Ga ik morgen meteen testen. De eetkamer stoel eronder wasco-en.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef Macka66 het volgende:
Voor iedereen die te maken krijgt met een peuter/kleuter met grensoverschrijdende artistieke aspiraties:
de grijze wondersponsjes van de Action zijn heel geschikt voor het verwijderen van wasco van muren, meubelbekleding, stoffen woonaccessoires, en gelakt en ongelakt houten meubilair
Leuk, mag ik meedoen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ga ik morgen meteen testen. De eetkamer stoel eronder wasco-en.
en parket met wasbehandelingquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef Macka66 het volgende:
Voor iedereen die te maken krijgt met een peuter/kleuter met grensoverschrijdende artistieke aspiraties:
de grijze wondersponsjes van de Action zijn heel geschikt voor het verwijderen van wasco van muren, meubelbekleding, stoffen woonaccessoires, en gelakt en ongelakt houten meubilair
Ga ik eens proberen. Dat spul krast niet (dus geen schuurmiddel erin)? Als ik het ooit schoonkrijg, komen er denk ik toch heel snel rolluiken. Want dit is dus niet te doen. Mijn creme-kleurige kozijnen zijn zo ongeveer donkergrijsbruin-achtig. Ik zal een dezer dagen een paar voor en hopelijk ook na foto's maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:48 schreef Lienekien het volgende:
Probeer eens Hagesan kunststof, verf en behang intensief reiniger, zou ook goed moeten werken op kunststof kozijnen.
Duderinnetje !!! de aanstichter van 6 toipics over mvd en wd...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:09 schreef het-is-mij het volgende:
Ja, iedereen druk met poetsen denk ik
Wie zocht er nou die oranje microvezeldoeken?
Als t de goeie zijn wil ik ze wel opsturen?
Lief van je!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:09 schreef het-is-mij het volgende:
Ja, iedereen druk met poetsen denk ik
Wie zocht er nou die oranje microvezeldoeken?
Als t de goeie zijn wil ik ze wel opsturen?
We hebben deze vaatwasser van een kapper gekregen, dus ik vermoed een eng chemisch spullie uit de kapperszaakquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef shmoopy het volgende:
Wat voor chemische vlekken zijn het, dipkip?
Hoe laat begint die kijkdag? Als je nog tijd hebt zou ik er even een plakplasticje overheen plakken (verkrijgbaar bij iedere doe het zelf zaak). Zeker als die vaatwasser in de keuken staat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
We hebben morgen de kijkdag voor potentiele kopers, dus tenzij er morgen geen goed bod uit komt laat ik het denk ik zitten... In ons nieuwe huis komt een nieuwe vaatwasser ingebouwd in de keuken. Maar ik had echt gedacht dat wonderspons dit zou kunnen na al jullie geweldige verhalen... Deceptie!
Maar ik weet natuurlijk niet hoe snel het gaat met de verkoop dus als je schoonmaaktips hebt graag. Het ziet er zo smerig uit, en het is ook een beetje plakkerig ook al staat dat apparaat er al jaren...
Morgenochtend 8:30... Hij staat gelukkig niet in de keuken, hij staat in een bijkeuken (aangebouwd schuurtje naast de keuken). Verder glimt het hele huis, maar dit is nogal episch gefaald hequote:Op woensdag 11 juni 2008 21:07 schreef Cyan het volgende:
Hoe laat begint die kijkdag? Als je nog tijd hebt zou ik er even een plakplasticje overheen plakken (verkrijgbaar bij iedere doe het zelf zaak). Zeker als die vaatwasser in de keuken staat.
een snijplank erop leggenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Morgenochtend 8:30... Hij staat gelukkig niet in de keuken, hij staat in een bijkeuken (aangebouwd schuurtje naast de keuken). Verder glimt het hele huis, maar dit is nogal episch gefaald he![]()
Ik heb wel een klein stukje weggekregen met de spons, maar als ik zo de hele vaatwasser moet doen duurt het nog ongeveer 3,5 uur en 6 sponzen (en ik heb er nog maar 1). Het is echt een rotvlek.
Wat zou ik er op kunnen leggen / zetten dat het niet zo opvalt?De vaatwasser is vrijstaand dus het is niet alsof het bij het huis hoort, maar ik wil niet dat de kijkers denken dat ik een smeerkont ben.
Verder is het allemaal heel netjes, ik heb zelfs bloemen op tafel gezet en alle persoonlijke spulletjes weggehaald, schijnt goed te zijn voor de verkoop.
Of maak ik me nou druk om niks?
Heb je niet een hippe theedoek die je erop kan leggen en waar je dan een afwasrekje op kan zetten? In de trant van: "Ik spoel alles keurig af onder de kraan en zet het dan in mijn afwasrekje om het zo naar de vaatwasser te brengen. En het afwasrekje wacht netjes totdat alles schoon is en zo breng ik het weer terug".quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Morgenochtend 8:30... Hij staat gelukkig niet in de keuken, hij staat in een bijkeuken (aangebouwd schuurtje naast de keuken). Verder glimt het hele huis, maar dit is nogal episch gefaald he![]()
Ik heb wel een klein stukje weggekregen met de spons, maar als ik zo de hele vaatwasser moet doen duurt het nog ongeveer 3,5 uur en 6 sponzen (en ik heb er nog maar 1). Het is echt een rotvlek.
Wat zou ik er op kunnen leggen / zetten dat het niet zo opvalt?De vaatwasser is vrijstaand dus het is niet alsof het bij het huis hoort, maar ik wil niet dat de kijkers denken dat ik een smeerkont ben.
Verder is het allemaal heel netjes, ik heb zelfs bloemen op tafel gezet en alle persoonlijke spulletjes weggehaald, schijnt goed te zijn voor de verkoop.
Of maak ik me nou druk om niks?
Ik heb niet echt een hippe maar wel een ouderwets geblokte die wel kan op zich. Een afwasrek hebben we niet, maar dat zou ook gek zijn. Je spullen OP je vaatwasser zetten in afwachting van het IN de vaatwasser doen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:32 schreef Cyan het volgende:
Heb je niet een hippe theedoek die je erop kan leggen en waar je dan een afwasrekje op kan zetten? In de trant van: "Ik spoel alles keurig af onder de kraan en zet het dan in mijn afwasrekje om het zo naar de vaatwasser te brengen. En het afwasrekje wacht netjes totdat alles schoon is en zo breng ik het weer terug".
Je moet je niet te druk maken maar het is wel belangrijk dat je meteen een goede indruk van je huis achter laat. Als je nog moet stofzuigen, zuig dan een beetje waspoeder op! Ruikt je hele huis schoon en fris.
Je bent gewoon te netjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef Maeghan het volgende:
Hm, ik moet eerlijk zeggen dat ik de wondersponsjes helemaal niet zo denderend vind. Bijna alles krijg je net zo goed schoon zonder wondersponsje, alleen op vetvrij kunststof werken ze goed...
Dat vind ik juist irritant. Dan kost het veel geld, is slecht voor het milieu (weinig duurzaam) en daarnaast ook nog eens heeeeeeeel erg irritant als je toch al vette kookplat nu ook nog eens onder de sponskruimeltjes zit...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:33 schreef Dipkip het volgende:
Het is juist fijn dat ze snel slijten, dan heb je het idee dat je ontzettend goed bezig bent! Bewijsmateriaal dat je hard werkt
Uh ja zoiets was het ideequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hippe maar wel een ouderwets geblokte die wel kan op zich. Een afwasrek hebben we niet, maar dat zou ook gek zijn. Je spullen OP je vaatwasser zetten in afwachting van het IN de vaatwasser doen?
Een snijplank bedekt het helaas niet...
Nou ja, idd, ik gebruik ze eigenlijk alleen ook maar voor "erge dingen".quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:39 schreef Lienekien het volgende:
Wat heet druk maken. Net als maedel ben ik een stuk enthousiaster over de mvd's. Die gaan gewoon de was in en gaan waarschijnlijk jaren mee.
dat wordt dan chloor of speciaal voegenschoonmaakspul.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:05 schreef maedel het volgende:
Over natuur in de badkamervoegen gesproken.
Heeft er iemand nog een tip om die schimmeltroep er uit te poetsen?
De spons voldoet niet (is gebleken).
Het is niet heel erg (niet dat je het af kunt bikken ofzo), maar voldoende om er uit te moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |