Nieuwe Cora van Moraquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:47 schreef Smash-it het volgende:
J: Geef mij 10 minuten met iemand na DGK zonder camera, zonder stream en dan kan ik alles uitleggen.
Hij is ervan overtuigd dat hij gewoon een goede baan kan krijgen, mocht er niets uitkomen van dit alles. Ik denk dat hij nog gelijk heeft ook.
Volgens mij was dat al eens besproken vlak voordat Mike de kooi uit ging en in zijn nieuwe huisje kon, maar pin me er niet op vast, ik dacht alleen wel zoiets eerder gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:25 schreef janny50 het volgende:
Huub weet al dat ze een maatschappelijk werkster inzetten, hoe dan??? Dus alles was al van te voren opgezet, bewijs ligt er dus nu , thx Huub!!!
iddquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:56 schreef mazaru het volgende:
Die kwijl gaat 'een hartig woordje met hem praten'
Wie denkt die wel niet dat die is?
Hij kan beter eens voor de spiegel gaan staan, en een hartig woordje praten met de rat die die dan ziet
Jaap ook amper trouwens: 1 miljoen plus zo'n 460 dagen, daar vanaf 1 boete van een ton?? en dan nog eens 29% kansspelbelasting eraf... grensgevalletje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:45 schreef Smash-it het volgende:
J: Ik ben de rijkste van iedereen
I (Interviewer): wat betekent dat?
J: Alle zitdagen, min boetes, kansbelasting eraf enzo. Ik ben de enige die netto miljonair wordt. De rest niet, dat is een marketingfabeltje.
Ik vind Jaap wel leuk zo. Hij denkt overal zo goed over na.
Interviewers van Veronica, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:52 schreef joep.t het volgende:
Wie zijn deze mensen?
Je vindt hem te eerlijk en te serieus? En jij wilt liever gewoon Clown Bassie die met Rachel voost? Ik vind het wel wat hebben..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:55 schreef joep.t het volgende:
Maar dit heeft toch geen zin waar Jaap nu mee bezig is!?
De interviews die Brian heeft gegeven voor dat kickboksblad wel?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:55 schreef joep.t het volgende:
Maar dit heeft toch geen zin waar Jaap nu mee bezig is!?
ditoquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
Een genot om naar Jaap te luisteren.
Van mij mag hij winnen.
Nee,Zijn "terror" met van die lichte terror berijkt hij helemaal niets,Geen publiek en geen miljonairs die over de zeik zijn.quote:Je vindt hem te eerlijk en te serieus? En jij wilt liever gewoon Clown Bassie die met Rachel voost? Ik vind het wel wat hebben..
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
Een genot om naar Jaap te luisteren.
ja en B&A ook Jaap dus dat blijft het tzelfdequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:43 schreef Smash-it het volgende:
Jaap geeft een interview. Hij is blij met de huidige verdeling, twee stelletjes en Jaap. Dit in verband met 15 mei. Hij heeft de macht.
Interviewer: Je sluit je bij Huub aan toch?
J: Weet ik nog niet. Claire geeft al dr punten sowieso aan Huub. B&A en ik weten dat.
eensquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:53 schreef joep.t het volgende:
Doe mij toch liever de agressiefe terror jaap!
Gelukkig doet de rest dat nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:16 schreef MargrietV het volgende:
Nou ik vind dat Jaap zichzelf walgelijk de hemel in prijst en laat zien wat voor superego hij heeft.
Ben ik het niet mee eens. Hij lult geen onzin, hij liegt niet, hij maakt dingen niet mooier. Hij zegt gewoon hoe het is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:16 schreef MargrietV het volgende:
Nou ik vind dat Jaap zichzelf walgelijk de hemel in prijst en laat zien wat voor superego hij heeft.
Dus je gaat mij vertellen dat dit nep was, er volgde n.b. een SL, zo boos was hij. En nu zeggen dat het hokje niet stuurt, BS.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:19 schreef Smash-it het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Hij lult geen onzin, hij liegt niet, hij maakt dingen niet mooier. Hij zegt gewoon hoe het is.
die jaap is coolquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ze waren geschrokken van Jaap de vorige keer
Klopt, hij geeft er nu gewoon een draai aan, hij moet het weer goedpraten van het hokje natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus je gaat mij vertellen dat dit nep was, er volgde n.b. een SL, zo boos was hij. En nu zeggen dat het hokje niet stuurt, BS.
Ik bedoelde meer nu in dit interview. Over de flauwe grapjes met de skelter en tijdens het grime examen. Hij maakt het niet onwijs mooier hoe het is, verteld precies zoals het ging. Zit niet zichzelf onwijs op te hemelen ofzo.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dus je gaat mij vertellen dat dit nep was, er volgde n.b. een SL, zo boos was hij. En nu zeggen dat het hokje niet stuurt, BS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |