1 groot schaap danquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:31 schreef Piles het volgende:
Schaapjes tellen, dat zal niet nodig zijn
Neequote:
quote:
Slaapsequote:
Achja je moet toch wat met je tijd.quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Achja je moet toch wat met je tijd.
Jij bent vroeg op trouwens
Ik ben al in Rotterdamquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaIk ga lekker naar Rotterdam..
Nu dus![]()
![]()
Nee, het regent niet hier.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je dan niet bang voor water op je laptop!
vanwege het rondspattende vocht???quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben je dan niet bang voor water op je laptop!
Vetquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor DefQon.1 dus we kunnen nu al feest vieren![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor DefQon.1 dus we kunnen nu al feest vieren![]()
![]()
![]()
quote:
lijn is niet denderend, zal site eens ff gaan bekijken...quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Site van Sensation Black gezien trouwens? Supervet gedaan
sorryquote:
Nee klopt, niet superquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijn is niet denderend, zal site eens ff gaan bekijken...
Ik heb 65DOS nog maar eens opgezet, omdat het zo tof was gisteren.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben Opeth aan het luisteren trouwens
Ik wil ook weer beginnen met gitaarlessen maar ik weet geen goede gitaarleraar die flexibel is en die me nog wilquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb 65DOS nog maar eens opgezet, omdat het zo tof was gisteren.
Zo maar eens mijn gitaarleraar bellen, vragen hoe laat we vandaag afspreken. Ik had 'm vannacht al een sms gestuurd, maar denk dat hij al sliep.
Ik zou er ook geen geld voor neerleggenquote:
En hoe kom je dan binnen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen geld voor neerleggen
Pinnen.quote:
quote:
Connecties hebbenquote:
Toevallig ook kaartjes voor Wackenquote:
Ik gooi ze altijd direct weg, dus mij maakt het niet uit hoe ze er uit zien. Ik vind dit wel praktisch. Ik ga soms ook wel gewoon naar het GWK (kom er regelmatig langs in Alkmaar), maar die zijn niet altijd even snel met begrijpen welk bandje ik wil zien, dus mis ik nog wel eens net de trein.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik bewaar mijn kaartjes dus ik ze gewoon op mooi papier
De GWK' zijn idd niet supersnel. En als je ze dan vertelt welke band je naar gaat krijg je soms scheve blikken ooknogquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd direct weg, dus mij maakt het niet uit hoe ze er uit zien. Ik vind dit wel praktisch. Ik ga soms ook wel gewoon naar het GWK (kom er regelmatig langs in Alkmaar), maar die zijn niet altijd even snel met begrijpen welk bandje ik wil zien, dus mis ik nog wel eens net de trein.
Ik kan het wel eens navragenquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Toevallig ook kaartjes voor Wacken
Dude I would be like your bitch foreverquote:
Ja, je kunt ze beter vertellen welke zaal en welke datum het is, dat begrijpen ze sneller.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De GWK' zijn idd niet supersnel. En als je ze dan vertelt welke band je naar gaat krijg je soms scheve blikken ooknog
Ik zal het proberen de volgende keerquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, je kunt ze beter vertellen welke zaal en welke datum het is, dat begrijpen ze sneller.
wij reageren toch ook niet de hele tijd afkeurend over jullie metal-conversaties?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
DefQon
Sorry heur maar moest het even kwijt
Dat magquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij reageren toch ook niet de hele tijd afkeurend over jullie metal-conversaties?
Dat valt me ook erg tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij reageren toch ook niet de hele tijd afkeurend over jullie metal-conversaties?
Ok, dan nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dude I would be like your bitch forever
die site is inderdaad echt bizar gaaf gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vet![]()
Site van Sensation Black gezien trouwens? Supervet gedaan
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:05 schreef Houniet het volgende:
Scheelt dat ik wellicht een perskaart krijg voor Emporium.
quote:
Iddquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
die site is inderdaad echt bizar gaaf gemaakt.
quote:
Joah, maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Het zou zeer tof zijn maar er is een kleine kans. Wacken Duitsland en is al een paar maanden uitverkocht...
Dan hoor ik het van jequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar dat maakt niet uitSommige dingen regelen we pas een dag vantevoren
![]()
Uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
YIIIIIEEESSSSSS! ik kan nog steeds een kater hebben...! Gister feestje gehad in mn kamer met 10 man, vanochtend liep ik over de verdieping boven mij, zegt het meisje dat boven me woont:
Next time when you have animals in your room... keep them quiet please...!![]()
Ik mag niets eens meer op een vrijdag een feestje hebben... vorige week werd er ook al over mijn feestjes geklaagd
Mja... wij begonnen pas met het feestje om 2 uur...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zooo herkenbaar
Mijn bovenbuurman klaagde vorige week van zaterdag op zondag dat de muziek te hard stondHet was pas 11 uur 's avonds op een zaterdag
Dus ik hem maar als raad meegegeven dat hij misschien een leven in de stad moest gaan zoeken ipv op zn kamertje en heb toen de deur dicht gedaan
Als hij om 11 uur al zeurt over te harde muziek, dan kan hij beter een leven zoeken in een afgelegen plattelandsdorpje dan in de stad, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zooo herkenbaar
Mijn bovenbuurman klaagde vorige week van zaterdag op zondag dat de muziek te hard stondHet was pas 11 uur 's avonds op een zaterdag
Dus ik hem maar als raad meegegeven dat hij misschien een leven in de stad moest gaan zoeken ipv op zn kamertje en heb toen de deur dicht gedaan
So truequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mja... wij begonnen pas met het feestje om 2 uur...dus ze hadden wel recht van klagen, maar gottegottegot, wat voelt dat fijn, vorige week ook al iemand die klaagde over mijn feestje, betekend alleen maar dat ik goede feestje geef als mensen klagen
Mja, het is ook een Friesquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als hij om 11 uur al zeurt over te harde muziek, dan kan hij beter een leven zoeken in een afgelegen plattelandsdorpje dan in de stad, lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik was zelfs al 8 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Tja half 10 is niet het drukste tijdstip van de dag nee
quote:
Blame the parents.. "ga je mee naar rotterdam? we gaan wel vroeg" Maarja, zeg eens nee tegen winkelenquote:
inderdaad dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
So trueMaar komop zeg, het is zaterdag, dan moet dat kunnen vind ik
Zeker in studentenflats enzo
Geef je ouders maar de schuldquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blame the parents.. "ga je mee naar rotterdam? we gaan wel vroeg" Maarja, zeg eens nee tegen winkelen
Nog niet gezien. Ik vind de sites van de black versies altijd een stuk beter dan de whitequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
die site is inderdaad echt bizar gaaf gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |