Religiequote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk.
Rara, wat klopt er niet?quote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
quote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
Hetzelfde als vorig jaar.quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Urquhart het volgende:
De zenuwen komen nu wel. Rationeel zeg ik...we kunnen geen kampioen worden. Maar gevoelsmatig houd ik toch hoop.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
Ja Romeinen 12 is wel leuk.
Maar wij zijn Joden 11.
Het was een nog groter wonder dat PSV vorig seizoen nog kampioen werd dan dat het nu zou zijn als Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Urquhart het volgende:
De zenuwen komen nu wel. Rationeel zeg ik...we kunnen geen kampioen worden. Maar gevoelsmatig houd ik toch hoop.
Klopt, hoewel ik er toen helemaal van overtuigd was dat AZ het zou redden, en was ik van tevoren eigenlijk totaal niet zenuwachtig. Dat gebeurde pas tijdens de wedstrijd.quote:
Maar wij zijn Joden 11.
Maar wij zijn Joden 11.
Hier heb ik ze ook de deur uitgetrapt naar een bingo.quote:Op zondag 20 april 2008 12:29 schreef peaceman het volgende:
Zo, vrouw en kind zijn de deur uit, dus van mij mag het beginnen!
*insert willekeurige opmerking over gele kikkers*quote:Op zondag 20 april 2008 12:56 schreef PPL het volgende:
Shirt van volgend jaar?
[ afbeelding ]
Let vooral op de linkerkant (voor de kijkers rechts) boven het Ajax-logo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |