Hoeveel liter zit je nu?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef sp3c het volgende:
ik kom nooit in POL
maar een parodie zonder Wayans brotharz is altijd leuk
Je hebt een kwaaie dronk?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:43 schreef sp3c het volgende:
ik vind het NWS slowchat topic trouwens helemaaaaal niet leuk
niet dat ik weetquote:
Slooooooooooowchat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is eh eerste sc topic in NWS?
Er wordt hier niet echt gebruikt gemaakt van sc?
en hoever ben jij atm?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Slooooooooooowchat.
Dronken users die op wat knoppen zitten te rammen.
Tip, Jameson is echt heel mild.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:57 schreef sp3c het volgende:
ik heb 5 lieter!!!
echt zo'n heel grote fles ... maar ik vind het vies!
ik moet het ergens mee aanlengen
Als ik zoiets zeg.... dan is het meestal binnen een dag op.quote:
Waarom komt dat hier niet van de grond dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Slooooooooooowchat.
Dronken users die op wat knoppen zitten te rammen.
Omdat POL-SC veel langer bestaat. En de muren tussen POL en NWS van karton zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom komt dat hier niet van de grond dan?
Is iedereen bang van het loeder of zo?
Loedertje intrigeert mequote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom komt dat hier niet van de grond dan?
Is iedereen bang van het loeder of zo?
wat is er met jouw gebeurtquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
3e biertje...ben net een uurtje thuis. Zal het ook niet laat maken (morgenvroeg op).
waarheidquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat POL-SC veel langer bestaat. En de muren tussen POL en NWS van karton zijn.
Pol sc liep in het begin ook helemaal niet hè. Opeens kwam er een meute nieuwe users, die er nu nog zit, en toen begon het te lopen. Voor wat oudere users was toen wft (nu wfl) nog cool, dat zul jij ook nog wel weten. Mod was puntloos, en die was er nooit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat POL-SC veel langer bestaat. En de muren tussen POL en NWS van karton zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |