quote:
Kut op kut past niet, zo zeggen we datquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
alleen gaat het wel samen 2 nichten
.
Hmm, ik denk dat ik wat buttons op mijn zwarte skinny jeans speld, daarop mijn studded belt, daarop een grijs shirtje met een v-halsje', mijn skullcandy om mijn nek, donkergroene allstars en wat leren armbandjesquote:
Dus buitenlanders mogen een harige beerbelly hebben?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:14 schreef samjustme het volgende:
Ik date niet met Nederlanders tenzij je een six pack hebt.
Jij hebt echt een jezelf aangemeten imago he?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik wat buttons op mijn zwarte skinny jeans speld, daarop mijn studded belt, daarop een grijs shirtje met een v-halsje', mijn skullcandy om mijn nek, donkergroene allstars en wat leren armbandjes.
Waarom zoek je er nou gelijk iets achter? Iemand vraagt mij wat ik aandoe, en daar geef ik simpelweg antwoord op.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt echt een jezelf aangemeten imago he?
Ik zoek er niets achter, ik constateer alleen. Ik vind dat, of het lijkt mij dat, je echt een jezelf aangemeten imago hebt. Dat je op een dag dacht "Emo, da's misschien wel hip" en dat je je daarom de stijl emo hebt aangemeten. Zorgvuldig op elkaar afgestemd allemaal, tot in de puntjes allemaal, van riem tot bandje om de pols tot headphones om de nek.... maar wel nep. Dat gevoel krijg ik bij je.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom zoek je er nou gelijk iets achter? Iemand vraagt mij wat ik aandoe, en daar geef ik simpelweg antwoord op.
Goh, en het is nooit bij je opgekomen dat ik misschien wel mijn redenen heb om me zo te uiten? Dat ik niet al mijn negatieve dingen deel in dit topic betekent niet dat er geen vuiltje aan de lucht isquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zoek er niets achter, ik constateer alleen. Ik vind dat, of het lijkt mij dat, je echt een jezelf aangemeten imago hebt. Dat je op een dag dacht "Emo, da's misschien wel hip" en dat je je daarom de stijl emo hebt aangemeten. Zorgvuldig op elkaar afgestemd allemaal, tot in de puntjes allemaal, van riem tot bandje om de pols tot headphones om de nek.... maar wel nep. Dat gevoel krijg ik bij je.
Nah haha. Maar ja ik ben zelf al fat ik hoef echt niet 2e dikkerd erbij.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus buitenlanders mogen een harige beerbelly hebben?
Misschien komt ie straks hier wel: http://www.mrgay.nl/
Ik vind de rozenkrans om zijn nek wel leuk....quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik heb het over mooie tatoeages en gespierd lichaam;).
[ afbeelding ]
Ik date niet met Nederlanders tenzij je een six pack hebt.
Wat is Rechter?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:44 schreef Jerruh het volgende:
ik ga vanavond draaien in de Rechter en ik doe gewoon niks aan! hoef ik er ook niet over na te denken.
DAMN, and I won't be there!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:44 schreef Jerruh het volgende:
ik ga vanavond draaien in de Rechter en ik doe gewoon niks aan! hoef ik er ook niet over na te denken.
Ik bedenk mij sochtens ook vaak wat ik aan wil trekken. En houd er ook rekening mee dat ik soms kleding aan moet trekken die netjes of juist nonchalant moet wezen... Ben ik nu ook nep?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zoek er niets achter, ik constateer alleen. Ik vind dat, of het lijkt mij dat, je echt een jezelf aangemeten imago hebt. Dat je op een dag dacht "Emo, da's misschien wel hip" en dat je je daarom de stijl emo hebt aangemeten. Zorgvuldig op elkaar afgestemd allemaal, tot in de puntjes allemaal, van riem tot bandje om de pols tot headphones om de nek.... maar wel nep. Dat gevoel krijg ik bij je.
Oooo, het is de uiting van je negatieve dingen die je riem zo doen afstemmen op je polsbandje en headphones en broek en shirt en handschoentjes en eyeliner en zo!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Goh, en het is nooit bij je opgekomen dat ik misschien wel mijn redenen heb om me zo te uiten? Dat ik niet al mijn negatieve dingen deel in dit topic betekent niet dat er geen vuiltje aan de lucht is.
zelfs ik zou hem niet over mij heen willen hebben, dat zegt een hele hoop denk ik wel...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
"zo jij bentwel een zeer knappe jongen als ik het eerlijk magzeggen"
Why do I always attract the creeps?!
Ik zeg toch niet dat het nep is om over je kleding na te denken of het op lekaar af te stemmen? Of dat je rekening houdt met je omgeving of baan? (die discussie hebben we al gehad he)quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik bedenk mij sochtens ook vaak wat ik aan wil trekken. En houd er ook rekening mee dat ik soms kleding aan moet trekken die netjes of juist nonchalant moet wezen... Ben ik nu ook nep?
Waarom is zakje zijn kledinggedrag dan meteen nep, het komt uiteindelijk ook neer op een modeding. Netzo als ik het modieus vind om met mijn terroristensjaaltje op een tshirtje leuk, stoer en modieus vindt...quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het nep is om over je kleding na te denken of het op lekaar af te stemmen? Of dat je rekening houdt met je omgeving of baan? (die discussie hebben we al gehad he)
Nee, niet echt. Door een bepaalde gemoedstoestand die veroorzaakt is door bepaalde gebeurtenissen heb ik ervoor gekozen om me te identificeren met een groep van mensen die gelabeld is als emo. Het feit dat mijn outfits zo 'gelikt' zijn komt doordat ik altijd al veel aandacht besteedde aan mijn kledingkeuze, en dat nog steeds doe.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo, het is de uiting van je negatieve dingen die je riem zo doen afstemmen op je polsbandje en headphones en broek en shirt en handschoentjes en eyeliner en zo!
My bad!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zelfs ik zou hem niet over mij heen willen hebben, dat zegt een hele hoop denk ik wel...
1xibuprofen 1xparacetamol 2xasperine vitamine c en vitaminen b pillen. Daarbij een red bull, daarna douchen en je bent klaar (voor een paar uur)quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:04 schreef Ang3l het volgende:
Mja... fijn. Ik zou vanavond niets gaan doen omdat ik me niet lekker voel, maar Sebas wilde me graag zien omdat ik hem anders pas vrijdag laat kan zien. Oke, kom ik wle langs. Eten, film, slapen. Ik eeet toch bijna niks. Belt ie net op dat ie z'n 2 beste vrienden ook heeft uitgenodigd.
Krijg ik vanavond dus de vuurdoop... en ik voel me helemaal niet lekker en zie e rniet uit omdat ik al 2 dagen amper gegeten heb en me kut voel. Lekkere timing.
Who gives a f.uck about clothes. Je vindt het blijkbaar leuk om zo te kleden, zou gewoon zo houden. DOe waar je zin in hebt. Eerlijk gezegd denk ik als je je normaal zou kleden en zonder al je poefpaf en fake haar dat je beter uit zou zien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Door een bepaalde gemoedstoestand die veroorzaakt is door bepaalde gebeurtenissen heb ik ervoor gekozen om me te identificeren met een groep van mensen die gelabeld is als emo. Het feit dat mijn outfits zo 'gelikt' zijn komt doordat ik altijd al veel aandacht besteedde aan mijn kledingkeuze, en dat nog steeds doe.
Ja lijkt me heel goed allemaal op een maag die al 3 dagen van streek isquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
1xibuprofen 1xparacetamol 2xasperine vitamine c en vitaminen b pillen. Daarbij een red bull, daarna douchen en je bent klaar (voor een paar uur)
Justin wil ik niet, geef mij maar een echte, normale man.quote:
Ik vind het geheel nogal geforceerd overkomen, maar dat kan aan mij liggen. Doe gewoon aan wat je leuk vind i.p.v. aandoen wat een groep aandoet. Er zit echt NIETS nonchalants meer aan je. Alles is tot op de puntjes doordacht en afgestemd. Krijg ik echt de rillingen van.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Door een bepaalde gemoedstoestand die veroorzaakt is door bepaalde gebeurtenissen heb ik ervoor gekozen om me te identificeren met een groep van mensen die gelabeld is als emo. Het feit dat mijn outfits zo 'gelikt' zijn komt doordat ik altijd al veel aandacht besteedde aan mijn kledingkeuze, en dat nog steeds doe.
Valt wel mee, slik die cocktail gemiddeld 3 keer per week (migraine enzo) En nooit geen last van, maar dan niet dit innemen en vervolgens te buiten gaan aan de vieux... Dat voel je de volgende dag wel idd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja lijkt me heel goed allemaal op een maag die al 3 dagen van streek is
Sam, zonder al die arrogantie zou jij ook best wel een leuke gozer zijn...quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Who gives a f.uck about clothes. Je vindt het blijkbaar leuk om zo te kleden, zou gewoon zo houden. DOe waar je zin in hebt. Eerlijk gezegd denk ik als je je normaal zou kleden en zonder al je poefpaf en fake haar dat je beter uit zou zien.
Godzijdank, Justin zou sowieso voor me kiezen en die echte mannen van je de behaarde mannen mag je zekers houden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Justin wil ik niet, geef mij maar een echte, normale man.
Die cocktail klinkt sowieso doodeng.. mag je überhaupt wel zoveel pijnstillers tegelijk innemen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Valt wel mee, slik die cocktail gemiddeld 3 keer per week (migraine enzo) En nooit geen last van, maar dan niet dit innemen en vervolgens te buiten gaan aan de vieux... Dat voel je de volgende dag wel idd.
Jammer je bent zo mijn typequote:Op zaterdag 19 april 2008 18:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sam, zonder al die arrogantie zou jij ook best wel een leuke gozer zijn...
Maar zakje idd, less is more, behalve voor jouw gewicht
yay je leest tquote:
ik moet vanavond naar de verjaardag van een van de jongens en ik heb het verzoek niet te opvallende kleding aan te doen, niets nichterigsquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:44 schreef Jerruh het volgende:
Vriendje?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik moet vanavond naar de verjaardag van een van de jongens en ik heb het verzoek niet te opvallende kleding aan te doen, niets nichterigs
gewone zwarte schoenen en mijn minst opvallende bril, DUS NIET DIE GROENE EN ZEKER NIET DIE MET DIE STREEPJES
toch wel spannend na5 jaar voorgesteld worden aan zijn ouders
die ibu en de paracetamol kan gewoon. Paracetamol word samen met aspirine (acetylzuur) verkocht en heet APC. De combi ibu en asperine kan ook. Tis alleen dat de ze allemaal een nt iets andere uitwerking hebben dus die combi is effectief en is ongeveer de volledige dag dosis (maar slik soms echt veel meer..)quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die cocktail klinkt sowieso doodeng.. mag je überhaupt wel zoveel pijnstillers tegelijk innemen?
Daarin heb je gelijk, er zit niets nonchalants meer aan mij. Maar zo goed als alles aan mijn uiterlijk is dan ook onnatuurlijk verkregen. Mijn haar is niet glad, ik heb kroeshaar, mijn ogen zijn niet blauw en ook niet groen, mijn huid is van nature heel onzuiver dus daar komen chemische peelings bij kijken en voor mijn figuur heb ik mijn eetpatroon rigoureus moeten veranderen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het geheel nogal geforceerd overkomen, maar dat kan aan mij liggen. Doe gewoon aan wat je leuk vind i.p.v. aandoen wat een groep aandoet. Er zit echt NIETS nonchalants meer aan je. Alles is tot op de puntjes doordacht en afgestemd. Krijg ik echt de rillingen van.
Je ogen zijn beter als ze naturel zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:42 schreef Zakje het volgende:
[..]
Daarin heb je gelijk, er zit niets nonchalants meer aan mij. Maar zo goed als alles aan mijn uiterlijk is dan ook onnatuurlijk verkregen. Mijn haar is niet glad, ik heb kroeshaar, mijn ogen zijn niet blauw en ook niet groen, mijn huid is van nature heel onzuiver dus daar komen chemische peelings bij kijken en voor mijn figuur heb ik mijn eetpatroon rigoureus moeten veranderen.
Ik ben al tijden niet blond meer, ik laat het momenteel alleen chemisch ontkroezen en straighten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ogen zijn beter als ze naturel zijn.
Dat je iets aan je huid doet is op zich goed.
Wat betreft jou figuur, het zou je niet slecht doen 10 kilo aan te komen.
Wat betreft je haar laat het korter knippen of vlechtjes, want dat nep blond bvan je staat voor geen meter.
Zet je er dan kleurlenzen in?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:42 schreef Zakje het volgende:
mijn ogen zijn niet blauw en ook niet groen
Paracetamol is aardig voor de maag, maar verknald je lever. Ibu en asperine zijn beiden slecht voor je maag. Ibu verdooft meer je zenuw uiteinden, en aspirine gaat meer op op de receptoren voor ppijn in de hersenen zetten. Asperine is ook bloedverdunnend (ibu ook in zeer licht mate) en word onder de naam Ascal verkocht als bloedverdunner.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:39 schreef Manias het volgende:
trouwens, aspirine mixen met ibuprofen schijnt niet oke te zijn;)
aspirine - paracetamol en paracetamol - ibu wel oke
In een andere plaats, op een andere tijd in een andere wereld wellicht...quote:
Jap ik heb er ook niets van gemerkt...?quote:
Welke kleur? Zijn die dingen op sterkte?quote:
Vanavond 'Dark Blue', en ja, je kunt ze op sterkte kopen, ik raad ze je echter niet aan, ze zijn heel groot en heel oncomfortabel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welke kleur? Zijn die dingen op sterkte?
Je hebt verschillende kleuren, de zogenaamde fun lenzen. Die zijn bijv. wit of kattenogen. Dan heb je de normale kleur lens is bruin groen licht en donkerblauw hazel. En dan heb je nog een natural versie met bijv hele mooie natuurlijke iris bewerking. En zijn idd met sterkte en tegenwoordig ook torisch te verkrijgenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welke kleur? Zijn die dingen op sterkte?
Mooi.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:06 schreef Zakje het volgende:
Vanavond 'Dark Blue', en ja, je kunt ze op sterkte kopen, ik raad ze je echter niet aan, ze zijn heel groot en heel oncomfortabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |