Oh ja je deed aan emo trouwens je kan emo zijn en leuk, jou ovedreven versie van emo is te fake honey niet fierce.quote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik volg de mode van de ,,gewone'' mensen niet meer beste Sam.
Ach, het is de enige soort broek die ik nog draag, het is ook de enige soort waarvan alle modellen in mijn maten verkrijgbaar zijnquote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden jongens zonder kont ook leuk hoor.
Nou ja, ik draag geen skinny jeans. Staat me sowieso niet. Vriend van me wil ze wel altijd hebben.
Je bent hilarish iedereen draagt tegenwoordig een skinny jeans. Duh Regenboog is een ouwe mannen tent.quote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach, het is de enige soort broek die ik nog draag, het is ook de enige soort waarvan alle modellen in mijn maten verkrijgbaar zijn.
Ik vind het ook wel leuk omdat niet zoveel jongens ze dragen. Gisteren waren mijn date en ik nog eventjes in de regenboog, of zoals hij het noemt de ,,tacky-bar'', en we waren de enige 2 met skinny jeans
.
De linker, met de licht grijze broek en tshirt met lange mouwen??? Ziet er aardig caucasisch eruit. Dacht dat jij meer op rechts zou vallen???quote:Op zondag 20 april 2008 15:14 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de gozer aan mijn rechterkant mijn ideaal boyfriend material.
Als je maatje 30 of groter hebt noem ik het geen skinny jeans meer, maar gewoon een strakke broek.quote:Op zondag 20 april 2008 15:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent hilarish iedereen draagt tegenwoordig een skinny jeans. Duh Regenboog is een ouwe mannen tent.
Ik val ook op rechts, ik zei het verkeerd.quote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De linker, met de licht grijze broek en tshirt met lange mouwen??? Ziet er aardig caucasisch eruit. Dacht dat jij meer op rechts zou vallen???
quote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als je maatje 30 of groter hebt noem ik het geen skinny jeans meer, maar gewoon een strakke broek.
Ik ken je broekmaat toch nietquote:Op zondag 20 april 2008 15:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
dus jij adviseerde mij geen skinny jeans maar een te strakke broek?
Was al bijna bang, dat zou betekenen dat we op het zelfde zouden vallen... Pff. Maar goed het is weer prima verdeeldquote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik val ook op rechts, ik zei het verkeerd.
@Zakje idd mensen met een broekmaat 30 zijn fat.
Mensen met broekmaat 30 zijn niet dik, maar met skinny jeans moet je gewoon erg oppassen, je hebt lange en dunne benen nodig willen ze je goed staan vind ik persoonlijk, aangezien ze niets verhullen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef samjustme het volgende:
@Zakje idd mensen met een broekmaat 30 zijn fat.
Kan je vertellen dat die hoger licht als 30quote:
Vind ik ook, als je dat niet hebt moet je het ook zeker niet proberenquote:Op zondag 20 april 2008 15:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
je hebt lange en dunne benen nodig willen ze je goed staan vind ik persoonlijk, aangezien ze niets verhullen.
Ik pas wel eens per ongeluk iets skinny-achtigs in een winkel, en ik verbaas me er dan altijd over dat er broeken bestaan die om mijn benen nog bijna strak zitten.quote:Op zondag 20 april 2008 15:27 schreef Zakje het volgende:
Mensen met broekmaat 30 zijn niet dik, maar met skinny jeans moet je gewoon erg oppassen, je hebt lange en dunne benen nodig willen ze je goed staan vind ik persoonlijk, aangezien ze niets verhullen.
I would winquote:Op zondag 20 april 2008 15:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Was al bijna bang, dat zou betekenen dat we op het zelfde zouden vallen... Pff. Maar goed het is weer prima verdeeld
Waarop baseer je dat?quote:
Ik denk niet dat ie zich "kwetsbaar" op wil stellenquote:Op zondag 20 april 2008 15:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
I would win.
Trouwens Cahir wanneer laat je eens een pic van jezelf zien.
Mijn charmesquote:
Ok, nou succes dan maar!quote:
Idd. als ik hier een plaatje post staat binnen 2 dagen heel ONZ vol gok ikquote:Op zondag 20 april 2008 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie zich "kwetsbaar" op wil stellen.
Nooit gezegd dat ik minderjarig was.quote:Op zondag 20 april 2008 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dan als je meerderjarig bent.
Klopt. Maar niet alle dingen hoeven letterlijk uitgesproken te worden.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet alle dingen hoeven letterlijk uitgesproken te worden.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef hierissieweer het volgende:
gewoon via pm je foto's verzenden...
Ownee dat heeft geen zin want Danny publiceert hem dan als nog... Jammer
Wat niet is kan nog komen he... Daarnaast denk ik dat Danny hiewr graag een uitzondering voor maaktquote:Op zondag 20 april 2008 16:50 schreef Cahir het volgende:
En PMs zijn nooit gepubliceert door Danny, enkel ingekeken.
Ja zo kan je ook nog zeggen dat Willem Alexander homofiel is.quote:Op zondag 20 april 2008 16:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen he... Daarnaast denk ik dat Danny hiewr graag een uitzondering voor maakt
Oman heeft een homoseksuele sultan, met harem, uiteraard.quote:Op zondag 20 april 2008 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem hoop(te) ik wel altijd op een homoseksuele koning. Niet omdat ik dan mijn intrede in het koningshuis kan maken (tenminste, niet per se) maar het lijkt me leuk en ik ben benieuwd hoe de wereld er op zou reageren.
In de Regenboog komen dan ook alleen maar boeren en achtelijke mensen (dus ook ik)quote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef Zakje het volgende:
Ach, het is de enige soort broek die ik nog draag, het is ook de enige soort waarvan alle modellen in mijn maten verkrijgbaar zijn.
Ik vind het ook wel leuk omdat niet zoveel jongens ze dragen. Gisteren waren mijn date en ik nog eventjes in de regenboog, of zoals hij het noemt de ,,tacky-bar'', en we waren de enige 2 met skinny jeans
.
Alles boven de 25 is oud in jou ogen dus?quote:Op zondag 20 april 2008 15:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent hilarish iedereen draagt tegenwoordig een skinny jeans. Duh Regenboog is een ouwe mannen tent.
Hij is vast wel minderjarig en je viel als een blok op hemquote:lariekoek
Boven de 30 iddquote:Op zondag 20 april 2008 17:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de Regenboog komen dan ook alleen maar boeren en achtelijke mensen (dus ook ik)
[..]
Alles boven de 25 is oud in jou ogen dus?
quote:Op zondag 20 april 2008 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem hoop(te) ik wel altijd op een homoseksuele koning. Niet omdat ik dan mijn intrede in het koningshuis kan maken (tenminste, niet per se) maar het lijkt me leuk en ik ben benieuwd hoe de wereld er op zou reageren.
En ik woon nu tegenover het stadion.quote:Op zondag 20 april 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Godsallejezus wat een teringbende in het centrum. PSV staat zeker weer op 't punt kampioen te worden. Moest gewoon omlopen naar m'n huis aangezien de markt echt geen doorkomen meer aan was.
Zelfs hier hoor je het.quote:Op zondag 20 april 2008 18:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En ik woon nu tegenover het stadion..
Gelukkig is het goed geïsoleerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |