quote:
Nee johquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
Of leg ik nu wel erg de nadruk op m'n internetverslaving
Blijf het toch een raar verschijnsel vinden. Hechten aan mensen die je eigenlijk niet kentquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ach.. volgens mij heeft iedereen die wel, die hier in dit topic zit
Ik vind 't eigenlijk niet zo raar. Je communiceert tochquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijf het toch een raar verschijnsel vinden. Hechten aan mensen die je eigenlijk niet kent
Dat is niet echt wat ik bedoelde met internetverslaving.. maar ook dat is een raar idee jahquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijf het toch een raar verschijnsel vinden. Hechten aan mensen die je eigenlijk niet kent
Tijd om te meeten dus, dan is het minder raarquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat is niet echt wat ik bedoelde met internetverslaving.. maar ook dat is een raar idee jah
Hoe komen ze daar elke keer weer aan, we hebben het nog niet eens overquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:08 schreef Yesse het volgende:
Volgens Google ads ben ik lesbischBloedmooi moslim vrouw, singles in de buurt en twee keer vrouw zoekt vrouw
![]()
Haha exact, maar na juniquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijd om te meeten dus, dan is het minder raar
Eensquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijd om te meeten dus, dan is het minder raar
Veel plezier, en gefeliciteerd (met wie het ook is)quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:10 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga naar een verjaardag![]()
Fijne avond iedereen![]()
De lijst der lijsten!!quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:10 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga naar een verjaardag![]()
Fijne avond iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |