quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gister rose bier gehadOok lekker!
quote:
Ik had hem van Wieckse!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
GOEDE rose bier![]()
![]()
![]()
Verder chocolade
Vandaag nog zo'n nieuwe magnum gehad.. die vd reclame. Magnum temptation geloof ik? Hij viel wat tegen.quote:
Chocolade ijsquote:
quote:
Je vraagt er ook gewoon om hequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
He, waarom zit er nu geen leuke vent op mijn bank?
Nou het zou toch prettig zijn!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om he
* gaat binnenkort verhuizen
Ik heb niks gekregen.. ze worden hier verloot..quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:59 schreef jna het volgende:
Bert Visscher is echt geweldig
Heb ook al kaartjes voor z''n nieuwe show
Omdat ik hier zit, zonder kersen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
He, waarom zit er nu geen leuke vent op mijn bank?
Jij welquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
Ik ga lekker een avondje bij mijhangen....
quote:
quote:
Kaartje hebben voor Den Haag?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb niks gekregen.. ze worden hier verloot..
* KiwiTjuHh jaloers is
Ja jij zegt nix terug!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
Maar t blijft toch stil hier
Ga nog maar ff gamen
Wist niks meer, en Fatboy Slim - Praise you video zegt me niksquote:
Veel plezierquote:Maar ik ga nu ook naar de stad![]()
![]()
Dan had je dat moeten zeggenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Wist niks meer, en Fatboy Slim - Praise you video zegt me niks
[..]
Veel plezier![]()
Briljante videoclip.. behoorlijk low budgetquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:43 schreef Yesse het volgende:
Ik kijk nu Fatboy Slim - Praise you video
Ik denk dat ik ook zo maar mijn bed in duik..quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:54 schreef Piles het volgende:
Ik ben er nog af en toe
Maar geen zin meer
Dat lijkt me zo vervelend he, werken op zondagquote:Op zondag 20 april 2008 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben ook net uit de douche maar kan niet echt lkkr in mijn badjas blijven zitten. Moet zo werken
Al zenuwachtig? Een paar van mijn vrienden kunnen al niet meer normaal zittenquote:Op zondag 20 april 2008 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenIk ben ook weer van de partij. Net uit de douche, dus nog een beetje nat
Op de dag des Heres. Maar het valt mee, gezellig een beetje babbelen met dames die hun iPod niet meer aan de praat krijgen. En als ik hem dan in 2 seconde aan de praat krijgquote:Op zondag 20 april 2008 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo vervelend he, werken op zondag
Zenuwachtig niet, maar wat komt wel als de wedstrijden begonnen zijn en men bij LdL steeds de liedjes moet onderbreken.quote:Op zondag 20 april 2008 11:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Al zenuwachtig? Een paar van mijn vrienden kunnen al niet meer normaal zitten
Haha en Feyenoord wordt 5equote:Op zondag 20 april 2008 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zenuwachtig niet, maar wat komt wel als de wedstrijden begonnen zijn en men bij LdL steeds de liedjes moet onderbreken.
Maar we worden gewoon kampioen![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik weet niet wie je bedoelt Luctor met 'we'. Maar Ajax wordt overduidelijk geen kampioen!
Kan de spanning al bijna niet meer aan hoorquote:Op zondag 20 april 2008 11:17 schreef Yesse het volgende:
Conclusie: Het wordt een spannend dagje voor heel veel mensen..
*ziet haar opa al helemaal vol spanning voor de tv zitten vanavond om 7 uur als PSV'er...
Jij niet?quote:Op zondag 20 april 2008 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan de spanning al bijna niet meer aan hoor
Ja het zou vandaag gaan regenen.. Maar nu kan ik zo iig mijn auto wassenquote:Op zondag 20 april 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig is het schitterend weerZomer begint te komen, volgend weekeinde 20 graden
![]()
Haha, was redelijk sarcastisch bedoeld hoorquote:
Ik dacht alquote:Op zondag 20 april 2008 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, was redelijk sarcastisch bedoeld hoor
Die zitten hier nietquote:Op zondag 20 april 2008 11:29 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ga werken!
En voor alle PSV fans gefeliciteerd met het kampioenschap!
Bij ons heeft het gisteravond nog wat gedaan. Echt regen kon je het niet noemen, maar je zou er wel nat van zijn geworden.quote:Op zondag 20 april 2008 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja het zou vandaag gaan regenen.. Maar nu kan ik zo iig mijn auto wassen
dankjequote:Op zondag 20 april 2008 11:29 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ga werken!
En voor alle PSV Ajax fans gefeliciteerd met het kampioenschap!
Ja gisteren regende het hier ook maar nu schijnt de zon met wolkenquote:Op zondag 20 april 2008 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij ons heeft het gisteravond nog wat gedaan. Echt regen kon je het niet noemen, maar je zou er wel nat van zijn geworden.
hier geen wolkjesquote:Op zondag 20 april 2008 11:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja gisteren regende het hier ook maar nu schijnt de zon met wolken![]()
Goh dus Feyenoorders zijn wel leukquote:Op zondag 20 april 2008 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen mensen die 1. geen verstand van voetbal hebben of 2. een ernstig tekort aan slaap hebben, zijn fan van PSV
Ik doe dat juist altijd op zondag omdat ik dan nooit zoveel te doen hebquote:Op zondag 20 april 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Hier is het ook lekker weer
Maar ga echt niet autowassen. En sowieso doe ik dat niet op zondag
Doe op zondag nooit dat soort dingen. Werken ook niet, alleen bij hele hoge uitzondering.quote:Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik doe dat juist altijd op zondag omdat ik dan nooit zoveel te doen heb
Je goed rechtquote:Op zondag 20 april 2008 11:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe op zondag nooit dat soort dingen. Werken ook niet, alleen bij hele hoge uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |