Sjoelen is ook gewoon tofquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat Wii'en vanaf vorig jaarMaar het sjoelen is serieus..
Kil?quote:
Net zo goed als in 1 tegen 100?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik ben er goed in, vorig jaar gewonnen
via Goes is al om. De reistijden zijn hier in vergelijking tot de afstand wel langer, heb ik het ideequote:Op vrijdag 18 april 2008 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel
Of de 133 Vlissingen - Rotterdam (via Burgh-Haamstede), of via Goes en Zierikzee. Hangt er vanaf waar je vandaan komt en naartoe wilt
Dat word dan nog een spannende wedstrijd tussen jou en mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik ben er goed in, vorig jaar gewonnen
Moet ik wel wakker blijvenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Deansensitized het volgende:
Haha
Deze kan ook nog wel vol vandaag
Zijn gewoon veel kleine dorpjes die ook bezocht moeten wordenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De reistijden zijn hier in vergelijking tot de afstand wel langer, heb ik het idee
Opzich ook wel, maar m'n ogen worden een beetje zwaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ikke niet man, kom nu net op stoom
Dat is het nadeel van Zeeland. Maar ik vind de verbinding tussen Middelburg en Terneuzen ook slecht. één keer per uur een bus tussen toch twee van de vier grote steden van de provincie, vind ik vrij weinig. Terwijl Goes er ieder halfuur één heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn gewoon veel kleine dorpjes die ook bezocht moeten worden
4 keer per uur, van de stad naar mijn dorpquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van Zeeland. Maar ik vind de verbinding tussen Middelburg en Terneuzen ook slecht. één keer per uur een bus tussen toch twee van de vier grote steden van de provincie, vind ik vrij weinig. Terwijl Goes er ieder halfuur één heeft.
Artiesten tijden ftw!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ben meer een nachtmens. En een ochtendmens.
Slapen kan wel als je dood bent
Veel te hardquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is alweer 23:00 uurtijd gaat opeens hard
Zierikzee -> Goes, Vlissingen, Rotterdam: elk half uurquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is het nadeel van Zeeland.
Volgens mij hebben we hier helemaal nergens naartoe een vier-keer-per-uur-verbindingquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
4 keer per uur, van de stad naar mijn dorp
's Ochtends naar de stad nog vaker
Maar nu altijd lekker met de auto
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat word dan nog een spannende wedstrijd tussen jou en mij
Goes - Zierikzee in de spitsquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier helemaal nergens naartoe een vier-keer-per-uur-verbinding
Komt voor mij nog welquote:
En dat voor het Friese platteland! Ha!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier helemaal nergens naartoe een vier-keer-per-uur-verbinding
Bring it onquote:
Het was echt opeens zo.. Lalala bam SLAAPquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Onze biologische klok loopt gelijk volgens mij
En het uploaden duurt nog een uur
Ik las even iets in R&Pquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
Het wordt stil hier, en heb alleen nog Fok en de radio eigenlijk
Middelburg -> Rotterdam: elk uur een Intercityquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Zierikzee -> Goes, Vlissingen, Rotterdam: elk half uur
Elk half uur gaat die toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Middelburg -> Zierikzee: elk uur bus (zelf naar Vlissingen gaan en daar de bus pakken naar Zierikzee)
Pieterquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:13 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Ik keek op 9292ov en daar had ik de huidige tijd als vertrektijd aangegevenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Elk half uur gaat die toch?
Maar je bent dan via Goes sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |