ja de nadelen van de douane had ik ook al aan gedacht. haal ik toch gewoon de ps3 in Nederland, als de dvd niet gemakkelijk afspeelbaar zijn. maar bedankt in ieder geval voor de hulp.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Spellen zijn regiovrij, dus dat is geen enkel probleem. Maar je zult geen DVD's en Blu-Ray met regio 2 kunnen afspelen op het apparaat.
Vergeet ook niet dat de douane nog importheffingen gaat rekenen, waardoor je waarschijnlijk helemaal niet zo veel goedkoper uit zult zijn.
Godverquote:Op woensdag 23 april 2008 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyrie of the Battlefield is in Japan verschenen.
Famitsu review:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
keivet, nog ff op me loon wachten en dan bestellen! tenzij iemand m nog ergens goedkoper kan vinden want dit is aardig wat geld. (meer dan een DS3)quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.playshop.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=621
Deze is ook wel cool:quote:Op woensdag 23 april 2008 18:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat mij er meer om dat ik em hebElke game accessoire is bij mij welkom.
Ja alleen 1V slaat echt helemaal nergens op doe dan IVquote:Op woensdag 23 april 2008 20:01 schreef Ash het volgende:
[..]
Deze is ook wel cool:
[ link | afbeelding ]
El cheapo imitatiespulquote:Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ja alleen 1V slaat echt helemaal nergens op doe dan IV
het is van rockstarquote:
Dat komt misschien omdat het een nummerbord moet voorstellen? Dat er toch nog een nummertje in voorkomt?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ja alleen 1V slaat echt helemaal nergens op doe dan IV
Volgens IGN in Q3 2008.quote:
Dit probleem had ik dus ook. Maar na een aantal keer kreeg ik de mail gewoon binnen. Op een 'rustig' tijdstip nog eens proberenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:51 schreef robbolo het volgende:
Ik heb gister eindelijk mijn Konami ID aan kunnen maken, maar nu heb ik nog steeds niet de verificatie mail ontvangen :S Heb al gechecked of ik het verkeerde adres heb opgegeven, maar t klopt gewoon. Heb t nog een keer proberen te versturen, maar ook die heb ik nog niet gekregen. Nog meer mensen met dit probleem?
Yep, als ik op register klik dan krijg ik een system error... Ik heb dus nog steeds geen key. Ik probeer het straks nog één keer, en dan geef ik het op.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het nog steeds Metal Gear -nog net niet- Online?
Vet!quote:
quote:
Dat is toch echt je herinnering.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef SToRM81 het volgende:
Mafia 2 ziet er echt prachtig uit. En voor zover ik het me nog kan herinneren ziet mafia 1 er ook nieteens zoveel slechter uit dan GTA4...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |