Leraar Lichamelijke Opvoeding zelfs.Niets dubieus aan dusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Hmm, boswachter is eigenlijk wel een beetje een dubieuze user-id voor een leraar, maar laten we daar maar niet te ver op ingaan......
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leraar Lichamelijke Opvoeding zelfs.Niets dubieus aan dus
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:35 schreef Geranium_Opa het volgende:
Het is natuurlijk ongepast hoe ze er tegenwoordig bijlopen, en roept op tot ongewenste praktijken
Vroeger draagde een meisje een simpele rok en speelde ze met vriendinnen in de straat.
Tegenwoordig lijkt een school meer op een tippelzone en hebben ze veel te oude vriendjes, waar ze waarschijnlijk handelingen mee uitvoeren die het daglicht niet kunnen verdragen.
quote:
quote:
quote:
Zo fucking herkenbaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt eigenlijk:
Kleed men zich zo sexy en uitdagend omdat men zo "sexueel actief" <--is. Of is dat pure onschuld ?
Kan me niet voorstellen dat ze het er tegenwoordig niet om doen om zich zo te kleden.
Ik kreeg toendertijd op de brugklas ook zo'n TMF pakket of iets dergelijksmet daarin een condoom
Alleen die wijven die bij mij toen in de klas zaten droegen Mickey Mouse truien. Flikker op man.
Ben geen taalnazi hoor, was je gewoon wat aan het pesten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Staat gewoon in de VanDale, meneer de taalnazi.
Zal ik hem voor je inkoppen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Soms wou ik wel eens dat ik een nageboorte was maarja.
Haha, good ol timesquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toen ik brugpieper was liepen de meisjes uit mijn klas in een door oma gebreide trui met een paard erop
Donkerblauw of lichtpaarse truien met een witte eekhoorn!quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toen ik brugpieper was liepen de meisjes uit mijn klas in een door oma gebreide trui met een paard erop
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat nou KLB. Één van de beste ontwikkelingen sinds het eerste fotorolletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |