quote:Op zondag 20 april 2008 11:08 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Ajax heeft met 1-0 gewonnen door een doelpunt van Urzaiz, terwijl PSV in de blessuretijd met 1-0 achter staat.
Dan, in die blessuretijd, krijgt Koevermans de bal. Hij schiet...en heel het stadion, wat zeg ik, heel Nederland (of in ieder geval alle voetballiefhebbers) zien die bal gaan of horen Andy Houtkamp schreeuwen op Langs De Lijn.
paal
quote:Op zondag 20 april 2008 11:13 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Weersverwachting voor morgen zeker nog niet gezien?
[ afbeelding ]
Oh dat half uitverkocht uitvak bedoel jequote:Op zondag 20 april 2008 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
De boertjes op het station in eindhoven zongen net al 'helemaal niets in amsterdam'
Jij bent ook een boertje dusquote:Op zondag 20 april 2008 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
De boertjes op het station in eindhoven zongen net al 'helemaal niets in amsterdam'
Jouw ontknoping, of die van de Eredivisiequote:Op zondag 20 april 2008 11:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Live vanuit Leiden, gisteren de hele nacht niet kunnen slapenandere dingen gedaan
maar ik hou het gewoon niet meer uit laat de ontknoping snel komen.
Ik heb totaal geen spanning, zie het wel, voor mij was het kampioenschap een paar weken terug al verspeeld dusjaquote:Op zondag 20 april 2008 11:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Live vanuit Leiden, gisteren de hele nacht niet kunnen slapenandere dingen gedaan
maar ik hou het gewoon niet meer uit laat de ontknoping snel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |