Sjoelen is ook gewoon tofquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat Wii'en vanaf vorig jaarMaar het sjoelen is serieus..
Kil?quote:
Net zo goed als in 1 tegen 100?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik ben er goed in, vorig jaar gewonnen
via Goes is al om. De reistijden zijn hier in vergelijking tot de afstand wel langer, heb ik het ideequote:Op vrijdag 18 april 2008 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel
Of de 133 Vlissingen - Rotterdam (via Burgh-Haamstede), of via Goes en Zierikzee. Hangt er vanaf waar je vandaan komt en naartoe wilt
Dat word dan nog een spannende wedstrijd tussen jou en mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik ben er goed in, vorig jaar gewonnen
Moet ik wel wakker blijvenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Deansensitized het volgende:
Haha
Deze kan ook nog wel vol vandaag
Zijn gewoon veel kleine dorpjes die ook bezocht moeten wordenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De reistijden zijn hier in vergelijking tot de afstand wel langer, heb ik het idee
Opzich ook wel, maar m'n ogen worden een beetje zwaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ikke niet man, kom nu net op stoom
Dat is het nadeel van Zeeland. Maar ik vind de verbinding tussen Middelburg en Terneuzen ook slecht. één keer per uur een bus tussen toch twee van de vier grote steden van de provincie, vind ik vrij weinig. Terwijl Goes er ieder halfuur één heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn gewoon veel kleine dorpjes die ook bezocht moeten worden
4 keer per uur, van de stad naar mijn dorpquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van Zeeland. Maar ik vind de verbinding tussen Middelburg en Terneuzen ook slecht. één keer per uur een bus tussen toch twee van de vier grote steden van de provincie, vind ik vrij weinig. Terwijl Goes er ieder halfuur één heeft.
Artiesten tijden ftw!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ben meer een nachtmens. En een ochtendmens.
Slapen kan wel als je dood bent
Veel te hardquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is alweer 23:00 uurtijd gaat opeens hard
Zierikzee -> Goes, Vlissingen, Rotterdam: elk half uurquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is het nadeel van Zeeland.
Volgens mij hebben we hier helemaal nergens naartoe een vier-keer-per-uur-verbindingquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
4 keer per uur, van de stad naar mijn dorp
's Ochtends naar de stad nog vaker
Maar nu altijd lekker met de auto
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat word dan nog een spannende wedstrijd tussen jou en mij
Goes - Zierikzee in de spitsquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier helemaal nergens naartoe een vier-keer-per-uur-verbinding
Komt voor mij nog welquote:
En dat voor het Friese platteland! Ha!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier helemaal nergens naartoe een vier-keer-per-uur-verbinding
Bring it onquote:
Het was echt opeens zo.. Lalala bam SLAAPquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Onze biologische klok loopt gelijk volgens mij
En het uploaden duurt nog een uur
Ik las even iets in R&Pquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
Het wordt stil hier, en heb alleen nog Fok en de radio eigenlijk
Middelburg -> Rotterdam: elk uur een Intercityquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Zierikzee -> Goes, Vlissingen, Rotterdam: elk half uur
Elk half uur gaat die toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Middelburg -> Zierikzee: elk uur bus (zelf naar Vlissingen gaan en daar de bus pakken naar Zierikzee)
Pieterquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:13 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Ik keek op 9292ov en daar had ik de huidige tijd als vertrektijd aangegevenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Elk half uur gaat die toch?
Maar je bent dan via Goes sneller
Stuk tussen de tunnel en Middelburg mag ook wel 120 (of meerquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de ze de N59 ooit nog een stuk snelweg maken (iig tot de Grevelingendam)
Met de intercity 47 minutenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar Zierikzee is het gewoon één uur en drie kwartier
hoeveel leidjes heb je er nu op staan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:15 schreef PieterBas het volgende:
Zo, weer ff mijn iPod volgooien met muziek.. en mijn coverflow enigszins compleet maken
We dachten, die is vast in slaap gedonderdquote:
539quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoeveel leidjes heb je er nu op staan?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef PieterBas het volgende:
Iemand die een beetje de recent afleveringen southpark volgt
Vanaf het station in M'burg met de inercity naar Goes en daarna lijn 133 naar het gemeentehuis (ik neem aan dat dat in het centrum isquote:
Neeejoh daarvoor zit ik in een te rotte positie en ik zeg altijd gedagquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We dachten, die is vast in slaap gedonderd
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef PieterBas het volgende:
Iemand die een beetje de recent afleveringen southpark volgt
Busstation is dichterbij het centrumquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf het station in M'burg met de inercity naar Goes en daarna lijn 133 naar het gemeentehuis (ik neem aan dat dat in het centrum is) 1:06 uur
Tis een schandequote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef Yesse het volgende:
Uit Vlaardingen kan je maar 2 kanten opOm het kwartier naar HVH of om het kwartier naar Rotterdam
toen ik nog met de trein vanuit en naar HvH ging, ging deze om het half uur en om het kwartier naar Maassluis..quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef Yesse het volgende:
Uit Vlaardingen kan je maar 2 kanten opOm het kwartier naar HVH of om het kwartier naar Rotterdam
k heb er eh zo rond de 2500 opstaanquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb er al 1975en een paar films
quote:
Zoek dan wat een lekkerdere plekquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeejoh daarvoor zit ik in een te rotte positie en ik zeg altijd gedag
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
toen ik nog met de trein vanuit en naar HvH ging, ging deze om het half uur en om het kwartier naar Maassluis..
Zodat ze wel in slaapt valt zekerquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zoek dan wat een lekkerdere plek
1:02 uur, 133 komt uit Vlis.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Busstation is dichterbij het centrum
En het is lijn 132
Zit op mn bed maar zittend slapen kan ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zoek dan wat een lekkerdere plek
Dat gebeurt mij ook wel vaak... Ik heb maar een iPod Nano, dus daar kan niet zo veel opquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
k heb er eh zo rond de 2500 opstaanand counting omdat ik laatst mn muziek heb kwijtgemaakt
Agrarisch cultivator...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ga dan ook in een grote stad wonen![]()
Stelletje boeren
Ik heb een nano en een videoquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel vaak... Ik heb maar een iPod Nano, dus daar kan niet zo veel op
Zoveel muziek heb ik nog niet, maar ik ben op wegquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
k heb er eh zo rond de 2500 opstaanand counting omdat ik laatst mn muziek heb kwijtgemaakt
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook, maar het is nog te gezellig hier
Nee, want dan zijn Piles en ik er nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze krijgen we vandaag toch niet meer vol, dus we kunnen net zo goed naar bed gaan en 'em morgen gewoon vol pompen
Precies, en dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn Piles en ik er niet
Klaar met?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ik slaap toch ook niet voor 2'en. En heb het ook koud, maar ben nog niet klaar
Werkquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zijn jullie er niet Piles en Dean? Ik heb duidelijk weer iets gemist
daar zijn de werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor hoorquote:
Sommige stagiares verdienen te weinigquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar zijn de werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor hoor![]()
![]()
Nee, die zijn voor stagequote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar zijn de werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor hoor![]()
![]()
Doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef Yesse het volgende:
Ik begin ook al voor anderen te antwoorden::@
Naja, valt mee, maar kan er net niet helemaal van leven. En sparen voor een eigen huisje, dusquote:
Valt wel mee, maar heb ook niet zo heel veel uitgaven op dit momentquote:
Kan je over je slaap heen komen? Ja toch? Eventjes iigquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, die zijn voor stage
[..]
Doe ik ook hoor
Ik loop al achter, dan gaat het snel genoeg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat niet echt hard meer, vind ik.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:33 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom, we zijn al een mooi eind op weg.
Deze even vol, morgen even rustig aan, zondag ook, en maandag weer lekker verder
Zondag merk ik wel wie er kampioen is geworden.. ben omdat moeten lekker aan het trainenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag gaan we hier toch over voebal hebben, omdat Ajax gewoon kampioen wordt
En Feyenoord 5equote:Op vrijdag 18 april 2008 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan sla ik maar een dagje overquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Juistquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ben omdat moeten lekker aan het trainen
Of teveel drank...quote:
Precies, wij vieren ons eigen feestjequote:Op vrijdag 18 april 2008 23:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neejoh Feyenoord wordt 5e en dan kunnen wij ook feest vieren![]()
Aad heeft het toch al gezegd en ik ga er ook vanuit, en een collega (op het werk) is voor PSV, (hoe weinig verstand van voetbal kun je hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:36 schreef jna het volgende:
Als Ajax nog kampioen wordt ga ik eerst 6 keer door de straat rennen
Lekker Nederlands... het is ook al laatquote:
Vorig jaar PSV-Vitesse 5-1quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aad heeft het toch al gezegd en ik ga er ook vanuit, en een collega (op het werk) is voor PSV, (hoe weinig verstand van voetbal kun je hebben) is al sinds woensdag vrij stil
Al jaaaren niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk al een heel seizoen niet meer
snap ikquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk al een heel seizoen niet meer
nu is het Vitesse - PSVquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vorig jaar PSV-Vitesse 5-1
Alles kan gebeuren
We hebben het hier over de 5e plek, niet de 4e. Twente staat 4e. Als Heerenveen verliest en Feyenoord wint dan is Feyenoord gewoon 5e.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe wil Feyenoord 5e worden dan? Twente moet thuis dan verliezen van Willem IIEn Heerenveen moet dan ook nog punten verspelen in het Abe Lenstra stadion tegen Excelsior. Terwijl Feyenoord zelf nog moet winnen in De Kuip van Roda JC
Zeker op de laatste dagquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vorig jaar PSV-Vitesse 5-1
Alles kan gebeuren
Gaan we ook nooit halenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het schiet echt niet op, we hebben nog een kwartier en zijn pas bijna op de helft
En Heerenveen verliest van Excelsior in eigen huis?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben het hier over de 5e plek, niet de 4e. Twente staat 4e. Als Heerenveen verliest en Feyenoord wint dan is Feyenoord gewoon 5e.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Heerenveen verliest van Excelsior in eigen huis?Het is geen AZ hoor
![]()
Daarom wordt Ajax gewoon kampioenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat PSV gaat winnen, zeg alleen dat alles kan gebeuren.
Sowieso, een toneelstuk over een voetbal club?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
snap ik
Ze zoeken trouwens nog een producer om dat toneelstuk "hand in hand" te doen. Ze zijn nu bezig met ras-Amsterdammers te vragen![]()
En een keeperquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom wordt Ajax gewoon kampioen![]()
PSV met dat laffe voetbal van 9 verdedigers en één spits
Dat is jullie sateliet clubje natuurlijk, dus die zullen jullie wel ff helpen, misschien helpt het om de winstpremie van de spelers van Feyenoord aan de spelers van Excelsior te geven als Excelsior wintquote:
Dacht het ook niet neequote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Heerenveen verliest van Excelsior in eigen huis?Het is geen AZ hoor
![]()
Ben er nogquote:
Dat is verplicht, zonder keeper mag je niet eens spelen, volgens mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
En een keeperAnders mis je een speler
Ben er ook nogquote:
Stel je aan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog
Maar weet niet hoelang
Moet eigenlijk nog 24 minuten, maar das wel lang
Hoi!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:50 schreef Bravebart het volgende:
привет!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu echt slapen hoor, typen lukt nu ook al niet meer zo goed.
quote:
Waarom wijzen? Ik ben altijd al ook een beetje voor sparta en excelsior.. Heeft helemaal nix met Feyenoord te maken.. En daar ging het niet eens over..quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is jullie sateliet clubje natuurlijk, dus die zullen jullie wel ff helpen, misschien helpt het om de winstpremie van de spelers van Feyenoord aan de spelers van Excelsior te geven als Excelsior wint
quote:
Trustequote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zie morgen wel tot hoever jullie zijn gekomen![]()
Topic of driequote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zie morgen wel tot hoever jullie zijn gekomen![]()
Het Kasteelquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom wijzen? Ik ben altijd al ook een beetje voor sparta en excelsior.. Heeft helemaal nix met Feyenoord te maken.. En daar ging het niet eens over..
Eens, laten we het eens over andere dingen gaan hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:52 schreef Deansensitized het volgende:
Meende dat het zondag pas over voetbal zou gaan
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:52 schreef Deansensitized het volgende:
Meende dat het zondag pas over voetbal zou gaan
Dat denk ik nietquote:
quote:
Nóg eenquote:
Ho, dat gaat te furquote:
Veel bier drinkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:57 schreef Yesse het volgende:
Hm. Hoe zorg je ervoor dat een verlegen vriend na 5 dates eindelijk over de streep getrokken wordt om met zn aankomende-vriendinnetje te zoenen?
Ze zijn al naar 't strand geweest, samen ijs gegeten, zomaar ergens heen gereden etc. etc. maar hij durft 'r niet te zoenen. Ik wil goed advies geven maar ik ben zelf ook niet zo
Yep.. in de Calandlijnquote:
Niet zeiken, gewoon vol op die bek pakkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:57 schreef Yesse het volgende:
Hm. Hoe zorg je ervoor dat een verlegen vriend na 5 dates eindelijk over de streep getrokken wordt om met zn aankomende-vriendinnetje te zoenen?
Ze zijn al naar 't strand geweest, samen ijs gegeten, zomaar ergens heen gereden etc. etc. maar hij durft 'r niet te zoenen. Ik wil goed advies geven maar ik ben zelf ook niet zo
Ja, weet ikquote:
Goeie vraag, iemand over de streep trekken om eindelijk iemand uit te vragen lukt mss nog wel, maar zoiets moet ie zelf toch wel een beetje door hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:57 schreef Yesse het volgende:
Goed, met jou?quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat spreek je ook zo uitEn dat betekent hoe?
Durf ze niet eens uit te vragen manquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag, iemand over de streep trekken om eindelijk iemand uit te vragen lukt mss nog wel, maar zoiets moet ie zelf toch wel een beetje door hebben
Zeg ik met 0,0 ervaring
Denk er maar om, ga zo in het Fries beginnenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Хорошо (spreek uit: Garasschoo)ofwel goed
Veel GHB gevenquote:
Ja maar dan is hij nog steeds verlegenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:01 schreef Deansensitized het volgende:
Haar volgooien en vol op die bek pakken
Je kan ook de vraag stellen, waarom zij niet het initiatief neemtquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:57 schreef Yesse het volgende:
Denk ik eigenlijk ook jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:01 schreef Bravebart het volgende:
Naja, is weinig aan te doenAls ze na 5 keer zich nog niet op hun gemak voelen vraag je je toch af wat er is mis gegaan, imho
Dan ga ik wel over in het Zweeds..quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk er maar om, ga zo in het Fries beginnen
Ja nu is het weer klaar hequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Хорошо (spreek uit: Garasschoo)ofwel goed
Ga je gangquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan ga ik wel over in het Zweeds..
Ben 'm ook aan het uithoren. Er heeft een vriendin van de twee lopen stokenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan ook de vraag stellen, waarom zij niet het initiatief neemt
Jullie kennen elkaar?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nu is het weer klaar heAls je niet tegenover me zit is het veel minder tof
Dan heb je volgens mij de tongziekte ofsoquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben 'm ook aan het uithoren. Er heeft een vriendin van de twee lopen stokenDus nu durven ze allebei niet. Maar ik vond het ook wel 'n btje raar. Alhoewel ze constant op elkaars lip zitten, 4 avonden na elkaar afspreken..
En dan wel weer een kus op de mond bij afscheid
Nee?quote:
Dus ze zijn als het ware aan elkaar opgedrongenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben 'm ook aan het uithoren. Er heeft een vriendin van de twee lopen stokenDus nu durven ze allebei niet. Maar ik vond het ook wel 'n btje raar. Alhoewel ze constant op elkaars lip zitten, 4 avonden na elkaar afspreken..
Dat van die butler?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:05 schreef jna het volgende:
Wie van de mannen hier kent James magazine?
Sorryquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nu is het weer klaar heAls je niet tegenover me zit is het veel minder tof
Ja met de nieuwste dienbladen enzoquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat van die butler?
Maar nee, ken het niet.
Naja, omdat je het zo zei...quote:
quote:
Nieuwste siliconenantislipmatten enzoquote:
Ja. Naja. Wist ik veel dat ze Russisch konquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, omdat je het zo zei...
Doe niet aan modequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:07 schreef jna het volgende:
Ik heb dat james magazine eigenlijk pas ontdekt, het is een soort mode blad voor mannen maar ik kende het helemaal niet
Trustequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:07 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ga plat, morgen weer vroeg
Tot morgen!![]()
Nee meer van elkaar verstotenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus ze zijn als het ware aan elkaar opgedrongen
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Liegen is slecht voor je gezondheid he
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:07 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ga plat, morgen weer vroeg
Tot morgen!![]()
Vriendinnen die je gaan uithoren en advies gaan gevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ojaquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Volgens mij ken ik jou alsnog minder goed dan het gros hier
Ik ken je nog niet eens een week
Ik zou me er lekker buiten houdenquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
OjaMaar ik denk dat Dean bedoelde of jij mij irl had gezien
Ik zit hier ook nog maar net hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Volgens mij ken ik jou alsnog minder goed dan het gros hier
Ik ken je nog niet eens een week
Al langer dan ik iigquote:
het zou voor 0:00, is niet gelukt, maar we komen wel een eindquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vriendinnen die je gaan uithoren en advies gaan geven
Ja misschien niet zo'n heel slecht ideequote:Op zaterdag 19 april 2008 00:11 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja maar ik moet hem wel uithoren, we weten alles van elkaar. Al 9 jaar lang
![]()
Ik heb dit gezegd:
bespreek het met haar
want als je dr op dr bek pakt en ze vind het nix dan schiet het ook niet op
en eeuwig blijven wachten dan bloed het dood
Hij wilde niet bespreken want:
ik wil eerst weten wat ze precies van mij vindt, heb geen zin in vervelende ongemakkelijke situaties:P
Dus nu gaat hij morgen misschien toch maar eens praten
maar het is mn allerliefste vriendje, die moet ik steunenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou me er lekker buiten houden![]()
Of is het heel dom als ik zeg dat dat zoenprobleem zich vanzelf oplost als je iets met elkaar hebt
Ik zal wel te romantisch zijn, maar als ik zoiets niet met m'n vriendin zou durven bespreken, dan zou het voor mij weinig toekomst hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:11 schreef Yesse het volgende:
ik wil eerst weten wat ze precies van mij vindt, heb geen zin in vervelende ongemakkelijke situaties:P
Het is zn vriendin nog niet, ze zijn nu nog "vrienden" en ik ken het, ik heb in die situatie gezeten. Heeft bij mij een maand = 12 'dates' geduurd voordat we voor 't eerst zoendenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal wel te romantisch zijn, maar als ik zoiets niet met m'n vriendin zou durven bespreken, dan zou het voor mij weinig toekomst hebben
Ah, zo. Daar kan ik me niet zo goed in inleven eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is zn vriendin nog niet, ze zijn nu nog "vrienden" en ik ken het, ik heb in die situatie gezeten. Heeft bij mij een maand = 12 'dates' geduurd voordat we voor 't eerst zoenden
Het dood laten bloedde van een bijna relatie heeft mij niet echt goed gedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:11 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja maar ik moet hem wel uithoren, we weten alles van elkaar. Al 9 jaar lang
![]()
Ik heb dit gezegd:
bespreek het met haar
want als je dr op dr bek pakt en ze vind het nix dan schiet het ook niet op
en eeuwig blijven wachten dan bloed het dood
Dus nu gaat hij morgen misschien toch maar eens praten
* mens meldtquote:
Want?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het dood laten bloedde van een bijna relatie heeft mij niet echt goed gedaan.
Die zie ik dan morgen welquote:
Doen dan, dan kan ik slapen. Wil het eigenlijk niet zeggen maar wordt misselijk van de slaapquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:19 schreef Deansensitized het volgende:
Wil dit topic nog even helpen vullen
Er was een vonk, die durfde ik niet toe te geven.. en ja, dan staat ze opeens te zoenen met een ander.. en dan 2 dagen later weer close om je staan te hangenquote:
Ben er nogquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:19 schreef Yesse het volgende:
Ja iedereen gaat vlak voor de eindstreep slapen, had ik net zo goed net kunnen gaan
Ga eens slapen danquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Doen dan, dan kan ik slapen. Wil het eigenlijk niet zeggen maar wordt misselijk van de slaap
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef Yesse het volgende:
oja, is het waar dat als je een boterham met pindakaas eet dat iedereen dat dan de hele dag ruikt?
soms wel jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef Yesse het volgende:
oja, is het waar dat als je een boterham met pindakaas eet dat iedereen dat dan de hele dag ruikt?
Dat is naaierigquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er was een vonk, die durfde ik niet toe te geven.. en ja, dan staat ze opeens te zoenen met een ander.. en dan 2 dagen later weer close om je staan te hangen
Ja, op de telefoon kan ik minder hardquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Doen dan, dan kan ik slapen. Wil het eigenlijk niet zeggen maar wordt misselijk van de slaap
Mneeehquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga eens slapen danBeetje aan jezelf denken hoor
Dat zei je net ook alquote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef Yesse het volgende:
ik wou dat er een pil was om te zorgen dat ik geen baardgroei meer heb voor een week ofzoquote:
Het bijkomende probleem was, dat wij ook nog etagegenoten waren.. dus ja.. haar negeren was dus ff geen optie.. en ik had met haar afgesproken dat ik wat spullen vanuit Zweden naar Nederland zou brengen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is naaierig
Ken een meisje die voor de ogen van dr date even met een ander stond te zoenen om daarna van haar date te verwachten dat hij haar wel even thuis bracht...Dat is ook ziek.
Ik kan mn benen epilerenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
ik wou dat er een pil was om te zorgen dat ik geen baardgroei meer heb voor een week ofzo![]()
Alhoewel het natuurlijk wel stoer staat
Ik ook niet want dan slaap ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:27 schreef Deansensitized het volgende:
Bijna!
En ik kan geen nieuwe starten!
My kind of womanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |