quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
totdat iemand het hoort en gaat blussen?
Vertel eens, wie is "WIJ", of heb je het over je schizofrene wederhelft?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef SCH het volgende:
knipperdeknip dat beschuldigend domme geleuter.
Doe nou niet alsof wij gekkie henkie zijn hiero.
Fokusers, wie anders?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vertel eens, wie is "WIJ", of heb je het over je schizofrene wederhelft?
Het zou heel wat fraaier zijn als je voor jezelf sprak en niet voor anderen, je komt nogal dom over zo.quote:
quote:
ow sorry, die van mij was nog net gepost voordat ik dat redelijkerwijs kon lezen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef Dagonet het volgende:
Ja, leuk geweest nu, generalisaties (van beide partijen) leiden nergens toe behalve cirkelredenaties.
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ow sorry, die van mij was nog net gepost voordat ik dat redelijkerwijs kon lezen.
Ik schat iets dat geen lang leven beschoren is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
Wat moet dit voorstellen?
Wel een lekkere stemming daar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik schat iets dat geen lang leven beschoren is.
quote:Wat is Feedback?
In feedback kun je desgewenst problemen die je in het dagelijkse gebruik van FOK! ondervindt, of vragen hieromtrend kwijt. Feedback is geen 'roep de crew ter verantwoording' forum. We zijn geen verantwoording schuldig, en meen je dat je toch recht hebt op uitleg op bijvoorbeeld een ban, de policy of modacties dan kun je daarvoor mailen.
Feedback is ook geen 'bash hier crewleden' forum. Het bashen van crewleden accepteren we eenvoudigweg niet (langer) en kan resulteren in een ban.
Ow,en check de poster, en de plek van dat ding.quote:Deze policy geldt natuurlijk ook in de diverse feedback-topics die je in elk forum terugvindt
Ach welnee, zo bedoel ik het helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan hem sinds kort weer pmen, dat hij niet volstaat in nws.
't lijkt mij dat die policy vrij duidelijk is: dat d'r best gediscussieerd mag worden over hoe d'r gemodereerd wordt, en wat wel of niet OK is, maar dat 't echt niet nodig is om FB topic-na-FB-topic aan te maken over 'incompetente mods' enzo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Wat is je punt Gronk?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:20 schreef gronk het volgende:
[..]
't lijkt mij dat die policy vrij duidelijk is: dat d'r best gediscussieerd mag worden over hoe d'r gemodereerd wordt, en wat wel of niet OK is, maar dat 't echt niet nodig is om FB topic-na-FB-topic aan te maken over 'incompetente mods' enzo.
aangezien zoalshetis het geweldig verwoorde...quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:20 schreef gronk het volgende:
't lijkt mij dat die policy vrij duidelijk is: dat d'r best gediscussieerd mag worden over hoe d'r gemodereerd wordt, en wat wel of niet OK is, maar dat 't echt niet nodig is om FB topic-na-FB-topic aan te maken over 'incompetente mods' enzo.
je hebt het dus zelf in de handquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
totdat iemand het hoort en gaat blussen?
Men, moet je hier nou je respect vandaan halen? Wanneer je je inhoudelijk niet meer kunt verdedigen ga je dreigen? Zwak.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:47 schreef gronk het volgende:
Nieuwe Feedback Policy
[..]
[..]
Ow,en check de poster, en de plek van dat ding.
Ik geloof niet dat hij het geschreven heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Men, moet je hier nou je respect vandaan halen? Wanneer je je inhoudelijk niet meer kunt verdedigen ga je dreigen? Zwak.
hij zou idd beter in mis passen. qua nws denk ik dat het een tijd van afzien wordt. een weinig gescheld en getier om zijn hypocriete instelling en uiteindelijk wegwezen voor gronkie...quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Men, moet je hier nou je respect vandaan halen? Wanneer je je inhoudelijk niet meer kunt verdedigen ga je dreigen? Zwak.
Daarom juist.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij het geschreven heeft.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef gronk het volgende:
I couldn't care less.
35 CM dik platinumquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik mag jouw bord wel. maar ook je stromanposts. het is half doorzichtig, we komen nog wel een keer tot volledige transparantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |