quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
totdat iemand het hoort en gaat blussen?
Vertel eens, wie is "WIJ", of heb je het over je schizofrene wederhelft?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef SCH het volgende:
knipperdeknip dat beschuldigend domme geleuter.
Doe nou niet alsof wij gekkie henkie zijn hiero.
Fokusers, wie anders?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vertel eens, wie is "WIJ", of heb je het over je schizofrene wederhelft?
Het zou heel wat fraaier zijn als je voor jezelf sprak en niet voor anderen, je komt nogal dom over zo.quote:
quote:
ow sorry, die van mij was nog net gepost voordat ik dat redelijkerwijs kon lezen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef Dagonet het volgende:
Ja, leuk geweest nu, generalisaties (van beide partijen) leiden nergens toe behalve cirkelredenaties.
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ow sorry, die van mij was nog net gepost voordat ik dat redelijkerwijs kon lezen.
Ik schat iets dat geen lang leven beschoren is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
Wat moet dit voorstellen?
Wel een lekkere stemming daar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik schat iets dat geen lang leven beschoren is.
quote:Wat is Feedback?
In feedback kun je desgewenst problemen die je in het dagelijkse gebruik van FOK! ondervindt, of vragen hieromtrend kwijt. Feedback is geen 'roep de crew ter verantwoording' forum. We zijn geen verantwoording schuldig, en meen je dat je toch recht hebt op uitleg op bijvoorbeeld een ban, de policy of modacties dan kun je daarvoor mailen.
Feedback is ook geen 'bash hier crewleden' forum. Het bashen van crewleden accepteren we eenvoudigweg niet (langer) en kan resulteren in een ban.
Ow,en check de poster, en de plek van dat ding.quote:Deze policy geldt natuurlijk ook in de diverse feedback-topics die je in elk forum terugvindt
Ach welnee, zo bedoel ik het helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan hem sinds kort weer pmen, dat hij niet volstaat in nws.
't lijkt mij dat die policy vrij duidelijk is: dat d'r best gediscussieerd mag worden over hoe d'r gemodereerd wordt, en wat wel of niet OK is, maar dat 't echt niet nodig is om FB topic-na-FB-topic aan te maken over 'incompetente mods' enzo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Wat is je punt Gronk?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:20 schreef gronk het volgende:
[..]
't lijkt mij dat die policy vrij duidelijk is: dat d'r best gediscussieerd mag worden over hoe d'r gemodereerd wordt, en wat wel of niet OK is, maar dat 't echt niet nodig is om FB topic-na-FB-topic aan te maken over 'incompetente mods' enzo.
aangezien zoalshetis het geweldig verwoorde...quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:20 schreef gronk het volgende:
't lijkt mij dat die policy vrij duidelijk is: dat d'r best gediscussieerd mag worden over hoe d'r gemodereerd wordt, en wat wel of niet OK is, maar dat 't echt niet nodig is om FB topic-na-FB-topic aan te maken over 'incompetente mods' enzo.
je hebt het dus zelf in de handquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
totdat iemand het hoort en gaat blussen?
Men, moet je hier nou je respect vandaan halen? Wanneer je je inhoudelijk niet meer kunt verdedigen ga je dreigen? Zwak.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:47 schreef gronk het volgende:
Nieuwe Feedback Policy
[..]
[..]
Ow,en check de poster, en de plek van dat ding.
Ik geloof niet dat hij het geschreven heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Men, moet je hier nou je respect vandaan halen? Wanneer je je inhoudelijk niet meer kunt verdedigen ga je dreigen? Zwak.
hij zou idd beter in mis passen. qua nws denk ik dat het een tijd van afzien wordt. een weinig gescheld en getier om zijn hypocriete instelling en uiteindelijk wegwezen voor gronkie...quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Men, moet je hier nou je respect vandaan halen? Wanneer je je inhoudelijk niet meer kunt verdedigen ga je dreigen? Zwak.
Daarom juist.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij het geschreven heeft.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef gronk het volgende:
I couldn't care less.
35 CM dik platinumquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik mag jouw bord wel. maar ook je stromanposts. het is half doorzichtig, we komen nog wel een keer tot volledige transparantie.
gaat hij dan ook andermans woorden wegen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef Dagonet het volgende:
Hey, radicaal voorstel he, maar als jullie in plaats van en masse álles maar dan ook álles wat gronk post op een schaaltje afwegen hem even de kans geven om z'n ritme weer te hervinden.
klinkt goed als het geen eenrichtingsverkeer word/blijft want dan haak ik afquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef Dagonet het volgende:
Hey, radicaal voorstel he, maar als jullie in plaats van en masse álles maar dan ook álles wat gronk post op een schaaltje afwegen hem even de kans geven om z'n ritme weer te hervinden.
great mindsquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaat hij dan ook andermans woorden wegen?
ja ok!![]()
Trust me, ik zal persoonlijk dagelijks erop toezien dat hij niet doorslaat naar jullie en dat jullie niet doorslaan naar hem.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klinkt goed als het geen eenrichtingsverkeer word/blijft want dan haak ik af
ik sluit me aan bij zoalshetis, 2 dagen voor merkbare verbeteringenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Trust me, ik zal persoonlijk dagelijks erop toezien dat hij niet doorslaat naar jullie en dat jullie niet doorslaan naar hem.
tja, als ik een baan zoek dan zoek ik er ook 1 die ik aankan. en hij heeft het mijnziens (iig grotendeels) aan zichzelf te danken. met grote regelmaat trapt hij tegen de schenen van gebruikers die hij niet mag of die zijn mening niet delen, dan kan je je afvragen of je op NWS wel goed zitquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Hou er ook rekening mee dat NWS bést een zwaar forum is en dat hij kersvers al vrij snel een zware load te verduren kreeg. Als men dan ook nog tegen hem aan gaat schoppen dan komtie nooit lekker in z'n vel.
dagonet zou jij iets aan dit getrol willen doen? zou het heel vervelend vinden als ik tegen een terechte ban aanloop omdat SCH zit te trollen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
gronk heeft meer ritme dan al die rechtsdraaiende yoghurtjes hier bij elkaar.
Ik kom hier dan ook niet voor het eerst natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:48 schreef GewoneMan het volgende:
maar zoals boven vermeld ik hou me rustig en de tijd zal het leren, heb wel het idee dat jij hier (iig op dit moment) goed zit dagonet![]()
Dat hij de salsa lijkt te dansen is meer om te zorgen dat jij hem geen pets op de billen kan geven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
i know maar je bent wat meer aanwezig op NWS nuquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kom hier dan ook niet voor het eerst natuurlijk..
het wordt heel erg hoog tijd om gronk zijn opdracht/ding te laten doen of fok!. in plaats van ton in nederland gronk in fok!quote:Op woensdag 23 april 2008 00:02 schreef Dagonet het volgende:
Het wordt idd maar weer eens tijd voor rust in de tent, inhoud voorop en de persoonlijke steekjes laten we achter.
Tijd voor TON! Trots op NWS
zoveel dat hij dagonet nodig heeft om NWS op het spoor te krijgenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
Het gaat mij niet eens zozeer om consequent gedrag als logisch en verklaarbaar gedrag. Inconsequentie is soms heel okay, je moet niet alles in strakke regels willen vangen maar aanvoelen wanneer het wat losser kan en wanneer het wat strakker moet. Ga dus niet verwachten dat er opeens een mal komt waaraan elke post wordt afgemeten en dat de mods als een robot bezig zijn, nee.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat om heel andere dingen, zoals consequent gedrag van moderators, wederzijds respect (tussen users en moderators), rechtlijnigheid/rechtvaardigheid en vooral ook doen waarvoor je bent aangenomen: discussie mogelijk maken, in plaats van onmogelijk maken.
Joh, dat viel amper als bashen te kwalificeren en mijn reactie op die post was wat mij betreft al tik genoeg. Je moet ook een beetje kunnen geinen hoor, het hoeft niet allemaal superserieus en strak. En dan liever in het FB topic dan in de normale topics.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zoveel dat hij dagonet nodig heeft om NWS op het spoor te krijgen(en dat nadat hij het zelf heeft laten ontsporen) en kap eens met dat achterlijke getrol van je achterlijke kneus
sorry dagonet maar ja als je er niks aan doet
![]()
het is niet alleen die post... hij doet het continue als wij gevraagd worden om ons in te houden dan geld dat ook voor een SCH.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joh, dat viel amper als bashen te kwalificeren en mijn reactie op die post was wat mij betreft al tik genoeg. Je moet ook een beetje kunnen geinen hoor, het hoeft niet allemaal superserieus en strak. En dan liever in het FB topic dan in de normale topics.
ok, mee eens.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet het wel met je eens zijn Dagonet, want ik heb net een paar dagen in een topic over parkeerbonnen na een begrafenis zitten betogen dat agenten moeten aanvoelen wanneer het wat losser kan. Als ik daar dan nu tegenin ga, maak ik mezelf ongeloofwaardig![]()
Het zou al heel wat zijn wanneer het gedrag van alle moderators verklaarbaar was en wanneer ze dit desgewenst ook helder weten toe te lichten
Wat mij betreft hoort SCH ook in de groep die je aanduidt met 'wij'. Dus ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:31 schreef GewoneMan het volgende:
als wij gevraagd worden om ons in te houden dan geld dat ook voor een SCH.
ik in hetzelfde groepje als SCH that would be the dayquote:Op woensdag 23 april 2008 00:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoort SCH ook in de groep die je aanduidt met 'wij'. Dus ja.
Ja, je weet wel, die zwarten, het plebs, het gepeupel, de dare I say it... users .... *rilquote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik in hetzelfde groepje als SCH that would be the day![]()
Ik ga verder werken en dan morgen slapen en dat soort enge dingen.quote:maare ik ga slapen, morgen weer werken en dat soort enge dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |