quote:
Nee johquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
Of leg ik nu wel erg de nadruk op m'n internetverslaving
Blijf het toch een raar verschijnsel vinden. Hechten aan mensen die je eigenlijk niet kentquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ach.. volgens mij heeft iedereen die wel, die hier in dit topic zit
Ik vind 't eigenlijk niet zo raar. Je communiceert tochquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijf het toch een raar verschijnsel vinden. Hechten aan mensen die je eigenlijk niet kent
Dat is niet echt wat ik bedoelde met internetverslaving.. maar ook dat is een raar idee jahquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijf het toch een raar verschijnsel vinden. Hechten aan mensen die je eigenlijk niet kent
Tijd om te meeten dus, dan is het minder raarquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat is niet echt wat ik bedoelde met internetverslaving.. maar ook dat is een raar idee jah
Hoe komen ze daar elke keer weer aan, we hebben het nog niet eens overquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:08 schreef Yesse het volgende:
Volgens Google ads ben ik lesbischBloedmooi moslim vrouw, singles in de buurt en twee keer vrouw zoekt vrouw
![]()
Haha exact, maar na juniquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijd om te meeten dus, dan is het minder raar
Eensquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijd om te meeten dus, dan is het minder raar
Veel plezier, en gefeliciteerd (met wie het ook is)quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:10 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga naar een verjaardag![]()
Fijne avond iedereen![]()
De lijst der lijsten!!quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:10 schreef Bravebart het volgende:
Jeujquote:Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Tijd dat die wachtlijst eens ingekort word! Waar is de regering als je ze nodig hebt
quote:
Ik zal haar 3 extra zoenen geven!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel plezier, en gefeliciteerd (met wie het ook is)
Fijne avondquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:10 schreef Bravebart het volgende:
quote:
Hmm, dat ligt er maar net aan. Ik kan best verlegen zijn etcquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze was te makkelijk
Maar het lijkt me idd wel gezellig, als ik zie hoe het hier is
Ja, echt welquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze was te makkelijk
Maar het lijkt me idd wel gezellig, als ik zie hoe het hier is
60-70.000 euro voor een auto. Welke?quote:
Haha, ik ook wel hoor, maar voel me hier ook wel op mijn gemak, dusquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, dat ligt er maar net aan. Ik kan best verlegen zijn etc
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voel me hier ook wel op mijn gemak, dus
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook maar heel vaak praat ik dan juist teveel
Ah ik ben dan niet de enigequote:
Eerst praten, dan denkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:19 schreef Yesse het volgende:
Ook wel eens zo dat je dan juist heel stomme dingen zegt?
Alleen maar. En maak altijd dé flauwste grappenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah ik ben dan niet de enige
Ook wel eens zo dat je dan juist heel stomme dingen zegt?
Ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook maar heel vaak praat ik dan juist teveel
Volgens de Google ads ben ik ook lesbischquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:08 schreef Yesse het volgende:
Volgens Google ads ben ik lesbischBloedmooi moslim vrouw, singles in de buurt en twee keer vrouw zoekt vrouw
![]()
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens de Google ads ben ik ook lesbisch
Dan moeten wij niet te dicht bij elkaar zittenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
En maak altijd dé flauwste grappen
Dit topic geeft het tempo al aanquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
OMG iedereen praat veel.. *neemt asperine mee*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |