Ik heb op het moment geen behoefte aan pilletjes en medicijnen, ik denk dat ik maar eventjes een groooooooote kop koffie ga halenquote:Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies zegt: (chocolade) Melk en mijn painkiller-cocktail werkt ook hiervoor, maar idd dan ligt het niet zo op de maag...
Voor de rest douchen en slapen...
last van je kater, voer hem whiskasquote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef Zakje het volgende:
Ik heb een anti-kater middel nodig, iemand een goede suggestie?
doordrinken is hier inderdaad waar dus moet ik zo weerquote:Op zondag 20 april 2008 14:32 schreef Manias het volgende:
Toen ik in Engeland woonde was hun remedie OF gebakken eieren met spek (zou je sowieso goed doen Zakje) OF doordrinken.. ahum
waterquote:Op zondag 20 april 2008 14:38 schreef hierissieweer het volgende:
Het vet neutraliseert de alcohol(of iets op die manier) Dus alles met vet melk/eieren/spek etc is dan oke idd.
Koffie is vocht afdrijvend en je wilt juist heel veel vloeistof vasthouden omdat alcohol als je vocht al onttrokken heeft (kater is deels ook een reactie van je lichaam omdat het niet genoeg vocht meer bezit om te functioneren)
Dus ook nog ff een paar liter water naar binnen werken!
Water is erg lekkerquote:
Wat is er nou mis met laaghangende broeken.quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef hierissieweer het volgende:
krijgen we nu ook weer gewoon broeken die normaal vallen en niet onder aan mijn kruis eindigen
omdat het gezond is of omdat het je helpt met "gezond dun" te blijven/worden..?quote:Op zondag 20 april 2008 14:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Water, ik drink braaf elke dag 2 tot 3 liter
.
Oh nee, dat hebben mijn ouders me al aangeleerd vanaf jongs af aan, we drinken thuis eigenlijk niet zoveel frisdrank o.i.d.quote:Op zondag 20 april 2008 14:55 schreef Manias het volgende:
omdat het gezond is of omdat het je helpt met "gezond dun" te blijven/worden..?![]()
Ben het helemaal met je eens! Maar ik heb helaas het lichaam er niet echt voor dus dan is het gewoon om te kotsen. Dus ik wil gewoon een broeg die over mijn kont heen komtquote:Op zondag 20 april 2008 14:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met laaghangende broeken..
Ik vind het welals je een streepje ziet.
. Maar misschien is dat meer iets voor de lente/zomer, dan voor de winter. Het heeft natuurlijk wel iets, als je onder een dikke wolle trui een klein stukje buik ziet als iemand zich uitrekt ofzo.
.
Ik ben erg verwend met het water wat ik al eerder zei, dus dan smaakt het water in de randstad al snel een beetje vies.quote:Op zondag 20 april 2008 14:55 schreef Manias het volgende:
en kraanwater in nederlands maakt echt NIET naar riool lol? (in de randstad iig niet)
In de UK smaakte het naar chloor :| niet gezond. (iedereen waterfilters daar)
Bij de funkie house liggen er op het moment een paar modellen skinny jeans die tot over je navel komen, met een hele lange rits, misschien iets voor jouquote:Op zondag 20 april 2008 14:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens! Maar ik heb helaas het lichaam er niet echt voor dus dan is het gewoon om te kotsen. Dus ik wil gewoon een broeg die over mijn kont heen komt![]()
Skinny jeansquote:Op zondag 20 april 2008 15:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Bij de funkie house liggen er op het moment een paar modellen skinny jeans die tot over je navel komen, met een hele lange rits, misschien iets voor jou?
Skinny staat mij absoluut niet, mijn X benen vallen 30X meer op plus mijn heupen zijn er echt niet voor gemaakt.quote:Op zondag 20 april 2008 15:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Bij de funkie house liggen er op het moment een paar modellen skinny jeans die tot over je navel komen, met een hele lange rits, misschien iets voor jou?
Mooi zoquote:Op zondag 20 april 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh zeer geslaagd, ik kom net pas thuis.
Ja, en 1 van dr denim , alhoewel die altijd stretch zijn, dat lijkt me niets voor hemquote:Op zondag 20 april 2008 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Skinny jeans
Die van Cheap Monday zeker?
Hu ik weet nergens van.quote:
Sommige mensen vinden jongens zonder kont ook leuk hoorquote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, en 1 van dr denim , alhoewel die altijd stretch zijn, dat lijkt me niets voor hem. Persoonlijk draag ik liever cheap monday, daarin kan ik nog de illusie wekken dat ik ooit iets van een kont heb gehad
.
Ik volg de mode van de ,,gewone'' mensen niet meer beste Samquote:Op zondag 20 april 2008 15:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hu ik weet nergens van.
@Zakje skinny jeans zijn pase zo last season. Ze zijn niet meer in de mode het is een big no no!
Twee keer per maand een shotje, komt ie wel weer terug hoorquote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef Zakje het volgende:
Ja, en 1 van dr denim , alhoewel die altijd stretch zijn, dat lijkt me niets voor hem. Persoonlijk draag ik liever cheap monday, daarin kan ik nog de illusie wekken dat ik ooit iets van een kont heb gehad
.
quote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik volg de mode van de ,,gewone'' mensen niet meer beste Sam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |