abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:03:09 #251
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58522835
Morgen in de VI:

Gibril Sankoh wil snel hogerop
.
Cover is: Gibril Sankoh is uitgeleerd bij FC Groningen.

En

Marcus Berg het geheime wapen van Groningen

Tja.. Sankoh gaat dus weg.
Ik heb het gevoel dat hij naar PSV gaat.
Zal je zien dat ie ook naar Ajax gaat..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 7 mei 2008 @ 01:43:36 #252
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58524044

Harris, fcgforum.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58525794
Ik word een beetje moe van spelers die zeggen dat ze uitgeleerd zijn. Helemaal als die speler Sankoh heet.
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:13:58 #254
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58527267
quote:
FC Groningen wil soberder spelersfonds
Directie wil superrendement in clubkas

De superrendementen die de investeringsgroep binnen FC Groningen heeft gemaakt zijn binnenkort van de baan. De directie van FC Groningen stelt voor de deelnemingen om te zetten in obligaties die een gegarandeerd jaarlijks rendement van 5 procent opleveren. De investeringsgroep die een bedrag van vijf miljoen euro voor de aankoop van spelers bij elkaar bracht, incasseerde onlangs een rendement van bijna 70 procent. Deze superopbrengst was het gevolg van de verkoop van Suarez, Lindgren, Silva en Nevland.

De club incasseerde voor deze transfers 12,5 miljoen euro en droeg meer dan 3,5 miljoen af aan de investeerders. Overigens is vanuit een groep investeerders zelf de suggestie gekomen om deze aantrekkelijke regeling voor hen te versoberen en de opbrengsten meer ten goede van de clubkas te laten komen. Deze houding komt voort uit de gedachte dat de club erbij is gebaat dat zij financieel zelfstandiger kan opereren en minder afhankelijk wordt van particuliere investeerders. Dat het ooit gegarandeerde rendement van 35 procent nu terugloopt tot 5 procent noemt een kleine groep investeerders ’teleurstellend en een te grote stap naar beneden’.

Als zekerheid van de participaties droeg FC Groningen de transferrechten van de spelers over aan de investeringsgroep. De clubleiding wil deze geste nu terugdraaien en de transferrechten weer in eigen bezit nemen. Dat betekent dat tegenover de uit te geven obligaties geen zekerheden meer bestaan. Mocht de club ooit (nog) eens in financieel zwaar weer terechtkomen, dan bestaat het risico dat de deelneming van 50.000 euro niets meer waard blijkt te zijn.

De leden van de investeringsgroep zijn of worden dezer dagen benaderd om aan te geven of zij in de vorm van obligaties met FC Groningen door willen gaan. Leden die deze opzet niet zien zitten, kunnen hun oorspronkelijke inleg van 50.000 euro terugkrijgen. Een klein deel van de participanten zegt af te zien van verdere deelneming in het spelersfonds. Daar staat tegenover dat de exclusiviteit wegvalt en iedereen, ook in groepjes, een obligatie kan kopen.

Een kleine rondgang leert dat zich binnen het spelersfonds een meerderheid aftekent om de jongste voorstelen van de club te accepteren. Het zijn vooral vermogende mannen die de club al jaren financieel steunen en meer afgaan op hun liefde voor FC Groningen dan op het behalen van superrendementen.

FC Groningen wil voor 1 juni duidelijkheid, omdat de transfermarkt dan opent. Komt de nieuwe opzet wel rond voor opening van de transfermarkt, dan vloeit het grootste deel van de winst in de clubkas. Dan onstaat direct ook een beter evenwicht tussen de club en het spelersfonds.

Leden
De investeringsgroep telt ongeveer 60 leden die samen een kleine honderd participaties van 50.000 euro per stuk heeft genomen. Op de verkoop van de vier genoemde spelers ontvingen zij per participatie een rendement van 35.000 euro. (bron: DvhN, Menno Hoexum)
pi_58527391
Worden leuke wedstrijden tegen jullie.. valt nog niet veel van te zeggen wie er sterker is op dit moment.. hebben jullie schorsingen?
Brett Holman
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:22:13 #256
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58527419
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:21 schreef endr0me het volgende:
valt nog niet veel van te zeggen wie er sterker is op dit moment.. hebben jullie schorsingen?
Lovre moet nu nog twee wedstrijden uitzitten na zijn rode kaart tegen Utreg.

--

Overigens, hier een filmpje van die Tarik El Younoussi waar Groningen achteraan zit volgens die Noorse krant.

[ Bericht 18% gewijzigd door venomsnake op 07-05-2008 10:29:33 ]
pi_58527634
Blow My Whistle Bitch
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:56:16 #258
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58528075
quote:
FC Groningen en Roda JC bijna akkoord over Meeuwis

Het is nog slechts een kwestie van tijd voordat FC Groningen en Roda JC een akkoord bereiken over de transfer van middenvelder Marcel Meeuwis.

Aanvankelijk liet de leiding van Roda JC weten niet te willen meewerken aan een vertrek van zijn 27-jarige aanvoerder. Maar dat standpunt is nu veranderd, aangezien de Kerkraadse club de vraagprijs van vijf miljoen euro met een miljoen heeft verlaagd.

Begin deze week voerden de Limburgers verdere onderhandelingen met FC Groningen, dat de biedingen in een eerder stadium nog staakte bij een bedrag van omstreeks drie miljoen euro.

Meeuwis maakte vorige maand bekend dat hij ondanks een nog vier jaar doorlopend contract geen heil ziet in een langer verblijf in Kerkrade. Als reden noemde hij zijn relatie met trainer Raymond Atteveld, die volgens Meeuwis verstoord is geraakt sinds de winterstop.

Naar verluidt ligt voor Meeuwis een contract voor drie of vier seizoenen te wachten in Groningen. In de ogen van trainer Ron Jans is de oud-speler van Willem II en VVV-Venlo de ideale opvolger van Rasmus Lindgren, die tijdens de winterstop naar Ajax vertrok.

VI
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:59:39 #259
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58528130
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]
En wederom vertrekt Meeuwis met ruzie (net zoals bij zijn voorgaande clubs).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:06:41 #260
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58528262
Het verdiend inderdaad niet de schoonheidsprijs mocht het tot een overgang komen. Hoewel ik 4 miljoen eigenlijk teveel vind voor zo'n speler, lijkt het me een directe aanwinst voor de groep.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:15:50 #261
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58528430
Nou ja, het is nog niet rond he..
Hopen dat Nijland nog wat van die prijs weet af te snoepen. 3.5 miljoen ofzo lijkt me een mooi bedrag.

Wat er ook gebeurd, het blijft even wennen (in positieve zin) dat de FC nu zulke bedragen kan uitgeven aan spelers.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:18:20 #262
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58528472
Toen hij van VVV naar Roda kwam ging het na de winter hetzelfde als nu van Roda naar Groningen. Na de winter werd zijn spel steeds minder, gaf openlijk kritiek (maar wel janken als die dat zelf krijgt!) en vertrekt uiteindelijk met ruzie.

En ook van Willem II naar VVV is die met ruzie vertrokken. Dus tegen de tijd dat Meeuwis ruzie heeft in Groningen weten jullie dat die vertrekt...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_58528475
Zal idd 3,5 worden met bonussen bij behalen Europees ofzo.

Directe versterking iig.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:19:42 #264
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58528497
Is er al duidelijkheid waarom hij bij Roda weg wil?
Je hoort de gekste geruchten namelijk, Atteveld die niet van zijn vrouw kan afblijven enzo.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:21:59 #265
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58528541
4,0 mln is veel geld.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:22:53 #266
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58528560
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:19 schreef venomsnake het volgende:
Is er al duidelijkheid waarom hij bij Roda weg wil?
Je hoort de gekste geruchten namelijk, Atteveld die niet van zijn vrouw kan afblijven enzo.
Sparta - Roda. Meeuwis was de slechtste man op het veld en kreeg kritiek van Atteveld. Atte zei toen voor de camera dat Marcel en Marcel (de Jong en Meeuwis) ook binnen het veld een mannetje moesten zijn als ze zich daarbuiten er ook zo naar gedraagden. Dat kon meneer niet hebben en hij wou weg. Vlak daarvoor had die het nog erover om zijn carrière bij Roda af te sluiten

De geruchten over Meeuwis zijn vrouwtje zijn gebaseerd op Atte zijn vertrek als speler bijna 15 jaar geleden. Toen had die met Achterberg zijn vrouw of dochter gerommeld. Nu grijpt een deel van de Atteveld tegenstanders dat aan als reden.
Planning:
-
pi_58528579
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:19 schreef venomsnake het volgende:
Waar komt zoiets tegenwoordig niet voor?

Maar de situatie die jij schetst kan natuurlijk ook te maken hebben met de sfeer binnen de club DarkShine. Er zijn genoeg spelers die bij bijna iedere club zeiken als ze niet aan de bak komen en bij een club waar de sfeer/ trainer goed met dat soort mensen om kan gaan er niets aan de hand is. Recente voorbeelden zijn Hersi (die zat in het begin constant op de bank) en van den Bergh (2e seizoenshelft bijna constant op de bank), bij vorige clubs forceerden ze een vertrek in dit soort situaties.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:23:56 #268
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58528593
3 miljoen, 3,5 miljoen, 4 miljoen.. geen geld voor een speler van het kaliber Meeuwis en de positie die hij moet gaan invullen. Lindgren liet echt een gigantisch gat achter, zonder Holla tekort te doen.
Wel vreemd dat hij dan alweer met gezeur bij een club vertrekt, zo komt hij niet op mij over namelijk. Maar goed ik zou ook niet willen werken met de man die mijn vriendin heeft liggen uitwonen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:25:39 #269
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58528632
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:

[..]

Waar komt zoiets tegenwoordig niet voor?

Maar de situatie die jij schetst kan natuurlijk ook te maken hebben met de sfeer binnen de club DarkShine. Er zijn genoeg spelers die bij bijna iedere club zeiken als ze niet aan de bak komen en bij een club waar de sfeer/ trainer goed met dat soort mensen om kan gaan er niets aan de hand is. Recente voorbeelden zijn Hersi (die zat in het begin constant op de bank) en van den Bergh (2e seizoenshelft bijna constant op de bank), bij vorige clubs forceerden ze een vertrek in dit soort situaties.
Meeuwis forceert nu voor de 3de keer een vertrek op deze manier.

1) Willem II -> VVV Venlo
2) VVV Venlo -> Roda JC
3) Roda JC -> FC Groningen

What's next?
Planning:
-
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:26:23 #270
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58528649
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Prosac het volgende:
Maar goed ik zou ook niet willen werken met de man die mijn vriendin heeft liggen uitwonen.
Als dat het geval was zou Atte toch al zeker ontslagen zijn. Lijkt me niet dat het bestuur van ons met hem verder zou gaan als dit het geval was!
Planning:
-
pi_58528688
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Meeuwis forceert nu voor de 3de keer een vertrek op deze manier.

1) Willem II -> VVV Venlo
2) VVV Venlo -> Roda JC
3) Roda JC -> FC Groningen

What's next?
Ik wil alleen maar zeggen dat dit soort zaken uit het verleden niet automatisch betekent dat het bij zijn volgende club weer gaat gebeuren.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:30:24 #272
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58528737
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat dit soort zaken uit het verleden niet automatisch betekent dat het bij zijn volgende club weer gaat gebeuren.
Ok, maar de geschiedenis leert dat het niet de eerste keer is dat hij dit toepast...
Planning:
-
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:36:05 #273
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58528884
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als dat het geval was zou Atte toch al zeker ontslagen zijn. Lijkt me niet dat het bestuur van ons met hem verder zou gaan als dit het geval was!
Waarom zou je ontslagen worden als vrouw en man met elkaar konijnen? Tja, dat Meeuwis dat niet leuk vindt is begrijpelijk, maar geen reden voor ontslag.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:36:54 #274
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58528903
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Waarom zou je ontslagen worden als vrouw en man met elkaar konijnen? Tja, dat Meeuwis dat niet leuk vindt is begrijpelijk, maar geen reden voor ontslag.
Reden voor ontslag op staande voet.
Planning:
-
pi_58528911
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ok, maar de geschiedenis leert dat het niet de eerste keer is dat hij dit toepast...
Dat is waar, en ik zeg ook niet dat ik het chique vind. Maar dan vind ik het nog te voorbarig om conclusies te trekken voor de toekomst. Een persoon kan verandering, een andere omgeving kan het forceren van een vertrek onnodig maken, etc.

On-Topic:

Echt een goede aanwinst voor FC Groningen denk ik, nu moet ik wel toegeven dat ik hem niet heel erg vaak aan het werk heb gezien. Tijdens de halve finale van de beker was hij veruit de beste man aan Roda zijde, bij sommige spelers kun je direct zien dat ze kwaliteiten hebben, hij is er zo een. Goede techniek, inzicht, pass, etc. Zoals hij toen speelde zou hij absoluut een versterking zijn voor een topclub.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:40:04 #276
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58529004
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:

[..]

<-----
ik geloof niet alles direct hoor

Wegens speeltijd is Meeuwis toch bij Willem II weg gegaan? en bij VVV toch gewoon transfervrij naar jullie? wat valt er dan te zeiken?
Ik snap echter de frustratie? van jullie kant wel, het voelt toch als een forcering tot breuk.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:41:04 #277
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58529026
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Sparta - Roda. Meeuwis was de slechtste man op het veld en kreeg kritiek van Atteveld. Atte zei toen voor de camera dat Marcel en Marcel (de Jong en Meeuwis) ook binnen het veld een mannetje moesten zijn als ze zich daarbuiten er ook zo naar gedraagden. Dat kon meneer niet hebben en hij wou weg. Vlak daarvoor had die het nog erover om zijn carrière bij Roda af te sluiten
Die wedstrijd heb ik toevallig in zijn geheel gezien. Maar toen speelde iedereen slecht bij Roda, gewoon een totale offday. Zou hij echt daarom weg willen bij Roda?
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:44:19 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58529104
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die wedstrijd heb ik toevallig in zijn geheel gezien. Maar toen speelde iedereen slecht bij Roda, gewoon een totale offday. Zou hij echt daarom weg willen bij Roda?
Heel Roda was slecht met Meeuwis die daar boven uitstak dat duel.
Planning:
-
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:44:52 #279
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58529119
Heb net even de VI gelezen, maar Sankoh wil weg. Die loopt openlijk te soliciteren naar AZ. Hij vind dat dat een topclub is die bij de top 4 behoort.
Hij wil in ieder geval naar een ''topclub''. Hij gaat niet naar Rusland, hij vind die cultuur daar niets en het gaat hem niet om de centen zegt ie.

Verder staat er een uiterst lovend stukje in over Marcus Berg.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:47:31 #280
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58529174
AZ
Solliciteer dan naar Feyenoord, Ajax of PSV, dan kan ik het nog enigzins begrijpen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:47:44 #281
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58529183
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:40 schreef Prosac het volgende:

[..]

<-----
ik geloof niet alles direct hoor

Wegens speeltijd is Meeuwis toch bij Willem II weg gegaan? en bij VVV toch gewoon transfervrij naar jullie? wat valt er dan te zeiken?
Ik snap echter de frustratie? van jullie kant wel, het voelt toch als een forcering tot breuk.
De frustratie leg ik meer bij ons bestuur die de vraagprijs verlaagt.
Planning:
-
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:48:16 #282
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58529193
Aan de andere kant past hij wel bij AZ, een echte clown bij een club vol met clowntjes.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:49:37 #283
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58529218
Ik begreep dat Sankoh ook vond dat de groepssfeer een stuk minder was sinds de winterstop?
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:52:57 #284
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58529299
Sankoh gaat op de Meeuwis tour?
Planning:
-
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:54:43 #285
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58529341
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:49 schreef Prosac het volgende:
Ik begreep dat Sankoh ook vond dat de groepssfeer een stuk minder was sinds de winterstop?
Yep, hij zegt het volgende:

Bovendien merk ik dat de sfeer in de groep is verslechterd. Er zijn irritaties en dat is nieuw voor me bij FC Groningen. Waar dat door komt? Ik ben geen psycholoog, dus dat weet ik niet. Het is puur mijn gevoel. Maar het valt natuurlijk niet los van elkaar te zien (doelende op de vertokken spelers), natuurlijk spelen de prestaties mee.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:58:07 #286
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58529433
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 01:43 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Harris, fcgforum.
Zie die Robben nog haar hebben (Wat een lelijke shirts waren dat toch )

Ik denk dat Groningen uiteindelijk 3,6 a 3,75 mln betaalt voor Meeuwis mits die definitief de overstap maakt. Maar hij is hartstikke welkom aangezien Lindgren gewoon moeilijk op te vangen is.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:59:00 #287
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58529460
Daar heeft hij dan ook volkomen gelijk in, sinds de winterstop is de algehele sfeer veranderd en dat is gewoon logisch. Daar moet hij maar om mee leren gaan, na de zomer gaat dat echt wel weer beter.
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:12:06 #288
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58532408
quote:
Sankoh terug bij selectie en geselecteerd

Gibril Sankoh is door de voetbalbond van Sierra Leone opgeroepen voor een reeks kwalificatie-interlands met zijn vaderland. Van 31 mei tot en met 21 juni speelt Sierra Leone een kwartet interlands in de WK-kwalificatie.
In de aanloop naar de heenwedstrijd in de play-offs tegen NEC in de tweede ronde van de play-offs is Gibril Sankoh teruggekeerd bij de selectie ten opzichte van afgelopen zondag.

Sankoh heeft maandag de hersteltraining meegedaan, trainde dinsdag mee met de Beloften en was vanochtend weer actief bij de eerste selectie die in voorbereiding is op het duel van donderdagavond in Nijmegen. Martijn van der Laan maakt geen deel uit van de selectie, net als de geschorste Goran Lovre en de geblesseerden Matthijs, Van de Laak, Holla en Meerdink.

Trainer Ron Jans zag zijn ploeg verdiend naar de tweede ronde gaan: “We hebben de tweede helft gewoon goed gespeeld. Het leek misschien normaal, maar ik vond het toch bijzonder dat we zo’n goede prestatie hebben behaald. Behalve drie goals hadden we nog drie opgelegde kansen. De eerste helft was het van beide kanten wat afwachtend, misschien door een gebrek aan lef of kwaliteit. Maar op basis van de tweede helft vond ik dat we verdiend gewonnen hebben.”

Over tegenstander NEC zei de trainer van Groningen het volgende: “We zijn erg aan elkaar gewaagd. Dat NEC dertien van de laatste vijftien duels heeft gewonnen, speelt helemaal geen rol. Zij hebben vertrouwen als wapen op basis van die resultaten en zijn misschien het best presterende team in de Eredivisie sinds de winterstop. Maar deze wedstrijden staan op zich. Wij zullen hen met onze eigen middelen bestrijden en druk zetten op hun opbouw. Het is voor ons zaak dat hun snelle aanvallers niet gevaarlijk kunnen worden.”

Bron: FC Groningen
quote:
Opstelling NEC - FC Groningen

Gibril Sankoh keert terug in het elftal van FC Groningen, dat morgenavond in de tweede ronde van de play-offs voor deelname aan het UEFA-Cuptoernooi in Nijmegen aantreedt tegen NEC. Ondrej Svejdik moet voor hem plaatsmaken. Sankoh ontbrak zondag tegen FC Utrecht vanwege griep.

Trainer Ron Jans heeft zijn ploeg verder ongewijzigd gelaten.

De opstelling van FC Groningen is als volgt: Van Loo; De Roover, Sankoh, Kruiswijk en Stenman; Fledderus, Hiariej, Nijland en Levtsjenko; Berg en Powel.

dvhn

[ Bericht 14% gewijzigd door venomsnake op 07-05-2008 14:21:44 ]
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:16:18 #289
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58533812
quote:
Transfer Meeuwis lijkt van de baan

De transfer van Roda JC’er Marcel Meeuwis naar FC Groningen lijkt van de baan. De Limburgers houden vast aan een transfersom van vijf miljoen euro, maar dat bedrag wil Groningen niet betalen.

,,Sinds de maandag na de bekerfinale hebben we géén contact meer met Roda gehad,’’ zegt directeur Hans Nijland van FC Groningen.

,,Ik lees overal dat we begin deze maand opnieuw met Roda hebben gesproken, maar dat is absoluut niet waar. Ik heb met veel mensen gesproken, maar niet met Limburgers. Het initiatief over Meeuwis moet nu van Roda komen. Wij kijken inmiddels naar andere namen op ons lijstje.’’

AD Sportwereld
Gaat door / gaat niet door / gaat door
Wat een gedoe.

Het zal allemaal wel.
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:22:24 #290
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58533961
Als die blijft zou ik het niet erg vinden. Maar dan zal die toch wel eens op gesprek mogen, samen met Atte, bij ons bestuur!
Planning:
-
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:24:48 #291
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58534014
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gaat door / gaat niet door / gaat door
Wat een gedoe.

Het zal allemaal wel.
Gewoon afwachten dus Sjezus wat een gedoe allemaal zeg. 5mln zullen ze echt niet krijgen voor hem. En misschien spant ie wel een arbitragezaak aan tegen Roda
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:27:21 #292
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58534064
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:24 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Gewoon afwachten dus Sjezus wat een gedoe allemaal zeg. 5mln zullen ze echt niet krijgen voor hem. En misschien spant ie wel een arbitragezaak aan tegen Roda
Op grond waarvan wilt die een arbitragezaak aanspannen?
Planning:
-
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:28:00 #293
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58534080
Groningen gaat ook echt geen 5 miljoen voor een (28 jarige?) middenvelder betalen hoor. Dat is een gigantisch bedrag man. 3 a 3.5 miljoen hooguit schat ik.. De scouting is prima in orde dus er staan vast wel meer spelers op een lijstje. Ik maak me wdb geen zorgen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:30:52 #294
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58534126
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:27 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Op grond waarvan wilt die een arbitragezaak aanspannen?
Niet, is ook niet realistisch, hij is geen Zuid-Amerikaan. Was ook een grapje

(zou die sowieso niet winnen aangezien het geen structurele verbetering is en het salaris zal denk ik niet zo bijster veel verschillen, dus van positieverbetering is geen sprake)
pi_58534183
Ik zou wel iets van 4,5 miljoen overhebben voor een pion die de komende jaren (4 a 5 jaar?) op het middenveld bij jullie kan spelen en nog een sterkhouder zal zijn ook.
That's all folks!
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:16:06 #296
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58535156
Nou, dat lijkt me een beetje teveel van het goede. We zijn geen Ajax.

Moet natuurlijk ook nog wat over blijven voor versterkingen op andere posities. Ik denk dat er voor 4.5 miljoen ook wel iets jongere spelers rondlopen op deze aardbol met evenveel (zo niet meer) kwaliteiten, die kan je dan tenminste nog doorverkopen na een jaar of 2 voor veel geld.

4.5 miljoen zou de duurste aankoop zijn van Groningen. Zelfs Berg was goedkoper.

Ben het met je eens dat Meeuwis een geweldige aanwinst zou zijn hoor, maar niet tegen elke prijs.
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:30:35 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58538963
Korte reportage over de wedstrijd van morgen.
Stenman spreekt gewoon al prima Nederlands..
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:32:38 #298
184022 bof
turn & burn
pi_58546377
Doe Saeijs er maar bij als vervanger voor Kruiswijk
  donderdag 8 mei 2008 @ 07:34:47 #299
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58547240
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 01:32 schreef bof het volgende:
Doe Saeijs er maar bij als vervanger voor Kruiswijk
Ssst we hebben Cahais
  donderdag 8 mei 2008 @ 07:56:13 #300
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_58547376
Reporter aan Stenman: Wat wordt het morgen?
Stenman: Krieg!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')