quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
Een genot om naar Jaap te luisteren.
ja en B&A ook Jaap dus dat blijft het tzelfdequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:43 schreef Smash-it het volgende:
Jaap geeft een interview. Hij is blij met de huidige verdeling, twee stelletjes en Jaap. Dit in verband met 15 mei. Hij heeft de macht.
Interviewer: Je sluit je bij Huub aan toch?
J: Weet ik nog niet. Claire geeft al dr punten sowieso aan Huub. B&A en ik weten dat.
eensquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:53 schreef joep.t het volgende:
Doe mij toch liever de agressiefe terror jaap!
Gelukkig doet de rest dat nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:16 schreef MargrietV het volgende:
Nou ik vind dat Jaap zichzelf walgelijk de hemel in prijst en laat zien wat voor superego hij heeft.
Ben ik het niet mee eens. Hij lult geen onzin, hij liegt niet, hij maakt dingen niet mooier. Hij zegt gewoon hoe het is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:16 schreef MargrietV het volgende:
Nou ik vind dat Jaap zichzelf walgelijk de hemel in prijst en laat zien wat voor superego hij heeft.
Dus je gaat mij vertellen dat dit nep was, er volgde n.b. een SL, zo boos was hij. En nu zeggen dat het hokje niet stuurt, BS.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:19 schreef Smash-it het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Hij lult geen onzin, hij liegt niet, hij maakt dingen niet mooier. Hij zegt gewoon hoe het is.
die jaap is coolquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ze waren geschrokken van Jaap de vorige keer
Klopt, hij geeft er nu gewoon een draai aan, hij moet het weer goedpraten van het hokje natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus je gaat mij vertellen dat dit nep was, er volgde n.b. een SL, zo boos was hij. En nu zeggen dat het hokje niet stuurt, BS.
Ik bedoelde meer nu in dit interview. Over de flauwe grapjes met de skelter en tijdens het grime examen. Hij maakt het niet onwijs mooier hoe het is, verteld precies zoals het ging. Zit niet zichzelf onwijs op te hemelen ofzo.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dus je gaat mij vertellen dat dit nep was, er volgde n.b. een SL, zo boos was hij. En nu zeggen dat het hokje niet stuurt, BS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |