Torisch, wil dat zeggen aangepast voor astigmatisme?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:09 schreef hierissieweer het volgende:
Je hebt verschillende kleuren, de zogenaamde fun lenzen. Die zijn bijv. wit of kattenogen. Dan heb je de normale kleur lens is bruin groen licht en donkerblauw hazel. En dan heb je nog een natural versie met bijv hele mooie natuurlijke iris bewerking. En zijn idd met sterkte en tegenwoordig ook torisch te verkrijgen
Alleen in zacht en hebben idd een wat grotere diameter omdat ze over de gele iris moeten vallen. En torisch is indd voor astigmatisme.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi.Zijn ze hard of zacht? Moet wel op sterkte anders zie ik niks.
Ander woord voor sexbuddy?quote:
nee, een van de jongens die ik in de opvang hebquote:
vertel?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, een van de jongens die ik in de opvang heb
je bent funnyquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
In een andere plaats, op een andere tijd in een andere wereld wellicht...
Weet ik!quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
je bent funny.
eff bij Marokkaanse vriendin eff napluizen aan wie ze me kan koppelen haha.
Ik heb al bijna 3 maanden niet gedate. En zo vaak date ik niet eens. Zou wel leuk vinden een leuke jongen tegen te komen maar ja het is een beetje fucked up.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weet ik!
En ben je zelf door je kennissenkring heen?
LOL Jp. Briljant. Was met 1 van de fototopics geloof ik. Vraag me nog steeds af welke dat ook alweer was.quote:
Voor mij was de laatste keer dat ik losse sex had met het wc incident.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 3 maanden niet gedate. En zo vaak date ik niet eens. Zou wel leuk vinden een leuke jongen tegen te komen maar ja het is een beetje fucked up.
Dat was er volgens mij eentje waarbij Fliepke begon met een foto met een controller in z'n mond. En toen gingen we dat allemaal doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Cazman het volgende:
LOL Jp. Briljant. Was met 1 van de fototopics geloof ik. Vraag me nog steeds af welke dat ook alweer was.
Wc-incident? Verlicht de noob...quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:22 schreef hierissieweer het volgende:
Voor mij was de laatste keer dat ik losse sex had met het wc incident.
Maar zou jij nou een serieuze relatie of meer casual sex?
het liefst ook al klinkt het vrij saai een serieuze relatie en samenwonen, uitgaan doen ik tegenwoordig toch al zelden. Ben zelf ook op leeftijd een beetje vastigheid is wel leuk. Maar ja homo´s schrikken zodra je zegt dat je een relatie wil hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Voor mij was de laatste keer dat ik losse sex had met het wc incident.
Maar zou jij nou een serieuze relatie of meer casual sex?
komen dat soort dingen, ik zal het nog maar eens zeggen, gewoon niet vanzelf? toen ik vrijgezel was ging ik echt niet tegen iedereen die ik net leerde kennen roepen dat ik zo graag en relatie wil... je wordt verliefd en dan ontstaat een relatie, niet dat een relatie het doel zelf is.... lijkt mij...quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
het liefst ook al klinkt het vrij saai een serieuze relatie en samenwonen, uitgaan doen ik tegenwoordig toch al zelden. Ben zelf ook op leeftijd een beetje vastigheid is wel leuk. Maar ja homo´s schrikken zodra je zegt dat je een relatie wil hebben.
daar zit ook wat in natuurlijk maar ja ik zit opgeschept met kut jochies vvan onder 20 en dertigers die een relatie met me willen en daar heb ik zelf geen behoefte en bijna iedereen weet dat ik op verkeerde hard to get types val, de rest boeit me gewoon niet. En de meesten daarvan wouden geen relatie met moi zogenaamd omdat ze niet aan deden maar ja omdat ik het was blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komen dat soort dingen, ik zal het nog maar eens zeggen, gewoon niet vanzelf? toen ik vrijgezel was ging ik echt niet tegen iedereen die ik net leerde kennen roepen dat ik zo graag en relatie wil... je wordt verliefd en dan ontstaat een relatie, niet dat een relatie het doel zelf is.... lijkt mij...
Lees even in het vorige topic en voor het hele verhaal het topic en dan mijn bericht van 3 of 4 februariquote:
Je lebberde iemands lollie af in een wc hokjequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lees even in het vorige topic en voor het hele verhaal het topic en dan mijn bericht van 3 of 4 februari
wanneer je zo goed bent als ik.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:18 schreef petre86 het volgende:
"Het is moeilijk bescheiden te blijven..."
Dat is de korte versie inddquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je lebberde iemands lollie af in een wc hokje.
Zonder de '86'er achter welquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wanneer je zo goed bent als ik.
Maar jij was toch een mod?
en dit is je kloon?quote:
Ook goedquote:
ibuprofen remt aspirine's bloedverdunnende werking daarom mogen hartpatienten die aspirine slikken daarvoor geen ibuprofen meer nemen.. ook lijkt er een relatie te zijn met ibu + hartaandoeningen (11% op de lange duur meer met ibuprofen oid). Chiropractie enz geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Paracetamol is aardig voor de maag, maar verknald je lever. Ibu en asperine zijn beiden slecht voor je maag. Ibu verdooft meer je zenuw uiteinden, en aspirine gaat meer op op de receptoren voor ppijn in de hersenen zetten. Asperine is ook bloedverdunnend (ibu ook in zeer licht mate) en word onder de naam Ascal verkocht als bloedverdunner.
Tja in principe is het allemaal rotzooi, maar het kan niet heel erg kwaad het samen te gebruiken alleen zul je het met een zwakke maag dan wel voelen...
Dat wist ik niet, weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:24 schreef Manias het volgende:
[..]
ibuprofen remt aspirine's bloedverdunnende werking daarom mogen hartpatienten die aspirine slikken daarvoor geen ibuprofen meer nemen.. ook lijkt er een relatie te zijn met ibu + hartaandoeningen (11% op de lange duur meer met ibuprofen oid). Chiropractie enz geprobeerd?
fysio moet je eerst naar de dokter, chiropractor kan je 1e lijns heenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, weer wat geleerd!
De chiropracticur moet ik eerst naar de dokter en om naar de dokter te gaan moet een afspraak maken en dan gaan en ik voel me dan altijd zo lullig als ik er ben omdat ik voor zo iets simpels kom. Maar het komt denk wel vanuit mijn rug/schouders aangezien die altijd vast zitten.
En dan wordt het wel vergoed door het ziekenfonds of hoe heet dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:48 schreef Manias het volgende:
[..]
fysio moet je eerst naar de dokter, chiropractor kan je 1e lijns heen(ik heb t gestudeerd al ben ik later geswitched naar wat anders)
Kies een praktijk uit hier en bel ze geen arts approval nodig
http://www.chiropractie.nl/infotype/gis/view.asp?objectID=370
als je aanvullend verzekerd bent, net als fysio. Staat ook op die website geloof ik, dat is van de nederlandse chiropractoren associatiequote:Op zaterdag 19 april 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En dan wordt het wel vergoed door het ziekenfonds of hoe heet dat tegenwoordig?
Dat had ik waarschijnlijk wel nodig gehad na mijn auto ongeluk, heb nu nog moeite met het soepel openen en sluiten van mijn linkerhand.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:55 schreef petre86 het volgende:
fysio mag vanaf 1 jan ook direct zonder huisarts trouwens.
http://www.consumentenbon(...)ehandeling_tandarts/quote:Op zondag 20 april 2008 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
Wie weet wat een tandheelkundig chirurgische ingreep kost? ik krijg namelijk maar 75% vergoed...
weet jij ook iets over de kosten van verstandkiezen trekken, want die zie ik er niet bij staan...quote:Op zondag 20 april 2008 00:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
http://www.consumentenbon(...)ehandeling_tandarts/.
Stuur even een PM als je iets wilt zien wat alleen voor leden is, ik heb een abbo bij de consumentenbond. ()
Nee, geen idee, ik had ooit wel ergens een overzicht gevonden van combinaties van behandelcodes, met gemiddelde tarieven, veel gedetailleerder dan dat overzicht van de consumentenbond. Maar ik kan het niet meer vinden.quote:Op zondag 20 april 2008 00:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet jij ook iets over de kosten van verstandkiezen trekken, want die zie ik er niet bij staan....
maakt niet uit, ik wacht wel op de rekening. ik heb wel basisverzekering + jongeren extra verzekering. geloof dat grootste gedeelte vergoed wordt!quote:Op zondag 20 april 2008 01:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee, geen idee, ik had ooit wel ergens een overzicht gevonden van combinaties van behandelcodes, met gemiddelde tarieven, veel gedetailleerder dan dat overzicht van de consumentenbond. Maar ik kan het niet meer vinden..
Kan wel hoor. Ik heb vaak genoeg prijsopgaves voorbij zien komen toen ik nog bij Menzis werkte.quote:Op zondag 20 april 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Eigenlijk raar dat je niet vooraf een offerte kunt krijgen voor zoiets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |