Leuke afleveringquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:29 schreef Grulez het volgende:
Die heeft zn afscheid toch al gehad bij Martin Drent![]()
Mijn club - Kruiswijk
quote:Berg nog vraagteken in aanloop naar slotdag
De inzetbaarheid van Marcus Berg voor aanstaande zondag is nog onzeker. De topscorer was vrijdag nog steeds niet hersteld van zijn ziekte. Na de training van zaterdag zal worden beslist of hij zondag deel uit zal maken van de selectie. Trainer Ron Jans: “Het is jammer. Als je zijn kwaliteiten optelt bij het spel dat we afgelopen woensdag tegen Ajax hebben geboden, sta je natuurlijk nog weer sterker. We hadden hem ook gezien de stand (1-2 – red.) graag een kwartier aan het werk willen zien.”
Gibril Sankoh is geschorst voor de confrontatie met FC Utrecht. Hij ontving woensdag zijn zevende gele kaart. Bij Utrecht ontbreken Gregoor van Dijk en Leroy George door een schorsing. Verder zijn Paul Matthijs, Koen van de Laak, Martijn Meerdink, Danny Holla en Fredrik Stenman er ook nog altijd niet bij door blessures. De basisspelers van afgelopen woensdag trainden vandaag niet. De wissels werkten daarom samen met de selectie van Jong FC Groningen een training af op het TCN-trainingsveld.
Ron Jans had donderdag in de nabespreking al aan zijn groep aangeven wat het doel voor zondag is: “We willen de lijn doortrekken. Met een overwinning of een goede wedstrijd ga je natuurlijk veel lekkerder de play-offs in. Het was een tijdje geleden, maar afgelopen woensdag heb ik weer eens genoten van de ploeg die met overtuiging voetbalde.”
De tegenstander in de play-offs zal pas op z’n vroegst op zondag 27 april duidelijk worden. Dan pas wordt bekend of Feyenoord en/of Roda JC al dan niet aan het toetje van de Eredivisie zullen deelnemen. “Ik ben er wel heel erg benieuwd naar wie het zal worden. De laatste speelronde is weer hartstikke interessant. Ik heb geen voorkeur voor Roda, NEC, Utrecht of Vitesse en ben op voorhand voor geen enkele tegenstander bang.”
Bron: FC Groningen
Mooi cadeaus ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuke aflevering![]()
had de aflevering nog niet gezien!
Goede TT by the way
Leuk afscheid welquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:29 schreef Grulez het volgende:
Die heeft zn afscheid toch al gehad bij Martin Drent![]()
Mijn Club
Dat zou logisch zijn, maar Fledderus moet ook spelen. Het lijkt me dat de rest van de basis zoals tegen ajax gewoon blijft staan, dus met Hiariej als verdedigende middenvelder en Lev op links.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk eerder dat Hiariej rechtsback speelt. Kan Levchenko mooi de rol van Lindgren proberen te vervullen en De Roover op rechtshalf spelen.. Toch?
Lekker recent bericht. Twee maanden oudquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:34 schreef Radegast het volgende:
http://www.tuttomercatoweb.com/index.php?action=read&id=95092
Ajax, piace Berg del Groningen
Foutje.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:48 schreef csar het volgende:
[..]
Lekker recent bericht. Twee maanden oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |