Wat laat die speler van Utrecht hem makkelijk weglopen zegquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:28 schreef venomsnake het volgende:
2-2 nog![]()
Geen slechte uitslag.
Van Egmond!!
[ afbeelding ]
Lev!
Wel heel snel op z'n teentjes getrapt zeg. Zondag afmaken!quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:55 schreef venomsnake het volgende:
V Loen loopt gefrustreerd te doen voor die persconferentie zeg..
Zijn krediet is momenteel dusdanig laag, dat een doelpunt daar niks aan veranderd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, zal je zien dat ie zondag de winnende maakt.
was vorig seizoen ook al zo..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:07 schreef Grulez het volgende:
Vrij lege tribunes trouwens, terwijl het toch om uefa-cup voetbal gaat.
Vond Goran ook denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:32 schreef The_Verve het volgende:
Heerlijk trouwens, zo'n late gelijkmaker.
Toch erg eigenlijk dat zulke naast-het-uitvak-mongolen overal blijken te zijn..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef The_Verve het volgende:
Het gefrustreerde volkje dat tijdens de wedstrijd meer met het uitvak bezig was dan het volgen van de wedstrijd, was in ieder geval not amused. Gevalletje van slecht karma.
Doe er wat aan. Het uitvak was anders ook maar matig gevuldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:07 schreef Grulez het volgende:
Vrij lege tribunes trouwens, terwijl het toch om uefa-cup voetbal gaat.
250 man. Vind ik niet slecht voor een wedstrijd waar nog niet zoveel op het spel staat. Was je er ook?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:36 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Doe er wat aan. Het uitvak was anders ook maar matig gevuld
Ja, anders maakte ik die opmerking niet natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:52 schreef Grunner het volgende:
[..]
250 man. Vind ik niet slecht voor een wedstrijd waar nog niet zoveel op het spel staat. Was je er ook?
Groningen speelde inderdaad wel hogeschool-voetbal.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:06 schreef latin_LiZzY het volgende:
Utrecht was trouwens dramatisch slecht. Wat een prutsers. Volgende ronde kan niet misgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |