Van HG zeker?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
dat wordt dan chloor of speciaal voegenschoonmaakspul.
HG Kunststofreiniger werkt niet? Bij mij werkte Muscle keukenreiniger wel op de vlekken die HG er niet af kreeg, maar die zou ik alleen gebruiken als je witte kozijnen hebt i.v.m. het citroensap.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:41 schreef Shakti het volgende:
Iemand nog tips om aanslag (van regen en andere zooi die uit de lucht valt) op kunststof kozijnen weg te krijgen?
Wondersponsjes werken wel, maar op een stukje van 15cm ben ik zo ongeveer driekwartier bezig om het enigzins toonbaar te krijgen. en zo gaan de sponsjes wel erg rap naar de sponsjes-hemel
Blue wonder werkt ook niet echt. En overige schoonmaakspullen, incl. speciaal spul voor kunststof kozijnen, werken ook niet.
Hellup!!!![]()
Bleek, dus. Ik doe een beetje op een afwasborstel en het is zo weg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:05 schreef maedel het volgende:
Over natuur in de badkamervoegen gesproken.
Heeft er iemand nog een tip om die schimmeltroep er uit te poetsen?
De spons voldoet niet (is gebleken).
Het is niet heel erg (niet dat je het af kunt bikken ofzo), maar voldoende om er uit te moeten.
Drupje bleek bij de was in?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:57 schreef Robbb het volgende:
Weet niet waar ik het moet stellen, maar weet iemand hoe je spijkerbroek vlekken uit een witte jas krijgt. Ik had dus een spijkerbroek aan van chasin`, en toen door de regen. Nu is me witte ralph lauren jas een beetje blauw.![]()
Wow, ik wist niet dat dat bestond. Maar voor mijn grijze eens witte washandjes en ondergoed is het vast al te laat.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef schatje het volgende:
Misschien dit product:
[ afbeelding ]
Een speciale behandeling voor het verwijderen van de meeste tijdens de was doorgelopen kleuren. In tegenstelling tot andere middelen is dit product volkomen veilig en effectief te gebruiken op zowel witte als bonte weefsels. Dit product is pH-neutraal en ruikt aangenaam. Het frist ook de bestaande kleuren op en houdt de was zacht en fris. Nawassen is bij gebruik van dit product niet nodig. Inhoud 1 sachet.
Verdund azijn werkt ook prima.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bleek, dus. Ik doe een beetje op een afwasborstel en het is zo weg.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:10 schreef Vivi het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=159057f9f359f24f99c64e2202be26b2
Ik kijk geen voetbal, valt het op?
Je hebt de verkeerde te pakken, je moet de WC-eend Energy zakjes poeder hebben, bij Kruidvat of AH ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben een uurtje geleden van de lidl thuisgekomen met 2 pakken vochtige schoonmaakdoekjes, 2 liter dikbleek, en een pak wc tabs
ik dacht dat die dingen door de hele pot bruisten?
deze bruist helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:39 schreef Syrena het volgende:
Ik check onder de rand met een spiegel. Net als in de Harpic Maxxx reclame
En het is er nog steeds goor, maar dan ga ik die wc-eend zakkies eens proberen
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk onder de rand, die die onder water staat...
Ze zijn best goed voor de gewone schoonmaak hoor, maar die zakjes, die zijn echt the bombquote:Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, jammer, ik dacht, dat gaat lekker schuimen enzo
nou ja
Gewoon vaker op vakantie gaan maedel!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:29 schreef maedel het volgende:
Ja, ik vind die zakjes dus tegenvallen.
Ga je dan ook met de wc-borstel eerst uitboenen zoals in de gebruiksaanwijzing staat? Of kwak je dat poeder er in en ga je dan op vakantie?
Ha, een slagzin kan ik er mss nog wel uit persen denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:27 schreef schatje het volgende:
Wonderzomerschoonmaakactie! Win het wondersponzenpakket!
Verder alles goed met je?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb van de week in een vage onrustige jet-lag-droom gedroomd dat iemand sandwiches met wondersponsen als brood at.Ik werd echt een beetje
![]()
wakker.
Sowieso, over wondersponzen dromen, en dan nog dat iemand ze met gegrilde kip eet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |