Check.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:32 schreef Twinky het volgende:
Homo's hebbenMinder oestrogeenreceptoren. Daardoor zijn ze minder agressief
Nope.quote:Meer verbindingen tussen de linker-en rechterhersenhelft. Daardoor zijn ze vaker linkshandig en spreken ze vloeiender
Checkquote:Een gevoeliger stress-systeem. Daardor zijn ze eerder depressief.
Check, check.quote:Net als vrouwen een andere hoeveelheid van het enzym aromatase in hun brein. Daardoor heeft testosteron bij hen een andere uitwerking en vallen ze op mannen. Een kleiner INAH-gebiedje in hun hypothalamus. Daardoor vallen ze niet op vrouwen.
Oei, val ik al zo snel door de mand?quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Aleen een hetero kan zulke conclusies trekken
linkshandig nee maar ik praat altijd wel te veelquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:32 schreef Twinky het volgende:
Homo's hebbenMeer verbindingen tussen de linker-en rechterhersenhelft. Daardoor zijn ze vaker linkshandig en spreken ze vloeiender Een gevoeliger stress-systeem. Daardor zijn ze eerder depressief.
Was hij of zij blindquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben er niet trots op dat ik dit moet opbiechten
eerlijk gezegd schaam ik me diep
maar vandaag
voor het eerst in 18 jaar
heb ik mijn geaardheid verloochend
ik heb ontkent dat ik op mannen val
en ik voel me er rot bij
Ik ben rechtshandigquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:04 schreef Twinky het volgende:
zeg, ik las vandaag in een wetenschappelijk artikel dat doordat homo's meer verbindingen tussen hun linker- en rechterhersenhelft hebben, ze vaak linkshandig zijn. Zijn jullie dat?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
"zo jij bentwel een zeer knappe jongen als ik het eerlijk magzeggen"
Why do I always attract the creeps?!
Hij is hotquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Hij noemt zichzelf een jongen van 35quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso, mensen van 25+ met BOY in hun naamquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf een jongen van 35en heeft moeite met interpunctie.
Ach, dat ligt aan je uiterlijk. Voor veel 21-jarigen gaat het woord "man" ook niet echt op.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:52 schreef Manias het volgende:
IEDEREEN met boy in de naam :/ als je 16 bent of ouder ben je geen "boy" meer.
dan zijn ze nog steeds eerder "guy" dan "boy"quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, dat ligt aan je uiterlijk. Voor veel 21-jarigen gaat het woord "man" ook niet echt op.
Alleen kun je die gast moeilijk jongensachtig noemen.
wat ga je aandoen ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vanavond een afspraakje met een jongen die ik een tijdje terug op een feestje heb ontmoet, ik ben zo zenuwachtig
.
worthless without picsquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vanavond een afspraakje met een jongen die ik een tijdje terug op een feestje heb ontmoet, ik ben zo zenuwachtig
.
quote:
Mijn god, ik voldoe aan je eisen lijstje...quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is hot.
heb zelf op mijn profiel een verlangslijstje gezet
what I like:
1. tatoeages a big plus met mate natuurlijk
2. maybe a piercing or two
3. humor
4. nice and brains
5. older than 20/ younger than 30
Oh vooruitquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
worthless without pics![]()
foto van die jongen willen we hebben.
Maar waarom heb je het gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben er niet trots op dat ik dit moet opbiechten
eerlijk gezegd schaam ik me diep
maar vandaag
voor het eerst in 18 jaar
heb ik mijn geaardheid verloochend
ik heb ontkent dat ik op mannen val
en ik voel me er rot bij
ik heb het over mooie tatoeages en gespierd lichaam;).quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn god, ik voldoe aan je eisen lijstje...
Ownee ik ben dan weer niet intelligent, gelukkig, scheelt weer een date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |