangrijkste...
Lang volhouden >>> hoge snelheid als je 't mij vraagt.waar heb je op school gezeten dan?
Signature.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:59:07 #62
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58940577
Dalijk deze halen + schoenen

Signature.
pi_58941080
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:58 schreef eer-ik het volgende:

Goed idee voor een Challenge!
Meer snelheid is toch ook niet het belangrijkste...
Lang volhouden >>> hoge snelheid als je 't mij vraagt.waar heb je op school gezeten dan?
Vind ik ook hoor! De langste afstand die ik aan een stuk gelopen heb is 7.5 km en daar was ik veel trotser op dan wanneer ik een paar seconden korter over een afstand doe waarvan ik weet dat ik het sowieso kan uitlopen.

Ik zat op het Ashram College. Jij/jullie?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:55:23 #64
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58943370
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:18 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor! De langste afstand die ik aan een stuk gelopen heb is 7.5 km en daar was ik veel trotser op dan wanneer ik een paar seconden korter over een afstand doe waarvan ik weet dat ik het sowieso kan uitlopen.

Ik had ook altijd moeite met rondje meer

Zat ook op het ashram overigens
pauperschool
Signature.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:56:41 #65
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58945790
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:59 schreef eer-ik het volgende:
Dalijk deze halen + schoenen

[ afbeelding ]
Ding komt pas 06.06 in de winkel
Signature.
pi_58947389
Ik wil ook weer beginnen (verdergaan...) met hardlopen. Ik liep altijd gewoon een vast rondje, maar een keer een schema proberen werkt misschien wel beter als je vooruitgang wil boeken. Dus die Belgische MP3 cursus gedownload en eergisteren begonnen met les 15. Was goed te doen en door het vaste schema ben ik denk ik ook meer gemotiveerd om door te gaan! Tevens meteen een nieuw paar schoenen gekocht. Morgen weer verder, heb veel zin om mijn schoenen te testen!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 20:05:29 #67
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58948631
Vandaag geen spierpijn trouwens.
Warmlopen en rekken helpt dus wel degelijk
Signature.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 20:50:39 #68
62913 Blik
The one and Only!
pi_58949676
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:56 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ding komt pas 06.06 in de winkel
wat is het precies, misschien wel geinteresseerd
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:05:07 #69
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58949956
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 20:50 schreef Blik het volgende:

[..]

wat is het precies, misschien wel geinteresseerd
http://nikeplus.nike.com/nikeplus/
staat daar.
Klik daar op 'Gear and music' dan op 'gear' en dan op sportband.
Houdt e.e.a. bij en je kan die gegevens dan uploaden naar nikeplus.com.
Daar kan je makkelijk al je stats bijhouden, hoeveel je al gelopen hebt etc
Signature.
pi_58950167
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:18 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Ik zat op het Scala, en ook zeker een keer of 3/4 dat rondje gelopen
Coolest trailer ever
Cafeďne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:19:50 #71
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58950234
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Ik zat op het Scala, en ook zeker een keer of 3/4 dat rondje gelopen
Ik ook zoiets gok ik.
Kon het toen amper aan, binnen de 25 minuten was voldoende.
Nooit een voldoende gehaald
Signature.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:50:08 #72
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58950822
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:05 schreef eer-ik het volgende:

[..]

http://nikeplus.nike.com/nikeplus/
staat daar.
Klik daar op 'Gear and music' dan op 'gear' en dan op sportband.
Houdt e.e.a. bij en je kan die gegevens dan uploaden naar nikeplus.com.
Daar kan je makkelijk al je stats bijhouden, hoeveel je al gelopen hebt etc
leuk speeltje ja...zit er aan te denken het ook te kopen...je hebt als het goed is een versie met bijhorende schoenen, en een versie met een sensor die je aan je schoenen vast kan maken

net les 2 gelopen, trouwens...was al redelijk moe van een lange dag, maar wilde per se nog even...ging opnieuw redelijk makkelijk, maar iets lastiger dan de eerste les...waarschijnlijk omdat ik pas tegen half 9 thuis was vandaag ivm die bommelding op Amsterdam CS
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:53:29 #73
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58950887
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

leuk speeltje ja...zit er aan te denken het ook te kopen...je hebt als het goed is een versie met bijhorende schoenen, en een versie met een sensor die je aan je schoenen vast kan maken

net les 2 gelopen, trouwens...was al redelijk moe van een lange dag, maar wilde per se nog even...ging opnieuw redelijk makkelijk, maar iets lastiger dan de eerste les...waarschijnlijk omdat ik pas tegen half 9 thuis was vandaag ivm die bommelding op Amsterdam CS
Er zijn verschillende schoenen, je kunt in de store kijken naar de NIke+ schoenen.
Er zit bij die polsband een sensor die je in die nike+ schoenen kunt doen.
Je kan ze ook op andere schoenen doen maar dan is het waarschijnlijk wel wat minder accuraat.
Bij die officiele schoenen zit er een uitsparing in de zool aan de binnenkant van de schoen waar ie inmoet.
Zijn verschillende modellen verkrijgbaar
Signature.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:12:53 #74
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58951423
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:53 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Er zijn verschillende schoenen, je kunt in de store kijken naar de NIke+ schoenen.
Er zit bij die polsband een sensor die je in die nike+ schoenen kunt doen.
Je kan ze ook op andere schoenen doen maar dan is het waarschijnlijk wel wat minder accuraat.
Bij die officiele schoenen zit er een uitsparing in de zool aan de binnenkant van de schoen waar ie inmoet.
Zijn verschillende modellen verkrijgbaar
aha...thanx...moet maar even informeren in hoeverre dat even goed werkt in mijn schoenen dan...vind het systeem op zich er nl wel erg prettig uit zien...en wil sowieso wel enige indicatie hebben van de afstand die ik afleg

(...hoewel dat momenteel nog niet echt veel zal voorstellen)
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:20:31 #75
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58951610
hoe nauwkeurig is dat www.gmap-pedometer.com eigenlijk? want ik kan me haast niet voorstellen dat ik in die 22 minuten van les 2 vandaag 3 kilometer heb afgelegd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')