abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2008 @ 18:39:47 #201
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58475849
Wat ook wel gaaf was, was het moment dat Berg balletje hoog ging houden. Zo 2x over zijn tegenstander heen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58477045
quote:
Op zondag 4 mei 2008 18:08 schreef Prosac het volgende:
nope, laatste 3 degraderen allen direct
billenknijpen dus
  zondag 4 mei 2008 @ 20:39:26 #203
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58478395
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 4 mei 2008 @ 20:39:30 #204
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_58478396
Dikke vette hoera en kop d'r veur!
Paan!
  zondag 4 mei 2008 @ 21:11:40 #205
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58479226
Terechte overwinning vanmiddag. Hoewel ik bij de 1-1 wel even bang was dat Utrecht door zou kunnen drukken.

Berg is natuurlijk een fenomeen. Maar mijn Man of the Match was Stef Nijland. Wat heerlijk om na Hugo eindelijk weer eens een echte nummer 10 bij Groningen te hebben.

Sepp de Roover speelde ook een prima partij. Die komt er wel. In tegenstelling tot Powel, die gaat het naar mijn idee niet redden bij de FC.

Die lange zat er weer behoorlijk naast bij de gelijkmaker. Stond ook helemaal verkeerd opgesteld toen de corner genomen werd. En Fledderus: ach, Fledderus...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_58483534
Zeker terechte overwinning
Leuke tweede helft gezien vandaag.

Dit keer doe ik trouwens ook mee met het Fledderus bashen . Tsjongejonge.. vanwege felle tegenzon kon ik soms niet goed zien of Berg of Fledderus aan de bal was, maar dat werd meestal na enkele seconden dan al duidelijk .
Echt.. ik begin de frustratie hier nu te begrijpen
  maandag 5 mei 2008 @ 10:08:09 #207
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58486457
quote:
Berg is terug: Groningen wint weer

Groningen - Zijn linkeroog is blauw, als gevolg van een klap van Keller in het vorige duel met Utrecht. Wat geeft het? Als Marcus Berg de mouw van zijn T-shirt ophoudt na het gewonnen duel met FC Utrecht, verschijnt de stoere tekst op zijn rechter bovenarm: you bleed just to know you’re alive.

Pijn hoort dus bij het leven. Je bloedt om te weten dat je leeft; het is ook een zin uit een song van de rockband Goo Goo Dolls.

‘Voetbal is geven en nemen’, zegt de Zweed na afloop, als hij zojuist twee keer heeft gescoord, zijn eerste doelpunten na een blessureperiode van tweeënhalve maand. ‘Keller wilde soms meer vechten dan voetballen.’

FC Groningen verslaat Utrecht over twee duels en vervolgt zijn weg naar de entree in de UEFA Cup met twee wedstrijden tegen NEC. Marcus Berg is terug van een rugblessure en FC Groningen wint weer.

In de periode dat de 21-jarige Berg ontbrak, verging het Groningen over het algemeen slecht. Een plek bij de eerste vijf raakte uit zicht. Dat kwam overigens niet alleen door de absentie van de Zweed, want trainer Jans miste tal van geblesseerden.

Maar Berg beleeft een sensationeel eerste seizoen in Euroborg. Hij werd voor de aftrap gehuldigd, als de ‘C1000 speler van het jaar’, gekozen door de supporters. ‘Ik voel me vereerd.’ Met 218 punten bleef hij Tom Hiariej, een jongen uit de streek, 82 punten voor.

Berg is de opvolger van Suarez, destijds ook al een debutant en zijn voorganger als spits. De Uruguayaan verhuisde na één seizoen voor bijna 8 miljoen euro naar Ajax.

En wie garandeert Groningen dat Berg nog blijft na één jaar? Is hij de club nu al ontgroeid? ‘Met een transfer ben ik helemaal niet bezig. Dat soort zaken laat ik over aan mijn zaakwaarnemer.’ Trainer Jans: ‘Nou, als hij gaat, vragen we echt de hoofdprijs.’ Berg was immers de duurste aankoop in de clubgeschiedenis, met zijn 3,4 miljoen euro.

En zijn cijfers zijn schitterend, ook omdat hij eerst moest wennen als nieuweling en omdat hij dus de laatste twee maanden miste. Hij maakte ook bijna alleen belangrijke treffers. Twee in de Arena tegen Ajax, twee in het thuisduel met Feyenoord, eentje in Groningen tegen PSV.

Berg krijgt dus twee keer een staande ovatie deze zondag: eerst als hij de prijs voor de speler van het seizoen ontvangt en zich schaart in een rijtje met onder anderen Houtman, Ronald Koeman, Van Tiggelen en Robben, daarna na de wissel, als Groningen zich zeker waant van de winst.

Misschien is hij nog niet zo populair als Erik Nevland, de Noor die in de winterstop vertrok naar Fulham.

Voor Nevland kocht een heel vak destijds een Vikingpet; groen met witte hoorntjes. Nevland was de speler wiens loopbaan een beetje in het slop was geraakt door blessures, en wiens opgang gelijke tred hield met de opkomst van Groningen in de eredivisie.

Berg is een koele, berekenende Zweed met een vermoedelijk strak loopbaanplan. Jans, lovend: ‘Hij ziet de ruimtes, heeft het vermogen om precies op tijd te vertrekken en behaalt een hoog rendement uit het benutten van kansen.’

Bij de tweede goal stapt hij simpel weg van Pieters, op het moment dat de voorzet van Powel onderweg is; hij neemt de bal met rechts aan en haalt uit met links. Bij de beslissende 3-1 loopt hij eenvoudig weg van Keller, na een diepe vrije trap van Svejdik. Scoren met rechts, scoren met links.

‘Het ging al een stuk beter dan donderdag, tijdens het duel in Utrecht’, aldus Berg. Hij houdt genoeg te wensen over. Zo ziet hij Nijland in de eerste helft niet staan, en schiet hij zelf. ‘Dat was erg slecht van me. Ik moet op zo’n moment weten waar mijn ploeggenoot is.’

Terwijl de verliezende trainer Van Hanegem weer eens een klaagzang begint over het niveau van de scheidsrechters, looft zijn assistent Van Loen de kracht van Berg: ‘Hij is echt een levensgevaarlijke spits. Ook na zo’n lange periode afwezigheid is hij weer meteen gevaarlijk.’

Ron Jans denkt dat de samenwerking met Powel en Nijland, de andere aanvallers, nog veel beter kan. ‘Ze moeten goed naar elkaar kijken. Dan hebben we straks weer een Bermuda-driehoek.’

Berg weet zich in de belangstelling van de Zweedse bondscoach. Assistent Roland Andersson bezocht de Euroborg. Berg debuteerde in februari in de nationale ploeg, in een oefenduel met Turkije. ‘Als ik mee mag naar het EK, is dat een bonus voor me.’

Hij verwacht mooie wedstrijden tegen NEC. Beide duels in de competitie eindigden in 5-1. Hier valt wel iets te halen voor Berg.

Volkskrant
quote:
Herstelde Berg geeft FC Groningen weer hoop
05 mei 2008

In zijn debuutseizoen is Marcus Berg een onmisbare kracht voor FC Groningen geworden. De Zweed bewees zijn klasse zondag opnieuw met twee treffers tegen FC Utrecht (3-1). Door de winst mag de formatie van trainer Ron Jans blijven hopen op een UEFA Cup-ticket.

Om Berg naar de Martinistad te halen, betaalde FC Groningen afgelopen zomer de hoogste transfersom uit de clubhistorie. Het prijskaartje van 3,2 miljoen euro maakte de aanvaller met vijftien doelpunten in 25 competitieduels volledig waar. Hoe afhankelijk de noorderlingen inmiddels zijn geworden van Berg, bleek toen hij de afgelopen twee maanden ontbrak wegens een rugblessure. In die periode wist de ploeg slechts één van zijn acht wedstrijden te winnen.

Met de herstelde Berg kijkt FC Groningen weer verwachtingsvol vooruit. Vooral dankzij zijn trefzekerheid moest FC Utrecht in de eerste ronde van de play-offs het hoofd buigen. "Ik kreeg diverse kansjes en had zelfs meer kunnen scoren", blijft de aanvaller kritisch tegen FCUpdate.nl. "Utrecht gaf ons veel ruimte achterin, waar we enkele keren goed gebruik van hebben gemaakt. De overwinning was absoluut verdiend."

Na twee maanden blessureleed is Berg blij met zijn terugkeer binnen de lijnen. "Het was erg frusterend dat ik niet kon voetballen. Deze doelpunten doen me goed, al is het moeilijk te zeggen of ik nu weer op mijn oude niveau zit. Ik heb in twee maanden maar twee wedstrijden gespeeld. Ik kom natuurlijk ritme tekort. Mijn rug is oké. Door het spelen van de wedstrijden tegen Utrecht is het niet slechter geworden."

Naast twee doelpunten hield de aanvaller ook een minder prettig aandenken over aan de dubbele confrontatie met de Domstedelingen. "Ik kreeg in Utrecht een elleboog van Sander Keller", wijst Berg naar zijn blauwe oog. "Hij vecht meer in plaats van te voetballen. Nu liet hij me twee keer vrij en kon ik scoren. Heb ik hem toch mooi teruggepakt."

Door zijn scoringsdrift mag Berg zich onderhand in de belangstelling verheugen van enkele buitenlandse clubs. "Ik ben niet bezig met een transfer. Dit is een mooie club, al hoop ik natuurlijk ooit eens hogerop te komen", zegt de Zweed, die dit kalenderjaar zijn eerste A-interland afwerkte. "Selectie voor het EK zou een bonus zijn. Ik heb alleen de interland tegen Turkije gespeeld. Misschien kan ik de komende wedstrijden nog wat afdwingen."

fcupdate

[ Bericht 48% gewijzigd door venomsnake op 05-05-2008 11:57:01 ]
pi_58487850
Goede spits, snel ontwikkeld
En nu alvast wat meer spitsen erbij halen Groningen? Dat lijkt me een goed plan.
  maandag 5 mei 2008 @ 15:38:57 #209
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58492167
quote:
Thuisduel met NEC vastgesteld op 19.00 uur

De play-offwedstrijd FC Groningen – NEC wordt zondagavond om 19.00 uur gespeeld in Euroborg. Dit nieuwe aanvangstijdstip voor de zondagavond heeft alles te maken met de finaledag van Eurovoetbal, die eerste pinksterdag in Groningen wordt afgewerkt.

Aanvankelijk zou de aftrap in Euroborg om 14.30 uur zijn, maar op verzoek van diverse betrokken partijen is uitgeweken naar een later tijdstip. Ook de technische staf van FC Groningen wilde hieraan meewerken. Hierdoor loopt de finale van het internationaal erkende jeugdtoernooi niet gelijk met het returnduel in de tweede ronde van de play-offs.

Alle Groningse voetballiefhebbers zijn nu in de gelegenheid beide sportevenementen te bezoeken. De KNVB zal de officiële wedstrijdaankondiging morgen bekend maken.

Bron: FC Groningen
  maandag 5 mei 2008 @ 19:08:20 #210
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58495985
Goede zaak dat de wedstrijd is verplaatst. Kan ik de finaledag alsnog meepakken.

Het blijft jammer dat de maandag is afgevallen...
  maandag 5 mei 2008 @ 23:36:57 #211
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58502751
verdorie, nu moet ik sowieso op moederdag komen opdraven terwijl Eurovoetbal nou juist ook zo leuk is.
pi_58508455
Groningen - NEC, prijzen vanaf 21 euro!?!!? Ik denk ik ga op zondagavond even relaxt een potje voetbal kijken maar het moet wel leuk blijven.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:25:31 #213
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58508482
Jeeezus .

Kaartje voor gisteren bij Ajax was 12.50 .
pi_58508500
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:25 schreef Prosac het volgende:
Top duels he.
Je vindt het geen probleem? Ik zou me als supporter zwaar afgeperst voelen eerlijk gezegd. Het was tegen Roda volgens mij ook niet uitverkocht?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:30:42 #216
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58508593
ik betaal 18 euro. Zolang de club geen moeite heeft om het stadion lekker vol te krijgen, hoef je de prijzen ook niet te verlagen. Ik zie geen probleem. Dat clubs als Ajax 12,50 moeten vragen om wat volk binnen te krijgen, tja.. niks aan te doen.

Roda? wij speelden tegen Utrecht. Er waren nog genoeg kaarten te koop. Toch 17.175 supporters binnen. Wat een vermindering van ongeveer 1825 tov normaal in houdt. Valt dus reuze mee.
pi_58508613
Oja Utrecht. Heb er ook niets van gezien trouwens vandaar de verwarring.

18 euro is SCC-korting?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:34:02 #218
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58508660
klopt. Daarna zijn de prijzen gewoon volgens topduels "vrije verkoop"
Met een meerjarenkaart is toegang overigens gratis, maar die kon ik toentertijd helaas niet bekostigen.
pi_58508676
Ja, 18 euro is met SCC-korting. Ik vind de prijzen ook belachelijk hoor. Kost een mooi kapitaal inmiddels allemaal, die hobby van ons
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:47:04 #220
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58508933
daarentegen vallen de prijzen van seizoenskaarten hier wel weer mee natuurlijk. Goedkoopste bij Twente moet rond de 200 euro worden dacht ik.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:18:42 #221
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_58509542
Veel te duur, maar ja, ik kan wel protesteren door geen kaart te kopen maar dan zie ik geen wedstrijd
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:45:42 #222
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58512629
quote:
Groningen en Heerenveen jagen op Noorse sensatie

Het 20-jarige Noorse supertalent Tarik Elyounoussi kan wel eens aan zijn laatste maanden als voetballer bij zijn club Fredrikstad FK bezig zijn. Volgens het doorgaans goed geïnformeerde Fredriksstad Blad zouden FC Groningen en SC Heerenveen vorige week al een bod hebben uitgebracht op de jonge rechtervleugel aanvaller.

Elyounoussi is al twee jaar een vaste kracht in het basiselftal van Fredrikstad FK. In 2006 won hij met deze ploeg de Noorse beker, terwijl de ploeg dit seizoen verrassend de tweede plek inneemt achter Stabæk IF. Tarik Elyounoussi maakt tot dusverre zelf ook een goed seizoen door; in zes wedstrijden scoorde hij tot dusverre drie keer en gaf hij twee assists.

Volgens de Noorse voetbalanalist Tor-Kristian Karlsen is Elyounoussi klaar om komende zomer de overstap te maken naar Nederland. Karlsen: 'De Nederlandse Eredivisie is het ideale tussenstation voor jonge, talentvolle Scandinavische voetballers. De spelers krijgen daar veel individuele aandacht en 75% van de ploegen speelt er het 4-3-3 systeem. Kortom, volop mogelijkheden voor Tarik om zich nog verder te ontwikkelen.'

FC Groningen en SC Heerenveen zijn overigens niet de enige ploegen die achter Elyounoussi aan zouden zitten. Ook het Duitse FC Schalke 04, volgend seizoen getraind door Fred Rutten, zou de ontwikkeling van de Noorse aanvaller met meer dan gemiddelde interesse volgen.

soccernews.nl
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:50:47 #223
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58512747
quote:
Een 34-jarige Groninger heeft bekend voorafgaand aan de wedstrijd FC Groningen-Ajax een brandende wc-rol te hebben gegooid. De man is zondag aangehouden door de politie. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt. Het is de tweede aanhouding in de zaak. De Groninger is na verhoor weer vrijgelaten. De politie heeft de zaak overgedragen aan justitie.

De brand veroorzaakte op 13 april grote paniek in het stadion, 22 mensen raakten daarbij gewond. De wedstrijd zelf werd niet meer gespeeld. Een commissie onder leiding van oud-staatssecretaris Margo Vliegenthart onderzoekt de zaak.
pi_58513724
Bossen is de scheids donderdag, hebben we er al zin in mensen
pi_58513782
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:18 schreef detulp050 het volgende:
Veel te duur, maar ja, ik kan wel protesteren door geen kaart te kopen maar dan zie ik geen wedstrijd
Planet Voetbal.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:51:01 #226
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58514054
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:18 schreef detulp050 het volgende:
Duur? Is toch een normale prijs? Ik vind ¤12,50 voor een kaartje eerder belachelijk dan ¤18.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:54:55 #227
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58514090
quote:
'AZ houdt verrichtingen Marcus Berg scherp in de gaten'

In de zoektocht naar een nieuwe, scorende, spits worden tal van spelers in verband gebracht met AZ. De Argentijn German Denis zou door trainer Louis van Gaal al bekeken zijn, Carlos Tenorio is in Qatar aan het werk gezien en nu komt ook de naam van Groningen-spits Marcus Berg (foto, links) naar voren.

Het Noordhollands Dagblad weet te melden dat de Zweedse spits nadrukkelijk in de gaten wordt gehouden door de Alkmaarders. Berg staat inmiddels, ondanks divers blessureleed, al op vijftien doelpunten dit seizoen. Over de terugkeer van Jeremain Lens wordt pas na het lopende seizoen besloten. Lens strijdt met NEC, dat hem huurt van AZ, nog om een ticket voor Europees voetbal. (BR)

Sportweek
Nou Dirkie, trek de portemonnee maar open
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:58:02 #228
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58514136
Kan niet wachten tot Dirkie's bank failliet gaat
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58514192
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:51 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Duur? Is toch een normale prijs? Ik vind ¤12,50 voor een kaartje eerder belachelijk dan ¤18.
!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:03:11 #230
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58514236
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef Prosac het volgende:

[..]
Mooi zo, levens lang SV
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:04:50 #231
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58514260
quote:
Hiariej en Nijland opnieuw in voorselectie

Tom Hiariej en Stefan Nijland behoren tot de voorselectie voor de activiteiten van Jong Oranje en het Olympisch Elftal later deze maand. Naast Roy Makaay (Feyenoord) zijn Gerald Sibon (SC Heerenveen), Edson Braafheid en Robbie Wielaert (beiden FC Twente) mogelijke dispensatiespelers voor Beijing.

Als FC Groningen in de tweede ronde van de play-offs wordt uitgeschakeld, melden Tom Hiariej en Stefan Nijland zich maandagavond 12 mei in Hotel Papendal te Arnhem voor een vijfdaags trainingskamp.

Als de FC zich plaatst voor de derde ronde van de UEFA Cup melden Hiariej en Nijland zich pas op 19 mei op Schiphol en volgt een vierdaags trainingskamp in Oisterwijk. Op vrijdag 23 mei wordt de EK-kwalificatiewedstrijd Jong Oranje – Jong Zwitserland gespeeld in Tilburg. Aanvang is 20.00 uur.

Een dag later vertrekt de Olympisch Elftal voor een vierlandentoernooi naar Zweden. Daar speelt de ploeg van bondscoach Foppe de Haan op zondag 25 mei tegen Frankrijk, drie dagen later tegen gastland Malmö en tenslotte op zaterdag 31 mei tegen Portugal. Een dag later volgt de terugreis naar Nederland.

Bron: FC Groningen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:08:46 #232
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58514325
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

!
Wat kost een losse kaart voor een Eredivisie-wedstrijd? In Groningen zijn de play-offs geen veredelde oefenpotjes.
pi_58514424
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:08 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Wat kost een losse kaart voor een Eredivisie-wedstrijd? In Groningen zijn de play-offs geen veredelde oefenpotjes.
Geen idee over het algemeen. Bij Excelsior betaal je 15e volgens mij, bij Ajax afhankelijk van waar tussen de 20 en 25 op basis van de wedstrijd. Sparta betaal je ook tussen de 15 en 20 dacht ik.

Maar het is echt krankzinnig, zeker in vergelijking met je seizoenskaart om de goedkoopste kaarten 18e (incl korting) te prijzen hoor. Heerenveen zijn ze ook prijzig, maar de korting voor SCC's is wel weer behoorlijk. NAC en Ajax geven beiden kortingen aan iedereen (Ajax voor Twente thuis varieert van 12.50 tot 25), Twente heeft wel weer dure kaarten voor de thuiswedstrijd - maar ook niet extreem.

Het is wel maar een wedstrijd tegen NEC; het is maar een wedstrijd voor de intertoto; het is weer een extra wedstrijd voor trouwe bezoekers. Dan is 12.50 voor SCC-houders echt geen belachelijke prijs hoor.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:32:15 #234
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58514560
quote:
Donderdag 8 mei (20.00 uur)

NEC - FC Groningen. Scheidsrechter: Bossen. Assistent-scheidsrechters: Slot en Theelen. Vierde official: Van Meenen.

knvb
!!
Ongelooflijk
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:33:40 #235
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58514583
Ah, onze favoriete scheidsrechter. Smullen.

AZ en Berg, ben benieuwd. Dirkie had 18 miljoen geritseld voor Alves? Maak er 24 van voor Berg en we zeuren nergens over.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:09:09 #236
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58515005
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het is echt krankzinnig, zeker in vergelijking met je seizoenskaart om de goedkoopste kaarten 18e (incl korting) te prijzen hoor. Heerenveen zijn ze ook prijzig, maar de korting voor SCC's is wel weer behoorlijk. NAC en Ajax geven beiden kortingen aan iedereen (Ajax voor Twente thuis varieert van 12.50 tot 25), Twente heeft wel weer dure kaarten voor de thuiswedstrijd - maar ook niet extreem.

Het is wel maar een wedstrijd tegen NEC; het is maar een wedstrijd voor de intertoto; het is weer een extra wedstrijd voor trouwe bezoekers. Dan is 12.50 voor SCC-houders echt geen belachelijke prijs hoor.
Grote verschil met al die clubs is natuurlijk dat het Groningse publiek wél warm loopt voor de play-offs. Wanneer dit bij die andere clubs ook het geval zou zijn, waren de kaarten vast geen ¤12,50 geweest. Want dat heeft naar mijn idee weinig te maken met de argumenten die jij geeft, en des te meer met een gebrek aan animo. In het geval van Groningen zou ik ¤12,50 dus belachelijk vinden.
pi_58515834
Of toch Wiedemeijer?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:04:41 #238
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_58515839
Ik vind 18 euro niet veel te duur voor een kaartje voor FC Groningen, maar ik vind het wel vervelend dat FCG de seizoenskaarthouders gewoon het volle pond laat betalen (die drie euro korting zit er namelijk gewoon weer bovenop omdat het een zogenaamd 'topduel is).
Ik zit in vak AA en betaal dus 21 euro met de korting. Dus drie duels is toch weer 63 euro.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:07:23 #239
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58515893
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Of toch Wiedemeijer?
!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:12:33 #240
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58515991
Met Berg erbij word NEC een makkie voor jullie
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:20:33 #241
176916 Karrs
2007-2017
pi_58517377
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:12 schreef _Mike_ het volgende:
Met Berg erbij word NEC een makkie voor jullie
Met Bossen erbij wordt het een regelrechte ramp
Wat een mazzel dat hij maar één wedstrijd fluit.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_58517466
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Karrs het volgende:

[..]

Met Bossen erbij wordt het een regelrechte ramp
Wat een mazzel dat hij maar één wedstrijd fluit.
Whehe, Bossen geeft altijd of rood of een pingel per wedstrijd. Gelukkig hebben wij steeds aan de goede zijde gestaan als hij floot en wat pingels gekregen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:30:32 #243
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58517573
Bossen is plots vervangen door Wiedemeijer .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 mei 2008 @ 19:40:18 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58517733
Hoeveel zal Dirk neer moeten tellen voor Berg ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:42:29 #245
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58517777
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Goh wat raar
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:45:13 #246
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58519923
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:40 schreef borisz het volgende:
Voor 6mln + Dembele mag hij em meenemen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:47:22 #247
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58519967
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:40 schreef borisz het volgende:
Meer dan hem lief is.
pi_58521417
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hahaha
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:29:53 #249
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58522206
Kon mn ogen bijna niet geloven... helaas las ik het verkeerd

dinsdag 6 mei 2008 @ 23:41:54 #250
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58522455
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:29 schreef Grulez het volgende:
Kon mn ogen bijna niet geloven... helaas las ik het verkeerd

[ afbeelding ]
Je was niet de enige. Ik stonk er ook in haha !

Edit: damn, zat net per ongeluk onder iemand anders z'n account te posten.. Even verwijderd hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')