Je moet gewoon meer feesten bezoekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu leek ik tenminste nog een beetje hip door UVT in men myat
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de lion king incl. Engelse ondertiteling op m'n externe harde schijf staan, maar daar kan ik maandag pas weer bij.
Ik meer van de boerenkool en zuurkool.. men moeder maakt het wel eens voor me als ik doordeweeks toch bij mijn ouders eetquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben natuurlijk weer anders, ik geniet van boerenkool, andijviestampot, etc.
Nou een tijdje geleden hadden we toch een discussie waar deze reeks moest plaatsvinden?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enige uitleg is toch wel op z'n plaats?
Ja, daar is toch een passend antwoord uitgekomen (beide, maar SC in UVT), na 10 posts discussie in STA is 't opeens weer allemaal andersquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:15 schreef Houniet het volgende:
Nou een tijdje geleden hadden we toch een discussie waar deze reeks moest plaatsvinden?
Zoals swarma zou zeggen:quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou een tijdje geleden hadden we toch een discussie waar deze reeks moest plaatsvinden?
En toen hadden we een afspraak gemaakt, dat we geen users zouden overhalen om naar UVT te komen, in plaats van STA. Maar nu is dat toch weer gebeurdquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, daar is toch een passend antwoord uitgekomen (beide, maar SC in UVT), na 10 posts discussie in STA is 't opeens weer allemaal anders.
Tja, IETS moest in ruil staan voor mijn unban....quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, daar is toch een passend antwoord uitgekomen (beide, maar SC in UVT), na 10 posts discussie in STA is 't opeens weer allemaal anders.
ohquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef Houniet het volgende:
En toen hadden we een afspraak gemaakt, dat we geen users zouden overhalen om naar UVT te komen, in plaats van STA. Maar nu is dat toch weer gebeurd. Dus dan kan ik er ook niets aan doen.
Oftewel die klote hoer heeft het weer voor ons verpest.. + refused iemand die hier net in dit topic kwam en waar we aan uitegelegd hebben dat het in beide wasquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
En toen hadden we een afspraak gemaakt, dat we geen users zouden overhalen om naar UVT te komen, in plaats van STA. Maar nu is dat toch weer gebeurd. Dus dan kan ik er ook niets aan doen.
Echt, niet normaalquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
swarma is ook nog geen halve dag weg en het is een en al chaos he
Als het ieder voor zich was waarom dan verhuizenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Ieder voor zich, dat was de afspraak.
Die refused kan er toch niks aan doen, die kan toch niet weten dat als hij netjes doorverwijst naar ons met onze uitleg aan hem toe als argumentatie dat ie dit ermee veroorzaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oftewel die klote hoer heeft het weer voor ons verpest.. + refused iemand die hier net in dit topic kwam en waar we aan uitegelegd hebben dat het in beide was
als ik zn nummer zou hebben en zou smsen van 'ik had net een ban... oh en we staan in STA nu' zou ie echt denken van 'haha jah lollig'quote:
Degene die doorverwees was niet bij die afspraken en kon er dus niets van weten... en is ook volkomen logisch dat men linkt naar een topic dat wél loopt. Maja het beleid is er met de jaren niet beter op gewordenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee totaal nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof we mensen tot last zijn in UVT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |