Die is wel heel hard. Denk dat ik die ook te graag wil hebben!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:11 schreef Nashje het volgende:
Goed nieuws, voor de mensen die geinteresseerd zijn in een Heitinga poster.
[..]
[..]
[..]
quote:Beste Highlow,
Ik vroeg me af over poster exemplaren zijn van de welbekende Heitinga foto (waar ie voor de fanatieke supporters zijn armen uitsteekt in de kuip). Zou echt heel tof zijn.
Met vriendelijke groet,
Nashje
quote:Goedemorgen Nashje,
Je kunt voor die foto het beste contact opnemen met Tamara Baart, de fotografe van die fantastische plaat.
Zeg haar dan ook gelijk dat we haar missen, want het zijn dit soort beelden, waar highlow.nl bekend om stond.
Groet en veel spanning en succes zondagmiddag!
Jacques
Team Highlow
Denk niet dat ie er nog groter is Bananenman. Lijkt me dat ze er dat dan wel bij had gezet.quote:Hallo,
Bedankt voor je reactie, die foto kan ik je wel leveren
30 x 45 cm (305 mm x 457 mm) ?22,-
40 x 60 cm (406 mm x 609 mm) 1790 x 2685 pixels
?32,-
50 x 75 cm (508 mm x 762 mm) 2240 x 3360 pixels
?36,-
en dan nog 3,95 verzendkosten,
ik hoor graag van je!
groet Tamara
Die kan je toch ook bestellen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
Zo'n foto wil ik wel hebben. Mooi inlijsten en Heitinga herinneren. Dit vind ik trouwens ook een geweldige foto.
[ afbeelding ]
Vind deze prachtig:quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favorieten![]()
Mooie fotoquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[ afbeelding ]
Om weer ff terug te komen op de issue at hand
Die fotograaf aan rechts lijkt wel een beetje op Uriquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Had hem nog op schijf staan. Zeker een van de mooiste foto's van de afgelopen periode.
Niemand!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd wie onze tegenstander wordt in de eerste ronde van de play-offs.
Sinds wanneer ben je voor PSV?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd wie onze tegenstander wordt in de eerste ronde van de play-offs.
Zondag voorlopig z'n laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
Had hem nog op schijf staan. Zeker een van de mooiste foto's van de afgelopen periode.
Prijzig inderdaad, ben nog even aan het nadenken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:11 schreef Breach het volgende:
Die Tamara Baart is niet kinderachtig met haar 40 euro voor een klein uitgevallen poster
Wat ik wel weet is dat fotozaken van een goede, scherpe foto heel aardige posters kunnen maken. Geen idee wat het kost maar misschien het overwegen waard.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Prijzig inderdaad, ben nog even aan het nadenken.
40 euro bier op de kermis met wat hoeren is ook lekker.
de_ananas natuurlijk, maar hij is geen kloon maar hij is Martin van Geelquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:33 schreef _Mike_ het volgende:
Wie zijn kloon is Martin Van Geel?
Panini EK 2008 Voetbalplaatjes
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[ afbeelding ]
Om weer ff terug te komen op de issue at hand
Kost niks, een vaklab doet dat voor een paar euro.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat fotozaken van een goede, scherpe foto heel aardige posters kunnen maken. Geen idee wat het kost maar misschien het overwegen waard.
Eentje met een troon, waar Koning Aad op mag gaan zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:41 schreef Ruiseart het volgende:
Vaart er ook een bootje mee voor de Vitesse selectie?
Ok, kan best. Kwaliteit is in ieder geval in orde, meen ik.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kost niks, een vaklab doet dat voor een paar euro.
Oke, dank je voor de tip. Moet ik wel die originele (grote) foto hebben? Die was ergens te vinden, maar waar...quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat fotozaken van een goede, scherpe foto heel aardige posters kunnen maken. Geen idee wat het kost maar misschien het overwegen waard.
Volgens mij de 3e post van dit topicquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, dank je voor de tip. Moet ik wel die originele (grote) foto hebben? Die was ergens te vinden, maar waar...
Hoeft niet eens, volgens mij. Anders informeer je daar eerst even naar bij zo'n zaak. Dan weet je welk formaat je moet hebben en kan je zo twintig euro in je zak steken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, dank je voor de tip. Moet ik wel die originele (grote) foto hebben? Die was ergens te vinden, maar waar...
Ah. Moest er op klikken inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij de 3e post van dit topic![]()
Of er moet nog een grotere zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |