1 groot schaap danquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:31 schreef Piles het volgende:
Schaapjes tellen, dat zal niet nodig zijn
Neequote:
quote:
Slaapsequote:
Achja je moet toch wat met je tijd.quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Achja je moet toch wat met je tijd.
Jij bent vroeg op trouwens
Ik ben al in Rotterdamquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaIk ga lekker naar Rotterdam..
Nu dus![]()
![]()
Nee, het regent niet hier.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je dan niet bang voor water op je laptop!
vanwege het rondspattende vocht???quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je dan niet bang voor water op je laptop!
Vetquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor DefQon.1 dus we kunnen nu al feest vieren![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor DefQon.1 dus we kunnen nu al feest vieren![]()
![]()
![]()
quote:
lijn is niet denderend, zal site eens ff gaan bekijken...quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Site van Sensation Black gezien trouwens? Supervet gedaan
sorryquote:
Nee klopt, niet superquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijn is niet denderend, zal site eens ff gaan bekijken...
Ik heb 65DOS nog maar eens opgezet, omdat het zo tof was gisteren.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben Opeth aan het luisteren trouwens
Ik wil ook weer beginnen met gitaarlessen maar ik weet geen goede gitaarleraar die flexibel is en die me nog wilquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb 65DOS nog maar eens opgezet, omdat het zo tof was gisteren.
Zo maar eens mijn gitaarleraar bellen, vragen hoe laat we vandaag afspreken. Ik had 'm vannacht al een sms gestuurd, maar denk dat hij al sliep.
Ik zou er ook geen geld voor neerleggenquote:
En hoe kom je dan binnen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen geld voor neerleggen
Pinnen.quote:
quote:
Connecties hebbenquote:
Toevallig ook kaartjes voor Wackenquote:
Ik gooi ze altijd direct weg, dus mij maakt het niet uit hoe ze er uit zien. Ik vind dit wel praktisch. Ik ga soms ook wel gewoon naar het GWK (kom er regelmatig langs in Alkmaar), maar die zijn niet altijd even snel met begrijpen welk bandje ik wil zien, dus mis ik nog wel eens net de trein.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik bewaar mijn kaartjes dus ik ze gewoon op mooi papier
De GWK' zijn idd niet supersnel. En als je ze dan vertelt welke band je naar gaat krijg je soms scheve blikken ooknogquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd direct weg, dus mij maakt het niet uit hoe ze er uit zien. Ik vind dit wel praktisch. Ik ga soms ook wel gewoon naar het GWK (kom er regelmatig langs in Alkmaar), maar die zijn niet altijd even snel met begrijpen welk bandje ik wil zien, dus mis ik nog wel eens net de trein.
Ik kan het wel eens navragenquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Toevallig ook kaartjes voor Wacken
Dude I would be like your bitch foreverquote:
Ja, je kunt ze beter vertellen welke zaal en welke datum het is, dat begrijpen ze sneller.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De GWK' zijn idd niet supersnel. En als je ze dan vertelt welke band je naar gaat krijg je soms scheve blikken ooknog
Ik zal het proberen de volgende keerquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, je kunt ze beter vertellen welke zaal en welke datum het is, dat begrijpen ze sneller.
wij reageren toch ook niet de hele tijd afkeurend over jullie metal-conversaties?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
DefQon
Sorry heur maar moest het even kwijt
Dat magquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij reageren toch ook niet de hele tijd afkeurend over jullie metal-conversaties?
Dat valt me ook erg tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij reageren toch ook niet de hele tijd afkeurend over jullie metal-conversaties?
Ok, dan nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dude I would be like your bitch forever
die site is inderdaad echt bizar gaaf gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vet![]()
Site van Sensation Black gezien trouwens? Supervet gedaan
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:05 schreef Houniet het volgende:
Scheelt dat ik wellicht een perskaart krijg voor Emporium.
quote:
Iddquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
die site is inderdaad echt bizar gaaf gemaakt.
quote:
Joah, maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Het zou zeer tof zijn maar er is een kleine kans. Wacken Duitsland en is al een paar maanden uitverkocht...
Dan hoor ik het van jequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar dat maakt niet uitSommige dingen regelen we pas een dag vantevoren
![]()
Uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
YIIIIIEEESSSSSS! ik kan nog steeds een kater hebben...! Gister feestje gehad in mn kamer met 10 man, vanochtend liep ik over de verdieping boven mij, zegt het meisje dat boven me woont:
Next time when you have animals in your room... keep them quiet please...!![]()
Ik mag niets eens meer op een vrijdag een feestje hebben... vorige week werd er ook al over mijn feestjes geklaagd
Mja... wij begonnen pas met het feestje om 2 uur...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zooo herkenbaar
Mijn bovenbuurman klaagde vorige week van zaterdag op zondag dat de muziek te hard stondHet was pas 11 uur 's avonds op een zaterdag
Dus ik hem maar als raad meegegeven dat hij misschien een leven in de stad moest gaan zoeken ipv op zn kamertje en heb toen de deur dicht gedaan
Als hij om 11 uur al zeurt over te harde muziek, dan kan hij beter een leven zoeken in een afgelegen plattelandsdorpje dan in de stad, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zooo herkenbaar
Mijn bovenbuurman klaagde vorige week van zaterdag op zondag dat de muziek te hard stondHet was pas 11 uur 's avonds op een zaterdag
Dus ik hem maar als raad meegegeven dat hij misschien een leven in de stad moest gaan zoeken ipv op zn kamertje en heb toen de deur dicht gedaan
So truequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mja... wij begonnen pas met het feestje om 2 uur...dus ze hadden wel recht van klagen, maar gottegottegot, wat voelt dat fijn, vorige week ook al iemand die klaagde over mijn feestje, betekend alleen maar dat ik goede feestje geef als mensen klagen
Mja, het is ook een Friesquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als hij om 11 uur al zeurt over te harde muziek, dan kan hij beter een leven zoeken in een afgelegen plattelandsdorpje dan in de stad, lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik was zelfs al 8 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Tja half 10 is niet het drukste tijdstip van de dag nee
quote:
Blame the parents.. "ga je mee naar rotterdam? we gaan wel vroeg" Maarja, zeg eens nee tegen winkelenquote:
inderdaad dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
So trueMaar komop zeg, het is zaterdag, dan moet dat kunnen vind ik
Zeker in studentenflats enzo
Geef je ouders maar de schuldquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blame the parents.. "ga je mee naar rotterdam? we gaan wel vroeg" Maarja, zeg eens nee tegen winkelen
Nog niet gezien. Ik vind de sites van de black versies altijd een stuk beter dan de whitequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
die site is inderdaad echt bizar gaaf gemaakt.
Het is al goedquote:
Picsquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:Nieuwe schoenen
![]()
en 2 zonnebrillen en een shirtje....
Doen de mijne ook altijd wel maar vandaag gingen ze naar Rotterdam en waren vergeten van te voren te vragenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders lieten me lekker tot 10:45 uur liggen in bed, toen ben ik er zelf maar uitgegaan
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad dat idee had ik ook
Vrijdagavond is om te feesten, dan heb je tenminste nog het hele weekend om die kater uit te zitten en verpest je niet de rest van de week...!
Lui typequote:
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Ik vind de sites van de black versies altijd een stuk beter dan de white
Jajajajajaquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, bezig type die nu beetje moe is maar ook OTH kijkt
Hahaquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaa, OTH een hele maand moeten missen
Ik snap niet waarom de White site altijd zo kut zijn en bij Black toch meteen zin hebt om te gaan. (dit jaar geen sensation er mee voorquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sowiesoDie van Thunderdome zijn ook altijd tof
Mijne ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de White site altijd zo kut zijn en bij Black toch meteen zin hebt om te gaan. (dit jaar geen sensation er mee voor) Alleen zijn mijn vrienden niet zo van het hardere dansmuziek.
quote:
One Tree Hill? Ik vond The O.C. veel leukerquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaa, OTH een hele maand moeten missen
Ja maar is nieuwe afleveringen, ik heb oude OTH niet gezien. En in nieuwe is liefquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
One Tree Hill? Ik vond The O.C. veel leuker
Misschien komt het ook omdat ze bij White pas heel laat de line-up bekend maken en bij Black het al vrij snel bekend is. De lineup van White was verleden jaar niet top, maar wel een superfeest.. jammer dat Darren Emerson een beetje pech hadquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijne ook nietNaja misschien houden de witte mensen minder van geile trailers enzo?
Ik zag af en toe wat kleine stukjes...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar is nieuwe afleveringen, ik heb oude OTH niet gezien. En in nieuwe is lief
Zou kunnenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien komt het ook omdat ze bij White pas heel laat de line-up bekend maken en bij Black het al vrij snel bekend is. De lineup van White was verleden jaar niet top, maar wel een superfeest.. jammer dat Darren Emerson een beetje pech had
Marcel Woods.
In Zweden gingen sommige van mijn vrienden al klagen toen.. Basshunter, Scooter, Tiesto - Flight 643 achter elkaar werd gedraaid.. dat vonden ze te hard/techno..
Wat is kaasmuziek?quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou kunnen
Jamaar in Zweden zijn ze gewoon niks gewendMensen gaan daar compleet los op complete kaasmuziek waar in Nederland zelfs de breezertjes het na een half uur al opgeven
quote:
Ik stond versteld dat ze heel weinig eigen product draaien.. Met Axwell, Ida Engbergquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou kunnen
Jamaar in Zweden zijn ze gewoon niks gewendMensen gaan daar compleet los op complete kaasmuziek waar in Nederland zelfs de breezertjes het na een half uur al opgeven
Is er mis met mainstreamquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, kaas~ ofwel commercieel/mainstream/doorsnee
Ja klopt, dat viel mij dus ook opquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik stond versteld dat ze heel weinig eigen product draaien.. Met Axwell, Ida Engberg, Swedish House Mafia heb je toch aardig wat kwaliteit.. Ken weinig Zweedse trance DJ's
David Guetta is leuk, maar niet Love is Gone, Baby When The Lights Go Out en World is mine achter elkaar gaan draaien.. om het daarna te verkloten met Rihanna en Justin Timberlake
Soms stond ik echt op het punt, om zelf de DJ uit te gaan hangen..Terwijl ik geen DJ skills heb, maar ik weet tenminste wel wat een paar goede danceplaten zijn..
Opzich niks, maar in sommige clubs is het totaal niet gepastquote:
Nee hoor, maar als in een club, praktisch hetzelfde hoor.. wordt het zwaar irritant..quote:
Ik vind 550 euro voor een telefoon sowieso veel te veel geld. En ja, de iPhone is tof en kan nog veel meer, maar het blijft in mijn ogen te veel geld, zeker als ik ook gratis een telefoon van mijn provider kan krijgen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:26 schreef jna het volgende:
Mensen met een Iphone hier. Is 550 euro voor een 16 gig iphone veel geld?
Ohja dat moet ik morgen nog doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
donders wat staat mijn bak er weer glimmend bij op het oprit![]()
Ja sowieso is het veel geld maar ik bedoel vergeleken met andere iphones die te koop worden aangebodenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind 550 euro voor een telefoon sowieso veel te veel geld. En ja, de iPhone is tof en kan nog veel meer, maar het blijft in mijn ogen te veel geld, zeker als ik ook gratis een telefoon van mijn provider kan krijgen.
Dan ga je slapenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben vandaag moeier dan gisteren rond 23:00 uur
Daar is het nog te vroeg voor. Anders lig ik vannacht weer wakkerquote:
Dan moet je vannacht wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor. Anders lig ik vannacht weer wakker
Nu weet ik het niet, daarom is het juist vaagquote:
Welkom Pilesjequote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef Piles het volgende:
Waar is iedereen, ik wil een warm welkom als ik thuis kom na een dag hard werken
Waarom moet jij nou weer reagerenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:58 schreef Bravebart het volgende:
Welkom Pilesje![]()
![]()
We hebben je zooooooo gemist
Maar nu ben je er weer
Komt wel goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet, daarom is het juist vaag.
Ah, daar is zequote:Op zaterdag 19 april 2008 18:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
LIEVE LIEVE LIEVE LIEVE LIEVE LIEVE LIEVE Piles.. Welkom thuis!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, daar is ze
M'n zonnetjes van de zaterdag
Pfff, ik zal je nog eens aandacht gevenquote:
Typoquote:
Sorry Bartquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, ik zal je nog eens aandacht geven![]()
![]()
Jaja, neeeee, zo makkelijk kom je er niet vanafquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:13 schreef Bravebart het volgende:
Jaja, neeeee, zo makkelijk kom je er niet vanaf
Zie PI.quote:
quote:
En ik dan?quote:
Ben ik niet. Ik ben een beetje teleurgesteld....lichtelijk verdrietig.quote:
Niet teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben ik niet. Ik ben een beetje teleurgesteld....lichtelijk verdrietig.
Brrr, wat is dat eng als ouders dat zeggen
quote:
Vanmiddag ook mijn (vaders) bak gewassen..quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
donders wat staat mijn bak er weer glimmend bij op het oprit![]()
Ik denk TV kijken. Lekker op de bank Hou van Holland kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
Gezelligheid
Iemand nog plannen voor vanavond. Hier komt het uiteraard niet verder als tv kijken
Onze Jazz-manquote:
Oja? Aaah!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej
Ik mis je wel een beetje hier hoor![]()
Ja wij wel.. maar ik ga echt niet vaak.. 3 a 4 x per jaar ofzo.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nu zin in
Helaas heb ik geen bad
Mwah, het duurt me vaak te lang en ik heb het vaak na 5 min al enorm warm.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:47 schreef jna het volgende:
Als ik een bad had zou ik er zeker 2 keer per week inliggen
Nee, die is etenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
Yesse, jij bent er nog wel toch
Anders is het zo stil hier
Ik vanaf zaterdag een weekje Athenequote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:13 schreef jna het volgende:
Zijn we al klaar voor het kampioenschap morgen ?
Welk kampioenschap?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:13 schreef jna het volgende:
Zijn we al klaar voor het kampioenschap morgen ?
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:
Leukquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vanaf zaterdag een weekje Athene
Mwa, daar is het nu waarschijnlijk weer nat en regenendquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:15 schreef jna het volgende:
geef mij maar Londen als je we toch op stedentrips gaan
Ik vind Berlijn echt leuker dan Londenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:15 schreef jna het volgende:
geef mij maar Londen als je we toch op stedentrips gaan
WK Curling is net geweest.quote:
Ik zou het niet weten , in allebei nog niet geweestquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind Berlijn echt leuker dan Londen
Maar Berlijn is zoooo'n grauwe stadquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind Berlijn echt leuker dan Londen
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI [ afbeelding ]
quote:
Dat wordt dan tijdquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten , in allebei nog niet geweest
Met zoveel cultuur, sfeer, verhalen, geschiedenis.. gezelligheid etc!quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar Berlijn is zoooo'n grauwe stad
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat wordt dan tijd
Nooit met school ofzo geweest?
Dat wel, maar ik werd er helemaal verdrietig van, zo grauw en grijs als die stad isquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Met zoveel cultuur, sfeer, verhalen, geschiedenis.. gezelligheid etc!
Maar goed, ieder zijn eigen
Ook leukquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:20 schreef Yesse het volgende:
[..]Met school in ehh Leukerbad (Zwitserland) Disney Paris en Nantes geweest
Je moet gewoon de juiste persoon meenemenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik werd er helemaal verdrietig van, zo grauw en grijs als die stad is
Hmm, ik nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik werd er helemaal verdrietig van, zo grauw en grijs als die stad is
Een zonnetjequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet gewoon de juiste persoon meenemen
Ik woon niet in Groningenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Groningen lijkt me een leukere stad eigenlijk
En dan niet (alleen) omdat Loesje er woont
Kun je niet beter eerst de vraag stellen, hebben wij ff bedenktijdquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:23 schreef Deansensitized het volgende:
Zometeen een vraag, eerst pissen
Dat lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je niet beter eerst de vraag stellen, hebben wij ff bedenktijd
Gezellig toch!quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:26 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij wordt dit mijn meest volgespamde zaterdag tot nu toe
Doe eens rustig danquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:26 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij wordt dit mijn meest volgespamde zaterdag tot nu toe
Ik vertrek zo richting een stel vrienden en ga daarna door naar een kroegje in een of ander dorpje om wat bandjes te kijken. En daarna zie ik wel weer verder.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand nog plannen dan?
Ja maar dat kan ik niet meerquote:
Tjonge.. wat een vraag.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:28 schreef Deansensitized het volgende:
Te laat, maar moest ook heel nodig
Komtie:
Stel hè, puur hypothetisch gezien, je hebt 60-70.000 euro te besteden aan een auto, welke zou je kopen?
Gezelligquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vertrek zo richting een stel vrienden en ga daarna door naar een kroegje in een of ander dorpje om wat bandjes te kijken. En daarna zie ik wel weer verder.
Geen ideequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:28 schreef Deansensitized het volgende:
Komtie:
Stel hè, puur hypothetisch gezien, je hebt 60-70.000 euro te besteden aan een auto, welke zou je kopen?
Wat ga je vanavond doen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik niet meerEn ik heb een leven, ik ga vanavond weg en ik heb vanmorgen geshopt
En ik kijk nu Prison Break
Te laat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:28 schreef Deansensitized het volgende:
Komtie:
Dat vind ik nou ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n stomme serie he!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n stomme serie he!
Je weet toch wel wat je een mooie auto vind??quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tjonge.. wat een vraag.
Geen verstand van!
Ja, om de vraag te stellen voor ik ging pissenquote:
Moet je kiezen dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat je een mooie auto vind??
Ik kan echt niet kiezen
Volkswagen Passat Variant 3.6 V6 FSI 4Motion R36 [2008]...
Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro [2006]...
Audi A4 Cabriolet 3.2 FSI quattro Advance [2008]...
Maar dan nog vind ik het zoo onzinnig om zo onwijs veel geld aan een auto uit te geven.. maar goed, dat ben ik!quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik dacht alquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, om de vraag te stellen voor ik ging pissen
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar dan nog vind ik het zoo onzinnig om zo onwijs veel geld aan een auto uit te geven.. maar goed, dat ben ik!
Ik zie wel eens een auto die ik mooi vind, maar om dan ook nog te weten wat het voor auto is...quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh, maar gewoon voor de leukquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh, maar gewoon voor de leuk
Wat ik voor dat geld de leukste auto vind
Fiat 500's zijn schattig
Tja, ik zou graag een andere auto willen.. maar ik kan het me echt niet voorstellen dat ik een lening daarvoor zou afsluiten ofzo. Maar goed, dat ben ik nu.. weet niet hoe ik daar over denk als ik later een 'echte' baan heb.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens
Sparenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:37 schreef Deansensitized het volgende:
Waar zijn Eerik en Hou als je ze nodig hebt
Waar zouden jullie het dan aan uitgeven?
Muziek. Dus cd's en lp's. Een goede installatie. Een gitaar en versterker. Concerten en festivals. En dan houd ik nog wel een paar duizend over voor een leuk autotje.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:37 schreef Deansensitized het volgende:
Een lening afsluiten voor gebruiksvoorwerpen en luxeartikelen is sowiesoquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, ik zou graag een andere auto willen.. maar ik kan het me echt niet voorstellen dat ik een lening daarvoor zou afsluiten ofzo. Maar goed, dat ben ik nu.. weet niet hoe ik daar over denk als ik later een 'echte' baan heb.
Je betaalt altijd 10x zoveelquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Een lening afsluiten voor gebruiksvoorwerpen en luxeartikelen is sowieso
Voor een huisje gebruikenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:40 schreef Deansensitized het volgende:
Heb het ook niet over een lening afsluiten
Gewoon op een morgen wakker worden en dat op je rekening vinden. Wat zou je doen?
Ook goeie keusquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Muziek. Dus cd's en lp's. Een goede installatie. Een gitaar en versterker. Concerten en festivals. En dan houd ik nog wel een paar duizend over voor een leuk autotje.
Uhm een huisje denk ik!quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:37 schreef Deansensitized het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Een lening afsluiten voor gebruiksvoorwerpen en luxeartikelen is sowieso
Nou in dat geval ZEKER geen auto kopen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:40 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon op een morgen wakker worden en dat op je rekening vinden. Wat zou je doen?
10 x zoveel als wat?quote:
Als je iets koopt, bv een tv en je gaat er voor lenen dan betaal je door je lening altijd meer voor je tv.quote:
Ach, of het verstandig is om te lenen hangt geheel van de situatie af. En je betaalt sowieso niet 10x zoveel natuurlijk, je betaalt slechts de rente extra. Het kans best rendabel zijn in bepaalde situaties (waarbij inkomsten toenemen doordat je een auto koopt bv.).quote:
Zeker, maar de huidige leencultuur van de meeste Nederlanders is niet gezond te noemenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Altijd maar aannemen dat lenen slecht is, dat is nogal kort door de bocht.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:48 schreef Piles het volgende:
Toepasselijke aflevering van Kinderen geen bezwaar trouwens. Over "alleen een online leven hebben"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |