quote:Ben je dronken?
nee hoor het is geen zweefzweef. denk aan een soort manuele therapie maar dan uitgebreider (en opleiding = universiteit ipv hbo)quote:Op zondag 20 april 2008 00:03 schreef hierissieweer het volgende:
maximaal 250 euro... Nou we zullen eens zien, zal maandag eens bellen
Het valt trouwens onder alternatieve geneeswijzen, zo alternatief is het toch niet? Moet niet dat gezweef over mij heen, moet wel voelen wat hij/zij doet.
volgens mij schijnt hier de zonquote:Op zondag 20 april 2008 13:28 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, weer een regenachtige dag
Hier niet (Engeland) maar dat is normaal. Nog een weekje te gaan en dan naar huis sun en partyquote:
bron:http://www.adversus.nl/fashion/trends/winter20082009/trends/index.htmlquote:trends voor winter 2008-2009 'En... wat wordt de mode voor volgend jaar?' Deze vraag krijg ik na afloop van een modeweek vaak te horen. Iedere keer is het weer even moeilijk om een samenvatting te geven van de talloze shows en collecties die ik in korte tijd gezien heb. Niet alleen omdat het mij na zo'n intensieve periode duizelt, maar ook omdat elke ontwerper en elk merk zijn eigen stijl heeft. De collecties laten zich maar moeilijk over één kam scheren. Je zou de individuele ontwerpers er tekort mee doen.
linksboven: een gevoerd jack op de catwalk van byblos; rechtsboven: papillons bij costume national; linksonder: camel is in (iceberg); rechtsonder: invloeden uit de skiwereld bij dsquared2
Maar grote lijnen zijn er soms wel te ontdekken. Al was het alleen al omdat de ontwerpers allemaal dezelfde basis hebben: het aanbod van stoffen voor het komende seizoen. Hiermee komt er al enige lijn in de keuze van de materialen en kleuren. En daarnaast zijn er nu eenmaal klassieke vormen en lijnen die altijd wel een uitgangpunt zullen blijven vormen.
Tijd voor minder, maar duidelijke ideeën
Volgens de Italiaanse modeontwerpers zelf zouden er voor winter 2008-9 overigens meer algemene trends dan gewoonlijk te onderscheiden zijn. Te lang heeft de man op het gebied van de mode al teveel aangeboden gekregen, krijgen we meerdere malen te horen. Het is tijd om orde in de wanorde te scheppen. Tijd voor minder, maar duidelijkere ideeën. En zo komen we dan toch nog op een aantal overheersende trends uit.
Een relaxter silhouet
Het 'strakke' van de afgelopen seizoenen is eraf. De slim fit broeken maken plaats voor comfortabele modellen. De nauwsluitende jasjes zijn vervangen door perfect afkledende, maar meer relaxte blazers. De mode voor de man wordt volwassener en staat in het teken van elegantie.
Schotse ruiten
Schotse ruiten maakten een opvallende comeback op de catwalks voor winter 2008-9. Bij Dsquared2 zagen we schotse ruiten in de klassieke rode uitvoering voor sjaals en gilet. Bij Iceberg werden ze gebruikt voor gevoerde jacks en tassen. Andere designers kozen de schotse ruit voor schoenen, broeken, zelfs voor de smoking.
Camel
Een andere, opvallende comeback is weggelegd voor cameljassen - meestal kort of halflang - en andere kledingstukken (zoals jacks) in camel. Het warme en luxueuze materiaal is volledig in ere hersteld en zorgt voor een geraffineerde touch.
Smalle dassen maar vooral ook vlinderstrikjes
Heren, het is tijd om uw (brede) das af te doen. Op de catwalks voor winter 2008-9 zagen we vooral smallere dassen die veelal in een trui, overhemd of gilet werden gedragen, maar vooral ook veel vlinderstrikjes.
Gevoerde materialen
Gevoerde jacks, gevoerde smokingjasjes, gevoerde blazers. Gevoerd is in (en heerlijk warm!).
Veterschoenen en halfhoge laarzen
Sneakers en sportschoenen lijken op hun retour te zijn en maken plaats voor elegantere veterschoenen of halfhoge laarzen.
De kleuren? Gedekt maar dat niet alleen
De kleuren zijn (nog steeds) zwart, grijs, donkerblauw, bruin, mosgroen en wit maar daarna ook fel en opvallend (oranje, pistachegroen, roze, eigeel). En camel niet te vergeten!
Techno materialen
Moderne materialen als neopreen verlenen de collecties een moderne en vernieuwende touch.
Opvallende thema's
In de collectie van Dsquared2 voor winter 2008-9 kwamen we elementen en verwijzingen naar de skimode tegen. De collectie van Etro stond in het teken van de 'moestuin'. Op de catwalk 'groeiden' slakroppen en kool, op de truien prijkten uien, peren en knoflook. Dirk Bikkembergs show stond, zoals gebruikelijk, in het teken van het voetbal.
Opvallend detail: de buikwarmer
Een opvallend item voor winter 200808 is de - wat wij zouden willen noemen - 'buikwarmer': een trui die alleen de buik en onderrug bedekt. Haute showde zwartwollen buikwarmers onder smokingjasjes (met blote borst), in de collectie van Frankie Morello werden buikwarmers in dikke wol met kabels over chique blazers geshowd.
Had die niet een mentale retardatie?quote:
Geen idee.quote:Op zondag 20 april 2008 14:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Had die niet een mentale retardatie?
Hoe was je date?quote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef Zakje het volgende:
Ik heb een anti-kater middel nodig, iemand een goede suggestie?
alka seltzer, koffie en een cognacquote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef Zakje het volgende:
hoe was jou date ?quote:
De lente is net begonnen.quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
bron:http://www.adversus.nl/fashion/trends/winter20082009/trends/index.html
De mode van de aankomende winter word comfortabel, het word allemaal net niet zo getailleerd (dat valt bij mij altijd lelijk) Maar wat ik afvraag, krijgen we nu ook weer gewoon broeken die normaal vallen en niet onder aan mijn kruis eindigen waardoor het meer mijn problemen accentueert in plaats van verbergt??
Tevens ben ik blij met de ruitjes
Annalies zegt: (chocolade) Melk en mijn painkiller-cocktail werkt ook hiervoor, maar idd dan ligt het niet zo op de maag...quote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef Zakje het volgende:
ja en ? je lente en zomer garderobe had je nu al klaar moeten hebben, dus tijd om na te bdenken over de winterquote:
Tis altijd handig dit soort dingen van te voren te weten, dan weet je of je je kan verheugen op een leuk of niet leuk winkel seizoen.quote:
Annalies zegt: (chocolade) Melk en mijn painkiller-cocktail werkt ook hiervoor, maar idd dan ligt het niet zo op de maag...quote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef Zakje het volgende:
Ik heb op het moment geen behoefte aan pilletjes en medicijnen, ik denk dat ik maar eventjes een groooooooote kop koffie ga halenquote:Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies zegt: (chocolade) Melk en mijn painkiller-cocktail werkt ook hiervoor, maar idd dan ligt het niet zo op de maag...
Voor de rest douchen en slapen...
last van je kater, voer hem whiskasquote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef Zakje het volgende:
doordrinken is hier inderdaad waar dus moet ik zo weerquote:Op zondag 20 april 2008 14:32 schreef Manias het volgende:
Toen ik in Engeland woonde was hun remedie OF gebakken eieren met spek (zou je sowieso goed doen Zakje) OF doordrinken.. ahum
waterquote:Op zondag 20 april 2008 14:38 schreef hierissieweer het volgende:
Het vet neutraliseert de alcohol(of iets op die manier) Dus alles met vet melk/eieren/spek etc is dan oke idd.
Koffie is vocht afdrijvend en je wilt juist heel veel vloeistof vasthouden omdat alcohol als je vocht al onttrokken heeft (kater is deels ook een reactie van je lichaam omdat het niet genoeg vocht meer bezit om te functioneren)
Dus ook nog ff een paar liter water naar binnen werken!
Water is erg lekkerquote:
Wat is er nou mis met laaghangende broeken.quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef hierissieweer het volgende:
krijgen we nu ook weer gewoon broeken die normaal vallen en niet onder aan mijn kruis eindigen
omdat het gezond is of omdat het je helpt met "gezond dun" te blijven/worden..?quote:Op zondag 20 april 2008 14:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Water, ik drink braaf elke dag 2 tot 3 liter
.
Oh nee, dat hebben mijn ouders me al aangeleerd vanaf jongs af aan, we drinken thuis eigenlijk niet zoveel frisdrank o.i.d.quote:Op zondag 20 april 2008 14:55 schreef Manias het volgende:
omdat het gezond is of omdat het je helpt met "gezond dun" te blijven/worden..?![]()
Ben het helemaal met je eens! Maar ik heb helaas het lichaam er niet echt voor dus dan is het gewoon om te kotsen. Dus ik wil gewoon een broeg die over mijn kont heen komtquote:Op zondag 20 april 2008 14:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met laaghangende broeken..
Ik vind het welals je een streepje ziet.
. Maar misschien is dat meer iets voor de lente/zomer, dan voor de winter. Het heeft natuurlijk wel iets, als je onder een dikke wolle trui een klein stukje buik ziet als iemand zich uitrekt ofzo.
.
Ik ben erg verwend met het water wat ik al eerder zei, dus dan smaakt het water in de randstad al snel een beetje vies.quote:Op zondag 20 april 2008 14:55 schreef Manias het volgende:
en kraanwater in nederlands maakt echt NIET naar riool lol? (in de randstad iig niet)
In de UK smaakte het naar chloor :| niet gezond. (iedereen waterfilters daar)
Bij de funkie house liggen er op het moment een paar modellen skinny jeans die tot over je navel komen, met een hele lange rits, misschien iets voor jouquote:Op zondag 20 april 2008 14:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens! Maar ik heb helaas het lichaam er niet echt voor dus dan is het gewoon om te kotsen. Dus ik wil gewoon een broeg die over mijn kont heen komt![]()
Skinny jeansquote:Op zondag 20 april 2008 15:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Bij de funkie house liggen er op het moment een paar modellen skinny jeans die tot over je navel komen, met een hele lange rits, misschien iets voor jou?
Skinny staat mij absoluut niet, mijn X benen vallen 30X meer op plus mijn heupen zijn er echt niet voor gemaakt.quote:Op zondag 20 april 2008 15:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Bij de funkie house liggen er op het moment een paar modellen skinny jeans die tot over je navel komen, met een hele lange rits, misschien iets voor jou?
Mooi zoquote:Op zondag 20 april 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh zeer geslaagd, ik kom net pas thuis.
Ja, en 1 van dr denim , alhoewel die altijd stretch zijn, dat lijkt me niets voor hemquote:Op zondag 20 april 2008 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Skinny jeans
Die van Cheap Monday zeker?
Hu ik weet nergens van.quote:
Sommige mensen vinden jongens zonder kont ook leuk hoorquote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, en 1 van dr denim , alhoewel die altijd stretch zijn, dat lijkt me niets voor hem. Persoonlijk draag ik liever cheap monday, daarin kan ik nog de illusie wekken dat ik ooit iets van een kont heb gehad
.
Ik volg de mode van de ,,gewone'' mensen niet meer beste Samquote:Op zondag 20 april 2008 15:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hu ik weet nergens van.
@Zakje skinny jeans zijn pase zo last season. Ze zijn niet meer in de mode het is een big no no!
Twee keer per maand een shotje, komt ie wel weer terug hoorquote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef Zakje het volgende:
Ja, en 1 van dr denim , alhoewel die altijd stretch zijn, dat lijkt me niets voor hem. Persoonlijk draag ik liever cheap monday, daarin kan ik nog de illusie wekken dat ik ooit iets van een kont heb gehad
.
quote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik volg de mode van de ,,gewone'' mensen niet meer beste Sam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |